Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan chipper jeg min xbox 360? hvilken chip skal jeg kjøpe, hvordan gjør jeg det osv

 

ønsker å kunne brenne spill på pcen og spille dem etterpå på xboxen. bryr meg ikke om jeg ikke kan spille live lenger.

har googla en del og sett div youtube videoer og kommet fram til at jeg skal flashe den. virka veldig enkelt egentlig. tror jeg har hitachi drev utifra "skuffen" på det uten å ha åpnet xboxen. må bare få låst søstera mi sin stasjonære pc :p

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe meg ny xbox og lurer på en del ting.

 

Finnes det pr dags dato ingen softmod eller chip som unngår banning fra live? i så fall får jeg bare bli bannet, men er det noen forskjell på om jeg kjøper ny xbox på den lokale elkjøpen for 2000kr og softmodder den selv (er det forresten noe stress? har softmoddet wiien min og en psp så jeg har da litt skills :p

 

Eller er det bedre å bestille med ferdig montert chip fra en eller annen plass for nesten 3000kr?

virker liksom bortkastet å bruke 1000 ekstra viss jeg kan fikse det selv..

Endret av crim
Lenke til kommentar
Det kan jeg :) skal finne noe bra. Om ingen gjør det først hehe.

 

Men kan noen besvare meg om den linken jeg postet om Team Jungle sin oppløsning og en kanskje ikke Lite Touch blir lansert er fakta??

 

Ja vel, når kommer du med linkene...?

Lite Touch firmwaren er ferdig, men problemet er å lage en sperre som gjør at folk KUN kan bruke kvalitetsmedia slik som verbatim osv..

Lenke til kommentar
Skulle teste det og streame videoer over nettverk. Får beskjed om at jeg må ta en "media update", for og få den må jeg logge meg inn på Xbox Live. Noen tips hvordan jeg kan legge til denne funksjonen når jeg er bannet?

Dette er ikke mulig da nand-chippen i xboxen din er bannet. Hvis du kjøper en ny xbox så kan du lage en write protect-sperre på nand-chippen slik jeg har gjort på min. Nå flashet jeg min 28. Desember og er ikke bannet enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...