Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Er det backup du har generert selv eller lastet ned?

7203277[/snapback]

Har lagd selv, men har prøvd en lastet ned versjon også. Samme problem begge gangene. Får vel prøve Imgburn, er litt kjipt å sløse med plater men =\

Noen spesielle settings man trenger før man brenner med Imgburn forresten?

Endret av S714N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det backup du har generert selv eller lastet ned?

7203277[/snapback]

Har lagd selv, men har prøvd en lastet ned versjon også. Samme problem begge gangene. Får vel prøve Imgburn, er litt kjipt å sløse med plater men =\

Noen spesielle settings man trenger før man brenner med Imgburn forresten?

7203603[/snapback]

Kanskje du har en Brenner som ikke xbox-spilleren klarer å lese?

Lenke til kommentar

Takk for linker og diverse guider postet her. Fikk 360'en FW oppdatert:) Brukte en god del timer p.g.a. feil type Slax linux, men når den riktige var på plass gikk det som smurt. 360 nr. 2 tok ca. 1 time. Håper bare det kommer skikkelig mod m/ homebrew----> XBMC:D

Hardware:

2stk. 360 m/ Hitachi DVD

VIA VT8237 brikkesett(sata)

Pioneer dvr-108

Lenke til kommentar
Kunne man oppdatert første post i trpden her til å gje ein status rapport på kva som faktisk er mogleg med ein xbox360?

7214861[/snapback]

Iforhold til Xbox1... INGENTING! Eneste poeng med FW hack er for å kunne spille back-up av egne spill og pirat kopierte spill lastet ned fra nettet(som er ulovlig!).

Lenke til kommentar

Kan ikke noen sette sammen en enkel, "noob"vennlig liste over fremgangsmåten?

-Trenger man noen spesiell DVD-brenner til Pc'en?

-Hvilket program skal brukes på hvilkne DVD plater med hvilkne innstillinger i programmet?

-Hvordan vet jeg hvilken DVD leser som er i X360'en min, eller er det samme på alle?

-Hvordan flashe firmware enkelt og raskt, og hvilken versjon av firmwaren er best?

-Virker Xbox Live med ny firmware? Snakker da ikke om og spille "backup" spillene på Live, for det gidder jeg ikke. Men kan jeg fremdeles spille "originale" spill og laste ned demoer, og for ikke å snakke om disse "viktige oppdateringene" som kommer fra Microsoft osv etter firmware oppdatering?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Zappza: Jeg kan sikkert hjelpe deg med noe, hvis du har noen konkrete spørsmål. Har sittet og lest i en uke nå, fordi jeg skal flashe min.

Så har jeg et spørsmål:

Hvor kjøper dere Verbatim discene? Er det bare komplett som har 25 pack spindel?

Lenke til kommentar
Leser folk PMer her, eller blir jeg bare ignorert?

Skal skrive en guide nå, og trenger folk som kan noe om firmware, hvilke som er bra, og feilsøking om dette. PM meg :)

7224725[/snapback]

Finnes allerede en 80 siders guide på dette på xbox-scene som er dokumentert med alt man trenger å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...