Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Tenk deg at du skal kjøpe xbox for første gang. Ville du kjøpt xbox med ixtreme 1.6.1 NÅ, eller ventet på lite touch som kanskje kan ta måneder? 

Jeg hadde kjøpt en ny Elite og ikke flashet den pga tilgangen til XBL.

Det var ikke et alternativ :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen liker faktisk XBL :p

Om jeg kjøper en ny xbox elite i dag er det noen spesielle problemer i forhold til å få den moddet?

ja, det hadde vært kjekt med XBL. Hadde vært kjekt å visst når lite touch kommer ut og. hadde vært passe waste å kjøpt seg xbox med dagens firmware, så kommer LT ut noen uker senere :p Så jeg lurer på om jeg skal hoppe i det lr vente litt, begynner å bli lei wii'en min :-P

Sånn som jeg forstår det er det vel vanskeligere å modde den viss du kjøper helt ny xbox nå som er produsert etter august med liteon drev, men fullt mulig. du kan vel se på en tut på youtube å se hvordan det gjøres og om du skjønner noe :p

Lenke til kommentar
Til alle som har blitt bannet:

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...60-arcade-pakke

Det er jo en grei pris. Da kan dere kjøpe 2-3 stk ifall dere blir bannet flere ganger.

EDIT: Tilbudet gjelder i butikk også. Var og kjøpte noen på Elkjøp i Bodø.

Faen meg helt sykt billig. Viser bare hvor elendig 360 selger i norge når man må dumpe ned til slike priser.

Det er billigere enn PS2 til og med.

360, trådløs kontroller, ganske nytt spill i Banjo og et 512 mb minnekort for 999kr?

PS2 koster 800kr uten NOE SOM HELST ekstra bortsett fra en kontroller med ledning. Minnekort koster 200kr (og er på 8mb bare) så da er man oppe i 1000kr og fortsall null spill... Kvalmt.

Ganske tragisk at 360 gjør det så dårlig Norge når MS gir oss slike priser. Men tydeligvis viktigst for de fleste at det står playstation på boksen.

Lenke til kommentar

Naaaw, så søtt! Et troll! :)

La oss ikke mate Ecolia, tror selv han vet at MS tjener penger på 360en, selv med sånne fine lave priser som vi ser nå og som kundene setter pris på. I USA er standardprisen for en Arcade 199 USD, eller 1100 NOK. Det er noe lavere enn vanlig utsalgspris i Norge, men når Elkjøp kjøper i store volum og lager lokketilbud så er vi så heldige å kunne kjøpe en flott underholdningsmaskin til under 1.000,- Løp og kjøp! :D

Lenke til kommentar
Naaaw, så søtt! Et troll! :)

La oss ikke mate Ecolia, tror selv han vet at MS tjener penger på 360en, selv med sånne fine lave priser som vi ser nå og som kundene setter pris på. I USA er standardprisen for en Arcade 199 USD, eller 1100 NOK. Det er noe lavere enn vanlig utsalgspris i Norge, men når Elkjøp kjøper i store volum og lager lokketilbud så er vi så heldige å kunne kjøpe en flott underholdningsmaskin til under 1.000,- Løp og kjøp! :D

PS3 koster det samme som 360 i USA, 299$. Men her koster den rundt 1000kr mer.

Så MS gir oss jævlig bra priser mens Sony sony rævkjører oss fordi vi kjøper playstation uansett.

Lenke til kommentar

Ecolia, du er en slik som kjøper en wesc genser til 600kr og tror du har gjort et godt kjøp? (med en innkjøpspris på 200kr så er det ikke slikt) Det samme gjenspeiler seg i spill, filmer og cdplater.

Prisene i Norge er dessverre kunstig høye pga grådighet og for høye lønninger.

Man kan jo ikke innbille seg at elkjøp selger konsollen med tap, men det er sikkert ikke langt unna en innpris for de.

Det samme har du jo påstått om xbl medlemskapet, at folk stjeler kodene på butikken for å selge de videre. Dette er jo bare trollskaps påstander og lavmål.

Jeg hadde en inntekt på 720000 i 2008, men så meg likevel ikke råd til å kjøpe et eneste spill av disse "games on demand" dritten de serverer til en blodpris her. Som du kanskje har oppdaget så er disse forskjellig priset i hvert land/region. Australia kom veldig dårlig ut, men etter en facebook aksjon ble prisene satt ned, men fortsatt dyrere enn her.

I usa koster det $20, mens samme spillet koster 299kr her.

Skulle da ikke dlc's få ssamme pristillegg i prosent, hvis man syns det er alright å betale for mye?

Lenke til kommentar

ah I see.. Men om man har en som ikke er flashet så går det fint? Isåfall tror jeg at jeg bare kjøper meg en arcade for å spille på xbl og lignende ting på den lovlige måten også har jeg den gamle som er flashet og bannet for å spille kopierte spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...