The StigMeister Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Problem løst Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hvordan fikset du det? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Brente spillet på en annen måte. Er en kompis som fikser, så jeg vet ikke helt hva det er han gjør Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har en gammel premium med 1.4 , og en ny elite med 1.6Men den nye xboxen tar ikke de nye backupsene, noe den gamle xboxen gjør! Hva er det som er problemet? Det står bare "play dvd" når jeg setter inn spillene i den nye boxen, men de funker fint på den gamle! Har det noe med selve brenningen/patchingen å gjøre? hm Brente spillet på en annen måte. Er en kompis som fikser, så jeg vet ikke helt hva det er han gjør Definisjonen av "backup" er vel at du gjør det av spill du har kjøpt, ikke får dem av kompisen din. Dette høres heller ut som piratkopiering, som ikke er tillatt å prate om på forumet. Endret 18. september 2009 av ballsack Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Han brenner backup av spillene mine! Er ofte ute og reiser med boxen min.. er greit med backups Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Alle vet jo at man flasher for å kunne spille piratkopierte spill uanset... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Kan man installere og spille et spill man har kjøpt på flere konsoller hjemme? Hvis jeg har en Arcade med HDD og en Elite i to forskjellige rom? Hvis det ikke går med to forskjellige brukerprofiler, går det da med samme brukerprofil på begge maskiner? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Kan man installere og spille et spill man har kjøpt på flere konsoller hjemme? Hvis jeg har en Arcade med HDD og en Elite i to forskjellige rom? Hvis det ikke går med to forskjellige brukerprofiler, går det da med samme brukerprofil på begge maskiner? Du kan installere et spill til harddisken på så mange 360-er som du vil, men siden du må ha platen i for å spille det, så kan du bare det i en 360 om gangen (og nei, du kan ikke starte spillet, ta ut platen, spille videre, og sette platen i en annen 360 etc). Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Noen som modder i Tønsberg/Nøtterøy? Har tenkt til å kjøpe denne også få noen til å modde den. Er det safe? Disse patchene jeg må fikse på backups før jeg kan spille, finnes det noen fine guider til det? Kan imgburn iso etc Her er den jeg planlegger å kjøpe, er kanskje lite on? http://www.lefdal.com/product/spill-konsol...box-360-premium Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Jerken: Takker, det er bare så jeg vet at både min datter og jeg kan spille samme spillet på hver vår Box, med unntak av samtidig såklart. Men selv med NXE så kan man ikke kjøre spillet videre etter oppstartsjekk mot DVD, mens man laster platen på en annen Box? Må man logge seg på Live for å spille med hverandre på 2 Box'er hjemme i eget hjem? Ingen 360 spill som har ren LAN modus? Altså jeg forstår at folk tar backup av egne plater for å kunne spille med hverandre i egen familie hjemme i eget hus. Endret 19. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Må man logge seg på Live for å spille med hverandre på 2 Box'er hjemme i eget hjem? Ingen 360 spill som har ren LAN modus? Altså jeg forstår at folk tar backup av egne plater for å kunne spille med hverandre i egen familie hjemme i eget hus. http://en.wikipedia.org/wiki/System_Link Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Så med systemlink og NXE skal man kunne spille med hverandre på samme plate? Flott at den kan benytte eksisterende LAN som da også kan gå gjennom en WiFi router? Endret 19. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Så med systemlink og NXE skal man kunne spille med hverandre på samme plate? Flott at den kan benytte eksisterende LAN som da også kan gå gjennom en WiFi router? Såframt spillet støtter systemlink så kan du spille mot hverandre over LAN, eller rett og slett bare koble to stykker sammen med nettverkskabel. Men hver 360 trenger hver sitt eksemplar av spillet. For ja, som jeg sa, platen må stå i så lenge man spiller. Du kan jo bare prøve å åpne skuffen og ta ut platen om du spiller et spill fra harddisk (resultat: spillet stanser). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 nesten synd at det ikke finnes noe system for å registrere alle konsoller man har i et hjem med serienummer el. som gjør at man kan spille med/mot hverandre uten å kjøpe spillet flere ganger. Eks. at man fikk lov til å spille spillet på 2 boxer i hjemmet via serienr registrering på Live. Men jaja. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tenkte å prøve å modde en 360 Philips/Lite-on, vil denne være det eneste jeg trenger sånn fysisk? http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2859 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Men når jeg skal brenne. Så bruker jeg den jeg har i laptopen min som kan brenne double layer. Det er en HP Pavilion dv9000. Og noen sa at det å brenne med bærbar er ikke alltid bra resultat. Stemmer dette eller kan jeg bruke denne? Den har brent plettfrie dvder før Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Brenn i vei Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 brenn i vei !! yes! takk Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Vurderer å flashe x-box'n min. Finnes det en FAQ til alt det dere prater om? Jeg vil lære alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå