Muggkaare Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så de finner ut om jeg har hatt det i maskinen og spilt selv om jeg ikke spiller det når den er online? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kanskje litt dumt spørsmål, men de har vel ikke noen måte å finne det ut av om man holders seg borte fra nettet? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nei de finner ikke ut av det før neste gang den kobles på nett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ok. Hvordan fungerer abgx360 egentlig? Føler meg bittelitt dum nå, men kjørte det, og det kom ikke opp noe spesielt som sa at det skulle funke eller ikke. Kan jeg teste backupene jeg har kjørt for å se om de er ålreite eller hva nå problemet er? Og hvordan gjør jeg det? Mvh n00b deluxe. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvis man kjøper en Xbox 360 arcade i butikk nå (ikke slim), er disse mest sannsynlig oppgradert, eller er de jtag'bare? Det tok mange år før de klarte å kjøre homebrew på 360, men dvd-hack fungerte nesten helt fra start. Angående de nye slim-modellene, jobber de med å kunne jtag'e denne eller åpne den på noe annet vis, eller er dvd-hack første-pri? (som jo allerede er gjort) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ok. Hvordan fungerer abgx360 egentlig? Føler meg bittelitt dum nå, men kjørte det, og det kom ikke opp noe spesielt som sa at det skulle funke eller ikke. Kan jeg teste backupene jeg har kjørt for å se om de er ålreite eller hva nå problemet er? Og hvordan gjør jeg det? Mvh n00b deluxe. http://www.ixtreme.net/360-backups/how-use-abgx360-check-stealth-t106.html Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan jeg spille av de nyeste spillene på en iXtreme 1.4 versjon? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan jeg spille av de nyeste spillene på en iXtreme 1.4 versjon? Oppgradere til Ixtreme LT firmware er det eneste sikkre Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det som er sikkert, tja har ikke noe å si, allerede bannet. Men er det mulig å spille av nyere spill på en flashet iXtreme 1.4? Lenke til kommentar
Immortal Technique Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det som er sikkert, tja har ikke noe å si, allerede bannet. Men er det mulig å spille av nyere spill på en flashet iXtreme 1.4? Nedgradere spillene skal vel funke? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Patche spillene med en wave3 patcher... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Så det er wave 3 man skal patche spillene for at de skal fungere? I følge 360 wave patcher så er det Wave 2 man skal bruke, da satser jeg på den. Endret 5. september 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå har jeg brent Madden 11, med Wave 2. Og for å få spilt det så må jeg oppdatere xboxen står denne meldingen: Can'T install the update. this disc is unreadable. Hva nå? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Om det er noe trøst skjer det samme med meg med Madden 11, og 10, og 09. Skjer vært bidige år med Madden at plata ikke blir ordtenlig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvordan kan jeg oppgradere xboxen når jeg er bannet fra live? Ifølge et forum så er nok feilen at jeg må oppdatere xboxen for at spillet skal fungere. "the reason you are getting disc unreadable is because the xbox wants to update as it detects a update is required, the update is installed in the video partition file of the wave3 game , microsoft had nowhere else to put it, but because you have used a patched iso,that has a wave2 video partition file, it cannot find it , hence the unreadable disc , so the answer is update with original disc, or maybe download from microsoft but they seem to be months behind or a demo disc from official 360 mag may help." Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 du trenger dash update, fritt tilgengelig på den offissielle xbox site. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det DENNE guiden jeg skal bruke da? ved å brenne fra CD? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det DENNE guiden jeg skal bruke da? ved å brenne fra CD? Gjør det med usb metoden du, det er det enkleste Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har nå lagt den inn på ei minnepenn. Lagret filen som det står og setter den inn på USBen på framsiden. Men den vil ikke boote opp, hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå