The Walking Dead Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) joda, greit nok å selge en bannet xbox. men det er ikke lov å legge med kopier av spill, dette er lavmål og ødelegger for oss vanlige folk. btw: litt offtopic, hvis noen har et svart skall å selge så send en pm med pris inkl frakt. Med dvd og eject knappen også. Endret 2. februar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Er det noen som flasher for en rimelig pris i tromsø? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Hvordan er det med flashing av de nye Liteonene nå? Fortsatt lodding og masse styr? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Er det mulig å spille nyere "back ups" av spill på en iXtreme 1.4 versjon? Hva er dette med at det er mulig å patche et spill. Wave3 eller noe slikt? Kunne ha tenkt meg å spilt Madden 10. Må jeg oppdatere firmwaren for å få spilt det? Lenke til kommentar
thekid Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 men det er ikke lov å legge med kopier av spill, dette er lavmål og ødelegger for oss vanlige folk. Så det er greit "vanlige" folk kan laste ned og spille piratkopiert spill så lenge en ikke selger på qxl? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 men det er ikke lov å legge med kopier av spill, dette er lavmål og ødelegger for oss vanlige folk. Så det er greit "vanlige" folk kan laste ned og spille piratkopiert spill så lenge en ikke selger på qxl? Har jeg sagt det? Det ødelegger fordi politi og rettsvesen bruker alt for mye tid på slikt istedenfor å etterforske ran, dop og annen fanskap i landet vårt! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Da var min xbox flashet og fungerer kjempefint, tusen takk til han som gjor det Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Ingen som har peiling på hvilken wave jeg må patche for iXtreme 1.4? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 tipper det er 4 og oppover, men er vel ikke verre enn å teste det ut. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Etter og å ha googlet litt kom jeg fram til at jeg må patche ned de nyeste spillene med Wave 2 for å få spilt på ixtreme 1.4 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Hvordan er det med flashing av de nye Liteonene nå? Fortsatt lodding og masse styr? Nei, du slipper lodding. http://team-xecuter.com/ck3-probe-v2/ Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Har litt problemer med å brenne de spillene. Hvordan dvd-brenner har du og kan du anbefale den? Takk Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hei har et alvorligt problem! Har en moddet xbox, så skulle eg spille backup versjonen av spillet Dantes`s Inferno! Så kommer det opp at eg må oppdatere får å kunne spille spillet. Greit det eg velger oppdater men det som skjer da er at den oppdatere så starter den seg på ny, så prøver eg å spille så komme det samme at eg må oppdatere så oppdatere eg osv osv sitter fast i en loop kan du si. Det orginale spillet har nevøen min, har det noe å si får det er et backup spill at den ikke vill oppdatere seg?? Har Ixtreme 1.6 og xboxen er offline har ikke nettverkledning til den, og er bannet fra xboxlive. Må da ver mulig og oppdatere xboxen uten internett? Får det virker som om oppdateringen ligger på dvden siden den setter i gang og oppdatere og det ser ut som det går, men nå du starte den på ny så går det ikke! Haper på gode råd! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan er det med flashing av de nye Liteonene nå? Fortsatt lodding og masse styr? Nei, du slipper lodding. http://team-xecuter.com/ck3-probe-v2/ Takker. Leste litt på den der, og virker som den trenger en CK3 Lite/pro i tillegg, stemmer det? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hei har et alvorligt problem! Har en moddet xbox, så skulle eg spille backup versjonen av spillet Dantes`s Inferno! Så kommer det opp at eg må oppdatere får å kunne spille spillet. Greit det eg velger oppdater men det som skjer da er at den oppdatere så starter den seg på ny, så prøver eg å spille så komme det samme at eg må oppdatere så oppdatere eg osv osv sitter fast i en loop kan du si. Det orginale spillet har nevøen min, har det noe å si får det er et backup spill at den ikke vill oppdatere seg?? Har Ixtreme 1.6 og xboxen er offline har ikke nettverkledning til den, og er bannet fra xboxlive. Må da ver mulig og oppdatere xboxen uten internett? Får det virker som om oppdateringen ligger på dvden siden den setter i gang og oppdatere og det ser ut som det går, men nå du starte den på ny så går det ikke! Haper på gode råd! Sett i originalen så oppdaterer den fint. Den har du vel, siden det er "backup"? Lenke til kommentar
crim Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Støyer xboxen mindre viss man legger spillene inn på HDDen, eller må man "drive" fra DVD uansett? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Du må ha DVDen i for å spille, men støyen blir borte. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hei har et alvorligt problem! Har en moddet xbox, så skulle eg spille backup versjonen av spillet Dantes`s Inferno! Så kommer det opp at eg må oppdatere får å kunne spille spillet. Greit det eg velger oppdater men det som skjer da er at den oppdatere så starter den seg på ny, så prøver eg å spille så komme det samme at eg må oppdatere så oppdatere eg osv osv sitter fast i en loop kan du si. Det orginale spillet har nevøen min, har det noe å si får det er et backup spill at den ikke vill oppdatere seg?? Har Ixtreme 1.6 og xboxen er offline har ikke nettverkledning til den, og er bannet fra xboxlive. Må da ver mulig og oppdatere xboxen uten internett? Får det virker som om oppdateringen ligger på dvden siden den setter i gang og oppdatere og det ser ut som det går, men nå du starte den på ny så går det ikke! Haper på gode råd! Sett i originalen så oppdaterer den fint. Den har du vel, siden det er "backup"? Nei får den klarer ikke kjøre wave 4 siden den er bannet! Er det ikke noe mulighet får å oppdatere xboxen uten xboxlive eller orginalspillet? Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Nå kan en laste spillene inn uten å ha platen inne i boxen. Konsollguiden.no Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan er det med flashing av de nye Liteonene nå? Fortsatt lodding og masse styr? Nei, du slipper lodding. http://team-xecuter.com/ck3-probe-v2/ Takker. Leste litt på den der, og virker som den trenger en CK3 Lite/pro i tillegg, stemmer det? CK3 probe V2 er vel ikke i salg ennå? Men må ha CK3 lite/pro ja, og man må kutte i printbanene i dvd-drevet, også følger det med "lim" slik at du slipper å lodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå