gamerman Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Takk Så dette betyr at da slipper man Activation disk på wave 4 og 5? Jeg er litt sugen på å få flashet den nå. Men bør kanskje vente på Lite touch. Har liteon btw. Endret 28. desember 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Er jeg nødt å bruke connectivity kit for å få dvd-drevet opp å gå i windows? (BenQ VAD6038) edit: Akkurat fått skudd sammen boxen for så å snuble over en guide til flashing uten CK.. Endret 31. desember 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Half Open Tray. http://jungleflasher.net/files/JungleFlasher.pdf Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) I dag fikk jeg beskjed om at jeg var bannet, har aldri spilt backup live. Noen spesielle firmware og anbefale når man først er bannet? En FW som tar alt av spill? Endret 3. januar 2010 av Lakshore Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jepp, modifisert versjon av 1.6 til alle. Den tar alt fordi den bryr seg ikke om waves. Du trenger ikke å ha spilt backup live, NXE har noe innebygd virker det som. Den ser ut til å "recorde" aktivitet. Derfor har du blitt bannet :S Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hvordan chipper jeg min xbox 360? hvilken chip skal jeg kjøpe, hvordan gjør jeg det osv ønsker å kunne brenne spill på pcen og spille dem etterpå på xboxen. bryr meg ikke om jeg ikke kan spille live lenger. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skulle teste det og streame videoer over nettverk. Får beskjed om at jeg må ta en "media update", for og få den må jeg logge meg inn på Xbox Live. Noen tips hvordan jeg kan legge til denne funksjonen når jeg er bannet? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 hvordan chipper jeg min xbox 360? hvilken chip skal jeg kjøpe, hvordan gjør jeg det osv ønsker å kunne brenne spill på pcen og spille dem etterpå på xboxen. bryr meg ikke om jeg ikke kan spille live lenger. har googla en del og sett div youtube videoer og kommet fram til at jeg skal flashe den. virka veldig enkelt egentlig. tror jeg har hitachi drev utifra "skuffen" på det uten å ha åpnet xboxen. må bare få låst søstera mi sin stasjonære pc Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 hvor er den billigste plassen å sende in xboxen? har sett modnet og en annen til 400kr. noen som vet om billigere? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 sjekk litt rundt på finn.no og lignende. Kosta meg 250kr å få flasha benq drevet mitt Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det kan jeg skal finne noe bra. Om ingen gjør det først hehe. Men kan noen besvare meg om den linken jeg postet om Team Jungle sin oppløsning og en kanskje ikke Lite Touch blir lansert er fakta?? Ja vel, når kommer du med linkene...? Lenke til kommentar
crim Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Har tenkt å kjøpe meg ny xbox og lurer på en del ting. Finnes det pr dags dato ingen softmod eller chip som unngår banning fra live? i så fall får jeg bare bli bannet, men er det noen forskjell på om jeg kjøper ny xbox på den lokale elkjøpen for 2000kr og softmodder den selv (er det forresten noe stress? har softmoddet wiien min og en psp så jeg har da litt skills Eller er det bedre å bestille med ferdig montert chip fra en eller annen plass for nesten 3000kr? virker liksom bortkastet å bruke 1000 ekstra viss jeg kan fikse det selv.. Endret 10. januar 2010 av crim Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hvor er den billigste plassen å sende in xboxen? har sett modnet og en annen til 400kr. noen som vet om billigere? Jeg gjør det til en lavere pris. PM me Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det kan jeg skal finne noe bra. Om ingen gjør det først hehe. Men kan noen besvare meg om den linken jeg postet om Team Jungle sin oppløsning og en kanskje ikke Lite Touch blir lansert er fakta?? Ja vel, når kommer du med linkene...? Lite Touch firmwaren er ferdig, men problemet er å lage en sperre som gjør at folk KUN kan bruke kvalitetsmedia slik som verbatim osv.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skulle teste det og streame videoer over nettverk. Får beskjed om at jeg må ta en "media update", for og få den må jeg logge meg inn på Xbox Live. Noen tips hvordan jeg kan legge til denne funksjonen når jeg er bannet? Dette er ikke mulig da nand-chippen i xboxen din er bannet. Hvis du kjøper en ny xbox så kan du lage en write protect-sperre på nand-chippen slik jeg har gjort på min. Nå flashet jeg min 28. Desember og er ikke bannet enda. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis man har en konsoll som er blitt bannet, er det noe noe spes man kan gjøre med den? Enten for å fjerne banningen eller noe annet morro? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hvis man har en konsoll som er blitt bannet, er det noe noe spes man kan gjøre med den? Enten for å fjerne banningen eller noe annet morro? Spille. XBL er care. Endret 10. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
crim Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tenk deg at du skal kjøpe xbox for første gang. Ville du kjøpt xbox med ixtreme 1.6.1 NÅ, eller ventet på lite touch som kanskje kan ta måneder? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tenk deg at du skal kjøpe xbox for første gang. Ville du kjøpt xbox med ixtreme 1.6.1 NÅ, eller ventet på lite touch som kanskje kan ta måneder? Jeg hadde kjøpt en ny Elite og ikke flashet den pga tilgangen til XBL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå