Dkdaffy Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Om jeg skaffer en "Xecuter 360 Connectivity Kit V3 Pro", trenger jeg fremdeles VIA/Nvidia sata chipset? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja, det settet du snakker om er kun for å forenkle flashing. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 ah, ok. Har et hitatchiatjatjsasakaba-lg(yess..no sånnt!) drev, relativt gammelt, kjøpte xboxen min rundt halo 3 release. Er det i det hele tatt nødvendig med CK3 for meg så lenge jeg kjøper en slik VIA s-ata sak? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 ah, ok. Har et hitatchiatjatjsasakaba-lg(yess..no sånnt!) drev, relativt gammelt, kjøpte xboxen min rundt halo 3 release. Er det i det hele tatt nødvendig med CK3 for meg så lenge jeg kjøper en slik VIA s-ata sak? Du trenger ikke CK3 for å flashe Hitachi drev. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har et spm angående en vanlig xbox, jeg var så dum at jeg ikke visste det fantes forskjellige regioner på spill. Så jeg fikk nettopp et ntsc spill i postkassen som ikke vil kjøre på min pal xbox. Er det mulig å modde eller kommer forbi denne "sperren" ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 nei Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg har et spm angående en vanlig xbox, jeg var så dum at jeg ikke visste det fantes forskjellige regioner på spill. Så jeg fikk nettopp et ntsc spill i postkassen som ikke vil kjøre på min pal xbox. Er det mulig å modde eller kommer forbi denne "sperren" ? nei Om han med "en vanlig Xbox" mener den originale Xbox-en, så er det nok at den modifiseres/chippes så kan man spille både NTSC og PAL spill. Enkelte NTSC spill vil ikke virke med mindre man setter Xbox-en i NTSC video modus først, som kan gjøres med f.eks. Enigmah Video Switcher eller diverse dashboard & XBMC. Så ja, om du modifiserer en original Xbox, kan du spille NTSC spill. Verre er det ikke. Skulle det mot formodning være snakk om en 360, og "vanlig" som i "umodifisert", så er det forsåvidt korrekt, er det et regionlåst NTSC spill, vil det ikke virke på en PAL 360, modifisert eller ei. Endret 7. oktober 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 En kamerat sitter på en xbox med LiteOn DG-16D2S, FW: 74850C Er det mulig å få lest av denne keyen uten CK3 eller andre former for ekstra dill? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 En kamerat sitter på en xbox med LiteOn DG-16D2S, FW: 74850C Er det mulig å få lest av denne keyen uten CK3 eller andre former for ekstra dill? Nei. 83850C kan leses uten CK3. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Damn, okay. Da bestillte han en ck3 og en sånn sak for å slippe lodding . Da skulle vel alt være covered? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har et spm angående en vanlig xbox, jeg var så dum at jeg ikke visste det fantes forskjellige regioner på spill. Så jeg fikk nettopp et ntsc spill i postkassen som ikke vil kjøre på min pal xbox. Er det mulig å modde eller kommer forbi denne "sperren" ? nei Om han med "en vanlig Xbox" mener den originale Xbox-en, så er det nok at den modifiseres/chippes så kan man spille både NTSC og PAL spill. Enkelte NTSC spill vil ikke virke med mindre man setter Xbox-en i NTSC video modus først, som kan gjøres med f.eks. Enigmah Video Switcher eller diverse dashboard & XBMC. Så ja, om du modifiserer en original Xbox, kan du spille NTSC spill. Verre er det ikke. Skulle det mot formodning være snakk om en 360, og "vanlig" som i "umodifisert", så er det forsåvidt korrekt, er det et regionlåst NTSC spill, vil det ikke virke på en PAL 360, modifisert eller ei. Hei, ja det er snakk om en vanlig original xbox. Får google å se om jeg kan bli noe klokere, takk. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Du trenger ikke lete lenge, er en xbox1 modde tråd her på forumet! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=304211 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da må jeg spørre om noe! "When burning remember to set the layerbreak to 1913760 in IMGBURN" Denne forstår jeg og klarer det lett. Men neste ble jeg usikker på: "Also remember to change your booktype to DVD-ROM (Thats very important if you dont wanna get banned from Xbox live!)." Jeg vet ikke hvilken produsent som har laget dvd brenneren i laptopen min. Det er en HP dv9000 og dette står i Device Manager under dvd drives: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20L Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvordan er det egentlig angående Live. Hvis jeg gjør noe med xboxen skulle jeg gjerne ha muligheten til å spille live med spill som kommer rett fra butikken. Jeg leste igår at muligheten for dette var hvis du hadde en chip-greie som du kunne skru av og på, eller hvis du flasha den var du sikker hele tiden. Noen som har erfaring på dette punktet? De brente spillene gjør ikke noe om er "offline only", men skulle gjerne hatt muligheten hvis jeg har orginal platen. Dette spørsmålet er sikkert stilt før, men skulle gjerne hørt noen erfaringer, og kan jo hende at dette ikke er mulig lengre. Jeg har den nyeste 360 typen. Altså den værste å modde. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 booktype er hvordan platen oppfattes av spilleren og skal settes i brenneprogrammet! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja det skjønner jeg, men jeg må velge "BRAND" altså type dvd rom.. Og det får jeg ikke til uten å vite hva slags brenner jeg har... Står NEC, Benq etc etc i imgburn Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 "Also remember to change your booktype to DVD-ROM (Thats very important if you dont wanna get banned from Xbox live!)." Vet ikke hvor du har dette fra, men det der er tull. Kun et par av de aller første modifiserte firmwarene til 360 krevde riktig booktype. Men problemet da var at om du ikke hadde riktig booktype så bootet ikke spillene i det hele tatt. Har ingenting med å utgjøre en risiko på Live. Men har du iXtreme, uansett versjon, kan du drite langt i hvilken booktype du brenner (de aller fleste brennere setter DVD-ROM som default på DVD+R DL uansett). iXtreme rapporterer riktig informasjon til konsollen. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 "Also remember to change your booktype to DVD-ROM (Thats very important if you dont wanna get banned from Xbox live!)." Vet ikke hvor du har dette fra, men det der er tull. Kun et par av de aller første modifiserte firmwarene til 360 krevde riktig booktype. Men problemet da var at om du ikke hadde riktig booktype så bootet ikke spillene i det hele tatt. Har ingenting med å utgjøre en risiko på Live. Men har du iXtreme, uansett versjon, kan du drite langt i hvilken booktype du brenner (de aller fleste brennere setter DVD-ROM som default på DVD+R DL uansett). iXtreme rapporterer riktig informasjon til konsollen. Her http://www.ixtreme.net/dont-waste-that-dis...discs-t646.html Jeg skal ha ixtreme 1.6 tror jeg, bør jeg kjøpe en elite nå eller om jeg venter til 250 gb kommer vil det da være annet dvd drev der ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet noe om når det er forventet en ny firmware som støtter wave 4? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 wave 4 og nå..? wave 3 er vel det nye dashboardet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå