NgZ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Men har ikke utviklingen der mer eller mindre stoppet opp fordi det er såpass gå med Jtag, og umulig å gjennomføre på de aller fleste konsoller? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Men har ikke utviklingen der mer eller mindre stoppet opp fordi det er såpass gå med Jtag, og umulig å gjennomføre på de aller fleste konsoller? Jo, det er ikke så mange steder som enda driver med jtag :S http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spillkonsoller-utstyr/x-box-360/xbox-360-jtag-modifisering-spill-fra-harddisk-oslonorge/v/an618070680/ http://www.xunlock.no/xbox360.php Om du absolutt vil ha jtag, ville jeg prøvd på finn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Neh, jeg har en 360 allerede, og en PS3 på vei, så det får greie seg. Skal ha meg en skikkelig hjemmekinoforsterker før jeg kjøper noe mer hardware nå. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Neh, jeg har en 360 allerede, og en PS3 på vei, så det får greie seg. Skal ha meg en skikkelig hjemmekinoforsterker før jeg kjøper noe mer hardware nå. http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=4669&osCsid=0ba68cad7a63c638467b6fff10409402 http://www.modnet.no/product_info.php?cPath=200_138_148&products_id=4660&osCsid=0ba68cad7a63c638467b6fff10409402 Disse kan også være alternativ, ettersom at det er en god del hakk lettere enn på xbox Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skal nok kjøpe meg en ordentlig dongle hvis jeg først skal ha en, og en som koster under 800kr. Ellers satser jeg på at mobilen holder lenge. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som modda xboxa i bergen her? Tlf: 92461696 Epost: [email protected] Adresse: Nordre Steinkjellersmauet 6A 5003 Bergen PS: Dette er ikke meg altså Lenke til kommentar
dan_clausen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 du trenger dash update, fritt tilgengelig på den offissielle xbox site. Er denne oppdatering sikker å legge inn om man har iexteme 1.51? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 du trenger dash update, fritt tilgengelig på den offissielle xbox site. Er denne oppdatering sikker å legge inn om man har iexteme 1.51? Ja, så sant du aldri har hatt et uverifisert spill i konsollen din, hvis ikke så er det et fett for da vil du bli bannet før eller siden uanset. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lurer på om jeg skal få modded kjeksboksen jeg har nå - siden jeg skal kjøpe den nye hmm.. Lenke til kommentar
RAZER2000 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Gå til Modnet.no der har de til ps3 men ikkje xbox 360, men viss du liker styling til xbox stikk innom ! Men de har berre chip jailbreak! til ps3 Endret 23. oktober 2010 av RAZER2000 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gå til Modnet.no der har de til ps3 men ikkje xbox 360, men viss du liker styling til xbox stikk innom ! Men de har berre chip jailbreak! til ps3 Du bare følte for å reklamere litt for modnet?? eller var denne ment for noen her inne?? Det er få som har chip til xbox360, for det er så mye enklere å flashe dvd-drevet, modnet gjør dette også Quakecry, det er jo ikke noe å lure på, bare å få den flashet.... Men hvorfor skal du ha ny?? bare fordi den ser annerledes ut osv? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Noen som klarer å fikse en RROD til en modda xbox 360? har prøvd Towel trick og andre ting men det funker ikke. helst rundt oslo område. Endret 23. oktober 2010 av gtamann Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sjekk finn.no. De som modder her i Oslo fikser det og, ihvertfall han som moddet min. Han sa dog, når man fikk RROD så var det beste å fikse den og så selge den. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen som klarer å fikse en RROD til en modda xbox 360? har prøvd Towel trick og andre ting men det funker ikke. helst rundt oslo område. Med moddet så mener du flashet eller?? Også har du vært så "dum" å ødelegge garantimerket når du åpnet maskinen? Hvis maskinen er åpnet riktig, så har den ikke masse merker etter bruk av feil verktøy, så da er det bare å få på et nytt garantimerke å sende den til MS Det er KUN MS som kan fikse RRoD, 99% av de boksene som "fikses" av andre, dør igjen rimelig fort... Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som klarer å fikse en RROD til en modda xbox 360? har prøvd Towel trick og andre ting men det funker ikke. helst rundt oslo område. Med moddet så mener du flashet eller?? Også har du vært så "dum" å ødelegge garantimerket når du åpnet maskinen? Hvis maskinen er åpnet riktig, så har den ikke masse merker etter bruk av feil verktøy, så da er det bare å få på et nytt garantimerke å sende den til MS Det er KUN MS som kan fikse RRoD, 99% av de boksene som "fikses" av andre, dør igjen rimelig fort... Ja min er flashet, og garantimerket er ødelagt, det er bare halvparten som sitter igjen av merket :/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Se etter skader, sørg for at den ser så original ut som mulig, kjøp nytt klistremerke på ebay og send den inn. Som sagt er det bare MS som kan utføre en rep av RROD som varer. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 http://cgi.ebay.com/Original-Authentic-Microsoft-XBOX-360-Warranty-Sticker-/160497443285?pt=Video_Games&hash=item255e64a1d5 min ser ut som denne her, men skal den se sånn halv ut ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 http://cgi.ebay.com/Original-Authentic-Microsoft-XBOX-360-Warranty-Sticker-/160497443285?pt=Video_Games&hash=item255e64a1d5 min ser ut som denne her, men skal den se sånn halv ut ? du må også flashe den tilbake til original firmware, men det visste du vel. husk at det er også en teipbit som har holdt dvd spelleren fast også, den er sikkert også ødelagt. så du ligger tynt an. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det merket du linker til, er et helt og fint merke, akkurat sånn det skal se ut. Du trenger IKKE flashe tilbake til orginalt, for dette sjekker dem ikke. Jeg har sendt inn flere konsoller som har uorginal firmware uten noen problemer, de bytter ut konsollen din og sender deg en overhalt konsoll tilbake. Men crom-merket på dvd-drevet bør være inntakt ja... Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så egentlig så burde jeg rett og slett bare legge xboxen på bakken og kjøre over den? og kjøpe en ny en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå