JerkenovDecoq Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Poenget mitt var at det har blitt mer gjennomført med jungleflasher enn en gjeng med standalone tools. Nå som CK3 kitene er her så er det ikke lenger noe problem for noen Det er over 1 år siden CK3 ble lansert. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det stemmer nok, men vil det si at de ikke har gjort ting enklere? Er akkurat som da blaster 360 kom ut. Det var mye enklere. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen i Steinkjer område som kan oppgradere en iXtreme flasha 360 til nyeste versjon ? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det stemmer nok, men vil det si at de ikke har gjort ting enklere? Er akkurat som da blaster 360 kom ut. Det var mye enklere. Nei, kan ikke si at CK3 har gjort ting enklere. Samsung, BenQ og Hitachi drev kan flashes uten CK3. CK3 her har liten nytte. Den første Lite-On versjonen (74850C) er ikke mulig å flashe uten CK3 (eller lignende kit). Så at det gjør flashing av Lite-On enklere, er meningsløst å si, siden det ikke hadde vært mulig å flashe uten. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fungerer blaster like bra som ck3? Med blaster trenger en vel ikke å demontere boksen hver gang en skal endre firmware? Eller gjelder dette begge settene? Noen som vil raskt forklare hva en bør velge og hvorfor? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) CK3 har primært bare et formål: Å lese ut drivekeyen fra LiteOn drev. Når drevet så er flashet med iXtreme trenger man ikke bruke CK3 for å oppdatere med senere firmwares. Proben på CK3 må brukes på et punkt på PCBen inni DVD-stasjonen og derfor må både Xbox og DVD-drevet demonteres før første gangs flashing. Det har altså lite å gjøre med enheter som gjør SATA-tilkobling enklere (Blaster). Endret 1. november 2009 av thklinge Lenke til kommentar
shodne Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen i Bergen som kan ta på seg en rask modding av en ny 360 arcade? (sansyligvis liteon drev) Jeg kan modde den for deg:) Har nettopp moddet min egen Arcade med HDMI og Liteon drev. Men det er noen av de siste drevene som ikke lar seg modde. ring meg på 97770575 du, så kan vi jo snakkes om å modde:) Mvh Stian Hodne Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har en Hitachi dvd rom versjon 0047DH Hvilke program og filer treng eg for å flashe 360en min? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen i Trondheim som kunne ha hjulpet meg med å flashe 360'n min ? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen i Trondheim som kunne ha hjulpet meg med å flashe 360'n min ? sjekk ut LODDEBOLT.COM , en kar som bor på heimdal å flasher for en billig penge. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen i Trondheim som kunne ha hjulpet meg med å flashe 360'n min ? sjekk ut LODDEBOLT.COM , en kar som bor på heimdal å flasher for en billig penge. Det var da ganske dyrt. Hvertfall i forhold til han her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17143960 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg lurer på om slike på finn.no har et selskap som er nødvendig for å selge tjenester på den måten, og ikke minst om de skatter av inntekter Hvis ikke er jo også en "kvittering" på arbeid utført, null verdt. Endret 3. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Han må naturligvis rapportere inntektene sine til skatteetaten og betale skatt. Omsetter han for over 50.000,- er han også MVA-pliktig men trenger ikke å etablere noe selskap før det skjer. En kvittering i salg mellom privatpersoner har en verdi i form av bevis på utført arbeid og eventuelle plikter selger påtar seg ifbm. garanti på arbeidet, gratis oppdateringer eller annet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hei. Jeg har en gammel firmware på hitachi dvd-drevet, "birdy 2.2" hvis jeg husker riktig. Jeg ser bort ifra at den vil funke med 4rd wave games, men vil den kunne avspille såkalte 3rd wave games? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen i Trondheim som kunne ha hjulpet meg med å flashe 360'n min ? sjekk ut LODDEBOLT.COM , en kar som bor på heimdal å flasher for en billig penge. Det var da ganske dyrt. Hvertfall i forhold til han her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17143960 Den prisen var ikke så dum, er slike annonser troverdige da? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Den prisen var ikke så dum, er slike annonser troverdige da? Folk vet å ta seg betalt. 400 for å modifisere firmware er ran på åpen gate (for ikke å snakke om 600-800 som hos loddebolt.com). Det tar ikke mer enn 10-15 minutter, og da går mesteparten av tiden med på å åpne og sette sammen kabinettet. Selve flashingen er bare noen tastetrykk/museklikk, utenom Lite-On som kan ta noen minutter ekstra om man må åpne drevet og bruke kit. Om man ikke har tilgang til/vil investere i CK3 e.l., og har Lite-On 74850C, så har man kanskje ikke andre valg. Men om man ikke er komplett IT-analfabet, så er det ikke så veldig vanskelig å flashe de andre drev-modellene selv. Endret 3. november 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Om man gjør dette lovlig og skatter av inntekter (om man har total årlig inntekt over frikort/50.000 som de fleste har vil jeg tro) så er det forståelig med 400,-. Men klart, med tanke på at verksteder med ansatte tok kun 250,- for å gjøre DVD stuespillere sonefrie i sin tid så er dette dyrt ja. Mao. jeg ville ikke latt meg friste til noe slik, det er for mange ulemper. Personlig mener jeg det også bare er et skalkeskjul for å spille piratkopierte versjoner av spill, noe som selvf. er forkastelig. Endret 4. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spørsmål til dere som kan: Jeg vurderer å kjøpe meg en ny xbox360. Lar disse seg modde? Kan man sikkerhetskopiere sine egne spill til disk? Kan man spille online med dagens modding? Hørt rykter om såkalte stealth chipper, som deaktiverer seg selv el.no når boksen går online. Stemmer dette? Tilgi mine banale og sikkert tusenvis av ganger besvarete spørsmål, noe n00b her Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spørsmål til dere som kan: Jeg vurderer å kjøpe meg en ny xbox360. Lar disse seg modde? Kan man sikkerhetskopiere sine egne spill til disk? Kan man spille online med dagens modding? Hørt rykter om såkalte stealth chipper, som deaktiverer seg selv el.no når boksen går online. Stemmer dette? Tilgi mine banale og sikkert tusenvis av ganger besvarete spørsmål, noe n00b her Du bør finne en som er produsert før aug 2009, altså ikke de nye elite pakkene. Flashing er det beste og sikreste iforhold til at en chip kan gå i stykker. Du kan stealth patche spillene dine slik at de blir litt sikrere å spille på nettet med. Man kan sikkerhetskopiere spill om du har en pc brenner som egner seg til det, husker ikke i farten hvilken det er. Man kan spille online med dagens modding ja, men risikerer å bli bannet av MS for det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen i bergen som kan modde xboxen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå