Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noen dager siden denne lekket. Merk at dette er Team Jungles "plan B". Plan A var å selge firmwaren til diverse sider som igjen skulle tilby en flashe-tjeneste som kostet så mye som 100 dollar. Heldigvis var det noen som fikk tak i firmwaren, hacket den og dermed er den nå fri og åpen for alle, slik den skal være. Derfor har også TJ hoppet til "plan B" og later som de gir den ut til alle, gratis, for å være snill. Festlig med griske hackere som blir hacket selv... :D

 

Uansett så sitter jeg på gjerdet noen uker for å se hvordan dette går. Stoler ikke på at firmwaren er usynlig for MS, spesielt med tanke på hvor turbulent det har vært blant utviklerne, men post gjerne dine erfaringer.

 

Merk også at firmwaren bare er tilgjengelig for LiteOn DVD-drev.

Lenke til kommentar

Så hvis LT ikke er safe så vil man bli banna fortløpende der også? Micr$oft vil ikke vente til en banwave og ta alle, for hvis det er sånn så er det jo lurt å avhente med å modde til LT for så la resten av verden være testere :) C4eva sa forresten at den som var lekka ikke var den samme som den som den offisielle som er ute nå. Så kanskje de ikke er griske likevel? Ser deriomot at enkelte sier at de forskjellige versjonene er like. Uansett, uten c4eva og TJ ville vi ikke hatt lt, så vi får vel bare være glade.

Lenke til kommentar

jeg er ikke dum å bruker ixtreme 1,61 eller eldre på live, jeg lurte bare på hvordan de banna folk, for hvis de banner fortløpende finner man fort ut om lt funker eller ikke.

Men hvis de banner i waves som de har gjort før og som ekspertene sier de gjør i år ogsa, og lt ikke er safe så vil man ikke få vite dette før nest dashboard update og man blir banna da etter å ha vært flagga siden starten.

Lenke til kommentar

Er det slik at 1.51 til Hitachi (nyeste) booter alle spill uavhengig av wave? Army of Two: The 40th Day som er rapportert som wave 6 på abgx funket fint uten patch eller activation disc. Er det slik at FW'en ikke har check? Eller er det bare tilfeldig at det funket med dette spillet?

Lenke til kommentar
jeg er ikke dum å bruker ixtreme 1,61 eller eldre på live, jeg lurte bare på hvordan de banna folk, for hvis de banner fortløpende finner man fort ut om lt funker eller ikke.

Men hvis de banner i waves som de har gjort før og som ekspertene sier de gjør i år ogsa, og lt ikke er safe så vil man ikke få vite dette før nest dashboard update og man blir banna da etter å ha vært flagga siden starten.

Du blir flagget, deretter bannet etter en periode. Hvor lenge den er kan man si er individuell.

Bruk LT, få vennene dine til å bruke LT og ha ordentlig Stealthsjekk.

Lenke til kommentar

Ok, vurderer sterkt å legge in LT på min urørte Arcade box nå. Men...

 

1) Noen som kan anbefale en BRA (erfaren) modder i Oslo som utfører denne jobben? Spillchip.com har jeg allerede kontaktet, men han tar ikke imot jobber for tiden.

 

2) Hvis ikke, er det noe jeg egentlig kan gjøre selv uten for mye klunder? Jeg har åpnet 360'en et par ganger selv, men kun for x-clamp fix. Har null erfaring med firmware/flashing.

Lenke til kommentar

Arrrgh, slutter aldri å irritere denne xboxen. :p Nå frøys spillene brått med en gang, før jeg fikk 3 rrod... Jeg trodde problemet var nærmest forsvunnet etter falcon kom (min er falcon). Får prøve å fikse et nytt festesystem for kjøleribbene i morgen og se om det funker. Slik jeg har forstått det ligger mye av problemet i festeanordningen til kjøleribbene. Skal prøve å komme med en liten oppdatering i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...