Heidu1234 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får bare bestille fra ebay eller noe, men det er alt jeg trenger? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja vil tro det. Tror faktisk ikke du trenger via kortet heller for å hente ut dvdkey, men det kan du jo teste ved å koble den til pc nå og starte JF og se om den finner spilleren. Er litt usikker da jeg bruker x360usb selv for tilkobling. Har sendt deg en pm. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Takk igjen, men bare for å være 100% sikker, så er dette alt jeg trenger for å finne dvdkeyen: 1: ck3 probe 2: VIA VT6421a Vel, hvor har du tenkt til å koble den proben hen?? Du må jo ha ck3lite e.l for å bruke proben Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Takk igjen, men bare for å være 100% sikker, så er dette alt jeg trenger for å finne dvdkeyen: 1: ck3 probe 2: VIA VT6421a Vel, hvor har du tenkt til å koble den proben hen?? Du må jo ha ck3lite e.l for å bruke proben Probe v1 og v2 krever ck3, probe 3 kommer med strømkabel som en kan koble direkte til xboxen. Kjøper en Xtractor Spear Add-on (Maximus) så kan en koble til via usb på pcen. Med andre ord en trenger ikke noe mer enn en probe og støttet sata chipset. Endret 3. november 2011 av svortevik Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Takk igjen, men bare for å være 100% sikker, så er dette alt jeg trenger for å finne dvdkeyen: 1: ck3 probe 2: VIA VT6421a Vel, hvor har du tenkt til å koble den proben hen?? Du må jo ha ck3lite e.l for å bruke proben Probe v1 og v2 krever ck3, probe 3 kommer med strømkabel som en kan koble direkte til xboxen. Kjøper en Xtractor Spear Add-on (Maximus) så kan en koble til via usb på pcen. Med andre ord en trenger ikke noe mer enn en probe og støttet sata chipset. Ok, og han linker til en probe v1, som forøvrig har like tilkoblinger som v3, men v3 har en bryter på en av kabelene. Har selv både v1, v2 og v3, og det er ikke noe forskjell på kabelene foruten denne bryteren. Så du mener han bare kan bruke kabelen på proben mellom drevet og hk i xboxen da?? Da lærte jeg i tilfelle noe nytt i dag også Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Takk igjen, men bare for å være 100% sikker, så er dette alt jeg trenger for å finne dvdkeyen: 1: ck3 probe 2: VIA VT6421a Vel, hvor har du tenkt til å koble den proben hen?? Du må jo ha ck3lite e.l for å bruke proben Probe v1 og v2 krever ck3, probe 3 kommer med strømkabel som en kan koble direkte til xboxen. Kjøper en Xtractor Spear Add-on (Maximus) så kan en koble til via usb på pcen. Med andre ord en trenger ikke noe mer enn en probe og støttet sata chipset. Ok, og han linker til en probe v1, som forøvrig har like tilkoblinger som v3, men v3 har en bryter på en av kabelene. Har selv både v1, v2 og v3, og det er ikke noe forskjell på kabelene foruten denne bryteren. Så du mener han bare kan bruke kabelen på proben mellom drevet og hk i xboxen da?? Da lærte jeg i tilfelle noe nytt i dag også Det stemmer. Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Slettet Endret 29. november 2011 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Lurte på en ting, har den hvite xbox 360 (20 gb), hadde en med samsung dvd før(ikke flashet), men hadde den på service, pga at den ikke leste spillene mine, så fikk en ny tilbake. Står service date 2009 - 06 - 11 på den jeg har nå, er over 2 år siden jeg fikk den tilbake fra service. http://www.google.no/imgres?q=xbox+360+dvd+drive&um=1&hl=no&safe=off&sa=N&biw=1787&bih=861&tbm=isch&tbnid=uQQYCidWFuaRvM:&imgrefurl=http://hardandsoftgaming.wordpress.com/2011/03/12/replacing-a-faulty-xbox-360-dvd-drive-firmware-flash-or-circuit-board-transplant/&docid=ct7xY4E4uVa60M&imgurl=http://hardandsoftgaming.files.wordpress.com/2011/03/xbox_360_dvd_model_identification.jpg&w=1000&h=800&ei=V_WyTpHBJurE4gSDgYHkAw&zoom=1&iact=rc&dur=161&sig=111473033754776924327&page=1&tbnh=158&tbnw=197&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=85&ty=112 ifølge bildet på linken så har jeg en Philips Lite-on DG-D16D2S , fordi jeg hadde gule ledninger i det "hullet" bak faceplaten, og disc trayen er lik som den på bildet. Det jeg lurte på er om jeg trenger å kjøpe et sånt "kit" for å flashe denne? eller går det fint hvis jeg bare tar å kobler opp med SATA kabel inn til pcen? har en bærbar hp pc, men har sata inngang på den. Går det kun med SATA kabel og de nødvendige programmene (jungleflasher iXtreme etc)? Xboxen er en hvit (fet type) med 20gb harddisk, og ikke HDMI Eventuelt noen i telemarksområdet som kan flashe for meg for noen kroner? (skien/porsgrunn/bamble)? Du må nok ha litt utstyr for å lese ut fra lite-on ja... Skal du forbi tønsberg området i nærmeste fremtid, så kan jeg gjøre det for deg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om du leser et par innlegg bakover så serdu en som spør om samme spiller og får svar på hva han trenger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Men han skulle bare ha dvdkeyen til x360key, ikke flashe drevet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Men han skulle bare ha dvdkeyen til x360key, ikke flashe drevet. For alle phat utgaver så trenger en ikke noe mer enn tilkobling til pc + probe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Uansett firmware på drevet? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Okei, har greid å fucke opp drevet på den første xbox pro'en, Er en ms 28 drive. Så leste jeg et sted at jeg bare kunne kjøpe en ny drive, og skru opp en "luke" ellerno og bytte et kretskort. Så slapp jeg alt det styret med DvDkey ol. Stemmer dette? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det forutsetter at du alt har dvd-key. Disse kortene kommer tom, så de må flashes. Hva som har gått gale? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Lurer fælt på å kjøpe meg en x360key nå....men litt urolig med tanke på den store dash-updaten som skal komme i løpet av måneden. Ikke tilfeldigvis noen som har hørt noe mer om den og om den potensielt gjør noe med x360key? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Okei, har greid å fucke opp drevet på den første xbox pro'en, Er en ms 28 drive. Så leste jeg et sted at jeg bare kunne kjøpe en ny drive, og skru opp en "luke" ellerno og bytte et kretskort. Så slapp jeg alt det styret med DvDkey ol. Stemmer dette? Det kommer litt ann på hva som er galt med det samsung drevet ditt. Her du prøvd å flashe det, og ødelagt det på et vis, såhjelper det ikke å flytte kretskortet fra den inn i en ny samsung. Er det derimot laseren som er død i drevet ditt, så kan du bruke kretskortet derfra i en ny samsung spiller Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Okei, har greid å fucke opp drevet på den første xbox pro'en, Er en ms 28 drive. Så leste jeg et sted at jeg bare kunne kjøpe en ny drive, og skru opp en "luke" ellerno og bytte et kretskort. Så slapp jeg alt det styret med DvDkey ol. Stemmer dette? Det kommer litt ann på hva som er galt med det samsung drevet ditt. Her du prøvd å flashe det, og ødelagt det på et vis, såhjelper det ikke å flytte kretskortet fra den inn i en ny samsung. Er det derimot laseren som er død i drevet ditt, så kan du bruke kretskortet derfra i en ny samsung spiller Takker Greide å ødlegge drevet når jeg skulle hente ut et spill som hadde forsvunnet ut av "plassen" sin og inn i dvddrevet når skuffa åpna seg... Så da skal det gå fint Lenke til kommentar
lolole Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei Jeg har en flashet xbox fra 2009 med iXtreme 1.6. De siste spillene jeg spilte måtte jeg bruke en activation disc (Wave 4) for å kunne spille. Nå har jeg tenkt til å spille litt nye spill igjen (Battlefield, Modern Warfare, NHL 12 osv) og lurte på hva jeg må gjøre for å kunne spille disse som brente spill... Takk for svar :-) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei Jeg har en flashet xbox fra 2009 med iXtreme 1.6. De siste spillene jeg spilte måtte jeg bruke en activation disc (Wave 4) for å kunne spille. Nå har jeg tenkt til å spille litt nye spill igjen (Battlefield, Modern Warfare, NHL 12 osv) og lurte på hva jeg må gjøre for å kunne spille disse som brente spill... Takk for svar :-) Da må du flashe til ixtreme LT+2.0 også må du få deg en lite-on dvdbrenner type IHAS124B feks, og flashe denne for å brenne 8,7gb på en dual layer plate... Koster 130kr +frakt fra datakjeden Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da må du flashe til ixtreme LT+2.0 også må du få deg en lite-on dvdbrenner type IHAS124B feks, og flashe denne for å brenne 8,7gb på en dual layer plate... Koster 130kr +frakt fra datakjeden Jeg finner ikke IHAS124B hos datakjeden. Har du link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå