S714N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Er det backup du har generert selv eller lastet ned? 7203277[/snapback] Har lagd selv, men har prøvd en lastet ned versjon også. Samme problem begge gangene. Får vel prøve Imgburn, er litt kjipt å sløse med plater men =\ Noen spesielle settings man trenger før man brenner med Imgburn forresten? Endret 2. november 2006 av S714N Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det backup du har generert selv eller lastet ned? 7203277[/snapback] Har lagd selv, men har prøvd en lastet ned versjon også. Samme problem begge gangene. Får vel prøve Imgburn, er litt kjipt å sløse med plater men =\ Noen spesielle settings man trenger før man brenner med Imgburn forresten? 7203603[/snapback] Kanskje du har en Brenner som ikke xbox-spilleren klarer å lese? Lenke til kommentar
S714N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har en Nec brenner men hørte at Nec ikke er kompatibelt osv så kjøpte en Pioneer 111D. Hver eneste artikkel jeg har lest om xbxo360 modding så står det at den brenneren skal funke. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ImgBurn er "xbox 360 burn ready" kan man si. Bare pek til burn image og burn i vei. Funket fint på mine kopier. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har brent ut mine med en BenQ 1640. Funker som pokker med verbatim plater. Lenke til kommentar
S714N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Okey..brenner en plate nå, funker ikke det så er det sikkert noe feil med flashingen. Noen av dere som har klart å flashe Hitachi drive som fikser backup ? (hvem firmware brukte dere) Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 bruk opa 2.3 den støtter omtrent alle dvd brennere som finnes Lenke til kommentar
S714N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har flasha med opa 2.3 nå men fortsatt samme feil. klarer ikke lese platene. Må man ha dvd+r eller dvd-r cd'r ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 DVD+R DL må du ha. (: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 *mine innlegg* Må sjekkes ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 *mine innlegg* Må sjekkes ut! Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Takk for linker og diverse guider postet her. Fikk 360'en FW oppdatert:) Brukte en god del timer p.g.a. feil type Slax linux, men når den riktige var på plass gikk det som smurt. 360 nr. 2 tok ca. 1 time. Håper bare det kommer skikkelig mod m/ homebrew----> XBMC:D Hardware: 2stk. 360 m/ Hitachi DVD VIA VT8237 brikkesett(sata) Pioneer dvr-108 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kunne man oppdatert første post i trpden her til å gje ein status rapport på kva som faktisk er mogleg med ein xbox360? Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kunne man oppdatert første post i trpden her til å gje ein status rapport på kva som faktisk er mogleg med ein xbox360? 7214861[/snapback] Iforhold til Xbox1... INGENTING! Eneste poeng med FW hack er for å kunne spille back-up av egne spill og pirat kopierte spill lastet ned fra nettet(som er ulovlig!). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Kan ikke noen sette sammen en enkel, "noob"vennlig liste over fremgangsmåten? -Trenger man noen spesiell DVD-brenner til Pc'en? -Hvilket program skal brukes på hvilkne DVD plater med hvilkne innstillinger i programmet? -Hvordan vet jeg hvilken DVD leser som er i X360'en min, eller er det samme på alle? -Hvordan flashe firmware enkelt og raskt, og hvilken versjon av firmwaren er best? -Virker Xbox Live med ny firmware? Snakker da ikke om og spille "backup" spillene på Live, for det gidder jeg ikke. Men kan jeg fremdeles spille "originale" spill og laste ned demoer, og for ikke å snakke om disse "viktige oppdateringene" som kommer fra Microsoft osv etter firmware oppdatering? Endret 4. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Blir Xboxen sonefri ved å flashe firmware? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Blir Xboxen sonefri ved å flashe firmware? 7224607[/snapback] Nope, Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Leser folk PMer her, eller blir jeg bare ignorert? Skal skrive en guide nå, og trenger folk som kan noe om firmware, hvilke som er bra, og feilsøking om dette. PM meg Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Zappza: Jeg kan sikkert hjelpe deg med noe, hvis du har noen konkrete spørsmål. Har sittet og lest i en uke nå, fordi jeg skal flashe min. Så har jeg et spørsmål: Hvor kjøper dere Verbatim discene? Er det bare komplett som har 25 pack spindel? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Leser folk PMer her, eller blir jeg bare ignorert? Skal skrive en guide nå, og trenger folk som kan noe om firmware, hvilke som er bra, og feilsøking om dette. PM meg 7224725[/snapback] Finnes allerede en 80 siders guide på dette på xbox-scene som er dokumentert med alt man trenger å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå