koffa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tenkte å prøve å flashe xboxen min selv med ix 1.61. Men hva er dette "VIA card" jeg leser om rundt om kring på nettet? Er det et chipset? Hovedkortet mitt har NForce 680i chipset, trenger jeg å tenke på VIA card driverne da? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 VIA 6421 er et SATA-kontroller-chipset som var påkrevd for å flashe BenQ-DVD-lesere. Hvilken DVD-stasjon har du i din xbox? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lol, ble banna fra XBL i dag. Microsoft suger, nå skal det lastes ned mange fler spill! Lenke til kommentar
koffa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 VIA 6421 er et SATA-kontroller-chipset som var påkrevd for å flashe BenQ-DVD-lesere. Hvilken DVD-stasjon har du i din xbox? Jeg er ganske sikker på at jeg har BenQ. Hvertfall ifølge alle bildene jeg har sett av trayene. Men jeg har fått "kvittering" fra han karen som har flasha xboxen tidligere, på den første står det BenQ og den andre står det Lite-On. Må jeg ha VIA greiene for å flashe BenQ? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som vet noe om Lite-On fw 93450? Produksjonsdato i september i år, kjøpt på Elkjøp. Står svært lite på internett. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som vet noe om Lite-On fw 93450? Produksjonsdato i september i år, kjøpt på Elkjøp. Står svært lite på internett. 93450C kan ikke flashes, så langt er det ingen som har klart å dumpe den. Uttalelser fra de som virkelig har peiling, tilsier at det er på grensen til umulig, men det har jo blitt sagt før... Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 noken som har flasha en Hitachi dvd-rom v. 0047DH? Når eg starta Slax kjem det opp etter ei stund:" checking for USB devices", og så etter 10 sekund kresja det og det kjem opp "livecd.sgn not found" Noken som har lyst å hjelpe meg? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg har null peiling på flashing osv, men fikk for en stund siden en av mine xboxen flashet. Her om dagen tok jeg kopi av alle mine nye spill å tok de med til hybelen for å kose meg litt. Men jeg får opp en svær Xbox 360 logo uten at det skjer noe mer. Etter noen google søk så prøver jeg meg på denne "activate.iso" metoden uten hell.. Betyr dette at jeg har en gammel flash? Hva bør jeg evt gjøre for å få disse spillene til å virke? Er så forbanna irriterende å drasse med seg spillene fra studenthybelen og hjem hver eneste helg. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da er det snakk om 1.7 til lite-on neste gang, er det noen som husker hvor lang tid det gikk fra 1.5 til 1.6 forrige gang? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8354166.stm Page last updated at 10:20 GMT, Wednesday, 11 November 2009 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Så hvor lang tid tok det fra 1.4 til 1.5 eller 1.5 til 1.6? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 On topic, wave 5 er ute og har allerede dukket opp på et spill. Det betyr sannsynligvis nok en firmware oppgradering. wink.gif Wave 5 Du mener vel wave 4 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Wave 5 Du mener vel wave 4 Når så et 5-tall ut som et 4-tall? Wave 5 har den nye dashboard-oppdateringen som kommer 17. november. Regner med at innen et par uker, så er wave 5 på alle nye spill. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvilket spill er det den har dukket opp paa Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Om man er bannet fra XBL så kan man bare patche spillet med en såkalt "wave 4 patcher" slik at den kan spilles av på 1.6. Stealth blir borte, men man er jo bannet uansett Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet noe om Lite-On fw 93450? Produksjonsdato i september i år, kjøpt på Elkjøp. Står svært lite på internett. 93450C kan ikke flashes, så langt er det ingen som har klart å dumpe den. Uttalelser fra de som virkelig har peiling, tilsier at det er på grensen til umulig, men det har jo blitt sagt før... Er vel bare et spm om tid før det kommer noe. Tror nok likevel at tiden brukes på ny firmware som er på tur. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er det sånn at hvis man chiper (fysisk brikke) så er det umulig for boxen og finne det ut? I motsetning til Flash? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 det må vel ha vært noen som forutså at microsoft kom til å sjekke firmwaren på dvd drevet og ikke bare spill vel xD? Jaja vi får vente i spenning Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er det sånn at hvis man chiper (fysisk brikke) så er det umulig for boxen og finne det ut?I motsetning til Flash? Tror du noen hadde orket og flashe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå