Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Har nettopp får flasha drevet med LT+ 2.0 og har et par spørsmål (har ikke hengt med på utviklinga de siste årene)

1.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en sata disk og hacke den. Takler XBOX'en større disker enn 320GB?

2.

i dag bruker jeg min originale XBOX som medie center, kan man i dag bruke XBOX 360 som medie center, dvs. spille av XVID, DIVX osv. fra filserver?

Får man oversikt over filshare i nettverket fra xbox 360?

Lenke til kommentar

Hei.

Har nettopp får flasha drevet med LT+ 2.0 og har et par spørsmål (har ikke hengt med på utviklinga de siste årene)

1.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en sata disk og hacke den. Takler XBOX'en større disker enn 320GB?

2.

i dag bruker jeg min originale XBOX som medie center, kan man i dag bruke XBOX 360 som medie center, dvs. spille av XVID, DIVX osv. fra filserver?

Får man oversikt over filshare i nettverket fra xbox 360?

Når du sier du skal hacke hdd, så regner jeg med at det er boksens "interne" hdd du snakker om, og da støttes disk opp til 250gb.

Du kan fint bruke 360 til å streame filmer fra pc, bare last ned ps3 media server og installer på pc`n din ;)

Lenke til kommentar

Xbox 360 System Update coming this Tuesday (no new features)

Sometime during the early morning hours tomorrow (Pacific Time, Tuesday, October 11th) we are pushing out a mandatory system update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out. Once the update has been completed, you’ll be able to sign-in again and back online in a few moments.

This is a general system maintenance update and there are no new features that will show up once your system has been updated.

Xbox 360, Xbox Live By Larry Hryb, Xbox LIVE's Major Nelson

Lenke til kommentar

Heisann!

Har en xbox med modda firmware... aldri vært online med den med backup spill i drevet.

Idag kobla jeg til nettverket og måtte installere en update, gikk fint å laste ned osv.. helt til jeg måtte installlere, da kom RROD og feilmld, E66.

Vet at feilmeldingen står for at det er funnet ulovlig modifisering.

Men siden jeg fikk laste ned update på xbox live, betyr det at den har nett, mao den er ikke bannet ??

Prøvde å installere updaten med et nytt spill uten å være tilkbolet live, men samme problem oppstår..

Xboxen funker fint, men får ikke spilt nye spill siden det kommer RROD hver gang jeg prøver å installere update.

Kan jeg flashe xboxen tilbake, også installere updaten? Ble litt forvirret..

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

E66: DVD Drive Error - Dvd drive pairing failure: DVD model, or version does not match that of the version expected by the dashboard. OR the firmware version on the drive is older then the firmware version expected by the dashboard. Make sure the DVD drive is of the same version originally included with the console and that it is using either the original firmware included with the console or newer. if drive can eject, read, and write under windows but errors on console, replacing original firmware should fix issue.

Så ja, flashe til orginalt burde gjøre susen... Hadde du sjekket litt først, så hadde du også funnet ut at drevet ditt anbefales å flashe tilbake til orginalt, FØR du oppdaterer, da du ikke har oppdatert på lenge, og firmware uansett hadde blitt flashet til orginal med dash update`n.... Hvorfor du velger å gå online for å oppdatere kan man jo bare undres over ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...