thklinge Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nei, alle venter på den neste generasjon firmware: iXtreme Lite Touch Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Får sende en liten epost til den siden jeg linket til da. De mener jo at dette er 100% lovlig og at man ikke blir bannet... Hvor lang tid pleier det å ta fra ny firmware kommer, til MS banner folk a? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er litt usikkert nå, noen sier det ikke blir en ny banwave før høsten '10, mens andre mener de banner fortløpende nå. Only MS knows... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva OM man blir bannet da? Er det da helt umulig å bli "unbannet" igjen? Har funnet et par nettsider som mener det er mulig, men jeg er ikke så langt inne i Xbox-verdenen, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 På enkelte konsoller, ja. Men prosessen er såpass krevende at det er uaktuelt for vanlige brukere. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva OM man blir bannet da? Er det da helt umulig å bli "unbannet" igjen? Har funnet et par nettsider som mener det er mulig, men jeg er ikke så langt inne i Xbox-verdenen, så jeg vet ikke. Dersom du blir bannet så er det ikke værre enn og kjøpe en ny 360. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Med firmwaren som er tilgjengelig pr idag blir du bannet, 100% sikkert. Jeg er enda ikke blitt bannet, så 100% sikkert er det nok ikke. Nå er nok ikke jeg av de som spiller mest heller da, men en liten halvtime med fifa eller ett annet spill blir det nå i løpet av en dag, både mot venner via nett og på boksen alene. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 På enkelte konsoller, ja. Men prosessen er såpass krevende at det er uaktuelt for vanlige brukere. dette innebærer uansett at man må hente KV fra en annen konsoll, noe som gjør det ganske meningsløst. Dette er uansett lett å detektere for MS. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Med firmwaren som er tilgjengelig pr idag blir du bannet, 100% sikkert. Jeg er enda ikke blitt bannet, så 100% sikkert er det nok ikke. Nå er nok ikke jeg av de som spiller mest heller da, men en liten halvtime med fifa eller ett annet spill blir det nå i løpet av en dag, både mot venner via nett og på boksen alene. Your time will come. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Regner med at mesteparten av dere har lest denne topicen: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=697967 Men hva skjer videre..? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 BenQ IX 1.41 Final Rev3-4 (SS) Non-Stealth 12X >> A modified version of BenQ iXtreme v1.41 has been released: (1.41 REV4 (SS)) Secret Liteon MS Inquiry cdb support - Samsung and Benq (1.41 REV3 (SS)) Drive Serial added like the original firmware (1.41 REV3 (SS)) Disc speed fixed (v1.41) Read Sector fix (v1.4) Disc jitter fix (v1.1) Extra compatability for some DVD movies (v1.0) Boots ALL Stealth or non Stealth Xbox 360 backups (v1.0) Boots ALL compatible Stealth or non Stealth Xbox 1 backups (v1.0) Boots all Xbox 360 originals (v1.0) Boots all compatible Xbox 1 originals on Xbox 360 Use Rev. 4 to spoof BenQ as a Liteon drive If you use the old Rev 4 or 5, just upgrade to the Final rev4. If you use Rev 3 you do not do anything. Use on Xbox Live at own risk. Thanks to all testers and C4EVA for the Non-Stealth firmware. This firmware is based on the firmware from C4EVA. All credits to C4EVA. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det sier meg at min lite on xbox ikke kan flashes? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Så tror dere at Lite Touch aldri vil ble lansert? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så tror dere at Lite Touch aldri vil ble lansert? hvorfor skulle noen tro det? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 pga dette: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=697967 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som kan linke til noen aktuelle guider til flashing av 360? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det kan jeg skal finne noe bra. Om ingen gjør det først hehe. Men kan noen besvare meg om den linken jeg postet om Team Jungle sin oppløsning og en kanskje ikke Lite Touch blir lansert er fakta?? Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvordan i allverden skulle noen vite det? Det står at LT er utsatt på uviss tid, ingen vet om den noen gang kommer Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Takk for at du svarte Synes hardware forum folk har tendens til å ikke "gidde" å svare. Jeg forstår det at man kan søke opp selv. Tenkte bare at noen kansje hadde inside info eller lignende. Poenget er om man skal tro på Twitter til TeamJungle eller den posten som ble postet på xbox scene. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 http://twitter.com/TeamJungle/status/7124485608 Viser ihvertfall at noe foregår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå