Teipball Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Selvsagt, men hvis det funker som før, og eneste forskjellen er hvis man bruker nye spill som AC og Fable 3, så vil det ikke funke, så kommer jeg til å fortsette sånn som jeg har gjort. Men hvis det nye dashboardet gjør at det ikke funker, så venter jeg til en mulig løsning kommer før jeg bytter hardisken til den andre konsollen. Har kunne holdt på sånn i et år nå siden jeg ventet da, så venter heller til noen har testet det ut. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Der ingen form for info om når TL+ kommer? bare at det snart skal komme? Hvordan var det når de lagde tl da og sa at den snart skal komme, tok det et halv år elelr en uke ? Har så lyst å spille AC brotherhood Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du kan jo kjøpe det... C4eva har vel sagt at den skal komme før jul, men i fjor tok det mye lengre tid enn først antatt. Tok vel noen måneder hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Virker som at LT+ snart er klart:-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mulig det er svart på tidligere, men kan ikke huske å ha sett det. Har også prøvd å google det, fyi. Hvordan finner jeg ut hvilken versjon DVD-drevet er modifisert med? Kan ikke helt huske det, og vurderer å gå til innkjøp av Kinect før jul. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mulig det er svart på tidligere, men kan ikke huske å ha sett det. Har også prøvd å google det, fyi. Hvordan finner jeg ut hvilken versjon DVD-drevet er modifisert med? Kan ikke helt huske det, og vurderer å gå til innkjøp av Kinect før jul. Du MÅ ha LT+ for å spille kinect, så du må oppdatere firmware når LT+ kommer, ca 1-2 uker i følge "sjefen" Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Må vel ikke ha LT+ for å spille Kinect? Bare spill med AP25 funker ikke med andre firmware enn LT+. Eneste man trenger for Kinect er vel det nye dashboardet, men det følger jo med i Kinect spill så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Må vel ikke ha LT+ for å spille Kinect? Bare spill med AP25 funker ikke med andre firmware enn LT+. Eneste man trenger for Kinect er vel det nye dashboardet, men det følger jo med i Kinect spill så vidt jeg vet. korrekt, tror Cossiemk har misforstått litt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Stemmer det. Trenger ikke noe LT+ for å spille kinect, alt en trenger er nyeste dash. Bare pass på å ikke prøv deg på spill med AP25 før du får LT+, da går det gale... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Okei, så OM jeg kjøper Kinect vil det gå helt fint å spille Kinectspillene og la være å bruke backupene frem til jeg får LT+ på Xboxen igjen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 å lenge det ikke er et Kinect-spill med AP2.5 (om de kke finnes nå, KAN det jo komme et før LT+ kommer) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kan spille backup med kinect dash, men du kan ikke spille backup med AP25. De kinect spillene jeg har testet har ikke hatt AP25, og har fungert helt utmerket, og jeg er fortsatt live på xbox. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er faktisk en bypass på selve ap25 systemet Kinect Adv: http://www.megaupload.com/?d=DK3WOIVOKinect Ani : http://www.megaupload.com/?d=SY40YUAP Active iso: http://www.megaupload.com/?d=0J4EQVB6 1) Copy from the Pack One (Kinect adv) in a FAT32 formatted USB drive the folder $SystemUpdate into the root folder. Put the USB drive into the XBOX360 turned off. Then turn it on, and make sure that the update install starts automatically after power-on. Remove the drive and connect it to the PC. Delete the folder $SystemUpdate. 2) Copy from the Pack Two (Kinect ani) in the FAT32 formatted USB drive the folder $SystemUpdate into the root folder. Put the USB drive into the XBOX360 turned off. Then turn it on, and make sure that the update install starts automatically after power-on. 3) Insert the disc of Assassin's Creed Brotherhood (clean iso) and agree to update. Complete the install until the end. (this will be with Active iso) 4) Play Assassin's Creed Brotherhood/Need for Speed and all the games protected by AP2.5 Tar ingen creds, all creds går til Reivajcl fra TL Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det gjelder vel for jtag? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det gjelder vel for jtag? Nei vanlig For Jtag, er det bare å bruke den nye loaderen Formater minnepennen til fat32, slett alt på den, så putt den første oppdateringen, installer til xboxen, putt den andre oppdatering installer den også. Så plugg inn ACB/NFS Endret 22. november 2010 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Oddsuniverse Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er det et must å sette bort modding til folk som kan det, eller er det blitt såpass enkelt at en (rimelig) oppegående person klarer det selv? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Er det et must å sette bort modding til folk som kan det, eller er det blitt såpass enkelt at en (rimelig) oppegående person klarer det selv? Det kommer litt ann på hvilket dvd-drev du har, men det er ikke vanskelig på de fleste drev Edit: missforsto hele kinect saken litt ja, for jeg var av den oppfattningen at alle kinect-spill hadde AP2.5 Edit2: Den bypass guiden funker vel bare for de som har dash 2.0.9199 eller tidligere? Endret 23. november 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Men kjøp deg en god Xacto-kniv eller liknede! Det er et mareritt å kutte "spor" på pcb-er med en eller annen jalla-tapetkniv fra Claes Ohlsson.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hva en trenger å kutte for å modifisere xboxen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå