The Walking Dead Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 da er det totalt slutt på kutting av traces på liteon drives. http://www.modtraders.co.uk/product.php?productid=360&cat=19&page=1 og husk også: http://www.modtraders.co.uk/x360usbpro.html som vil virke på ALLE versjoner. selv bestemora deres vil kunne flashe dvd drevet. Lenke til kommentar
Torstein47 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Da bør du finne ut hvilket LiteOn drev du har først, for et par av dem krever kutting og lodding av printbaner i drevet Hvordan finner jeg ut dette? Jeg har et nummer, DG16D2S. Er det til noe hjelp? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Da bør du finne ut hvilket LiteOn drev du har først, for et par av dem krever kutting og lodding av printbaner i drevet Hvordan finner jeg ut dette? Jeg har et nummer, DG16D2S. Er det til noe hjelp? hvis du leser posten rett over så blir det totalt unødvendig med kutting fra nå. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Da bør du finne ut hvilket LiteOn drev du har først, for et par av dem krever kutting og lodding av printbaner i drevet Hvordan finner jeg ut dette? Jeg har et nummer, DG16D2S. Er det til noe hjelp? hvis du leser posten rett over så blir det totalt unødvendig med kutting fra nå. Vel, det tar nok en stund før dette er til salgs her i landet, så det kommer vel helt ann på hvor lenge han vil vente.... Du må fysisk se på drevet, der står det hvilken versjon det er.... 74850c, 83850c eller 93450c Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 vel, jeg får min i posten om 4 dager. Så cossiemk1, du får bite det i deg at det blir mindre penger å tjene fremover. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 vel, jeg får min i posten om 4 dager. Så cossiemk1, du får bite det i deg at det blir mindre penger å tjene fremover. Tjener fint lite på dette jeg, så det bryr jeg meg lite om, og jeg får også min i løpet av noen dager, men av erfaring så vet jeg at div butikker ikke pleier å få dette inn før etter 1-2 mnd etter lansering.... Også er det få som gidder å kjøpe en masse utstyr for å flashe 1 maskin, når noen gjør det for et par hundrelapper Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei,Er lite oppdatert på dvd flashing på nyeste consolene med Lite-on.. Dem nyeste spilla er wave4 og problemet er ikke aner hva firmware så ligger på dvd spilleren.. Men hvordan får jeg denne synlig i windows? man trenger vel ikke ekstrautstyr når den er allerede flaset med ixtreme xx Man skal vel enkelt oppgradere,eller ta kopi av orginale 360 spill med dvd spilleren tilkoblet pc når den alt er moddet? Har prøvd splax 0800 mode.. men enten støtter kansje ikke sata kontrolleren det.. Men nå kjører sata 1-2-3 i raid, og 4-5 i ide mode, dvd brenneren til pcen finner den på sata porten. Må kansje deaktivere raid kontrolleren, men får jeg den automatisk synlig i windows da? må vel bruke slax live cd og 5 sec triks? Aldri vært borti denne dvd spillern, Så spørsmålet er hvordan få dvd spillern synlig i windows.. Det er en Lite-on DG-16D2S FW: A0A1 (Oppgradert til ixtreme versjon ukjent..) dvd Produsert i juli 2008. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette er sikkert spurt om 100 ganger før, men kan noen linke meg til den enkel guide for hvordan jeg kan spille "brente" spill på xboxn? Og når dette er gjort, så regner jeg da med at de orginale spillene fortsatt kan spilles? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Til dere to over her: jungleflasher.net Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) xboxscene.com for nyheter. c4evaspeaks.com for info om firmware og upcoming firmware. xecuter.com nyheter om hardware og software for flashing. abgx360.net verifisering av spill gjennom abgx360 GUI. ANBEFALES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.modtraders.co.uk/x360usbpro.html kjøpe flasheutstyr. og som cossiemk1 sier: jungleflasher.net for tutorials og nedlasting av selve jungleflasher. og følg gjerne med på #fw, #pebkac(abgx360)og #jungleflasher på efnet. Mirc. Endret 23. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Prøvde meg på litt flashing av min allerede flashede Lite On 93450c-drive før jul, men kom ikke lengre enn til half-open tray "trikset" før det ble bom stopp. Utførte såvidt jeg vet ingen endringer i programvaren på drevet, men det vil ikke åpne seg for alt i verden. Er det noen som har noen tricks på hvordan jeg kan få det til å virke igjen? Det er så lenge siden at jeg ikke husker helt hva jeg gjorde, annet enn å skru det opp og koble det til pcen =/ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=673708 Don't worry lots of people are having this problem You need to flash your drive in DOS Make a DOS bootable USB stick using iPrep Download the file ixtreme15.RAR from team-xecuter.com Open up the file and extract the folder DOS Put the contents of the DOS folder into the root of your bootable USB stick Copy your created hacked.bin ( or whatever you have named it ) file into your bootable USB stick Now turn Off your drive Load up your newly made DOS bootable USB stick Wait for the C: or A: to appear At the prompt type in L-O-eras.exe ( address of your sATA card ) For example -----> L-O-eras.exe "port" Before you press Enter turn On the drive Press Enter, it should say FF80 or FFFF Type in L-O-eras.exe ( sATA card address ) again and press Enter Should now show FF72 or something with 72 in it Turn Off the connectivity kit and back On ( this is important or else it’ll say unknown chip type when trying to flash ) Now at the command prompt type dosflash and press Enter Press N (if it asks) until it asks what number drive you are using It will then give you options of Write or Erase etc.... Press W for write and it’ll ask for filename If it says unknown chip type you didn’t power the drive Off/On Type in the name hacked.bin or whatever you called your modded file Press Enter and it’ll begin to erase then write the 4 banks Once it shows a checksum the jobs a good one Turn off the connectivity kit and reboot windows Put Xbox back together and test edit meg: L-O-eras.exe "port" det er mulig at du må trykke denne inn flere ganger før du får FF72 (bruk F3) Endret 1. mars 2011 av 530XD Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hei, er det noen muligheter for å spille nintendo 64 spill på xbox 360? Endret 15. mars 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei, er det noen muligheter for å spille nintendo 64 spill på xbox 360? Da må du i tilfelle få tak i en jtagmodifisert xbox, og N64 emulator... Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hei. Noe nytt å tenke på for en som ikke har brukt 360'n på flere år mtp backup av nye spill? Byggedato: 28.10.2005 Dashboard verson: 2.0.8955.0 iXtreme 1.4 Hitachi drev Banned Endret 16. april 2011 av nortridge Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei. Noe nytt å tenke på for en som ikke har brukt 360'n på flere år mtp backup av nye spill? Byggedato: 28.10.2005 Dashboard verson: 2.0.8955.0 iXtreme 1.4 Hitachi drev Banned Ja, du må oppdatere firmware på drevet, og dashboard for at alt skal virke 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Anbefaler alle som vil flashe med å vente litt. http://team-xecuter.com/so-we-get-the-xgd3-halo-reach-disc-today/ http://www.xboxmb.com/forum/2-xbox-360-discussion/38182-new-microsoft-xgd3-disc-formats-we-screwed.html Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Enda en grunn til å vente. http://x360key.com/ http://www.se7ensins.com/forums/topic/472159-x360key-retail-backup-loader/ Utrolige nyheter dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Men alt dette fører til at man blir bannet på Live? Det står riktignok under "work in progress" at det skal "støtte Livew" men jeg tror vel ikke helt at det er risikofritt. Endret 3. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Har en 360 med Ixtreme 1.6. Noen nye spill som ikke har AP 2,5 men krever at man oppdaterer(regner med det er dash oppdatering). Vil alt gå til helvete hvis jeg gjør dette? Endret 17. mai 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå