Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en gammel premium med 1.4 , og en ny elite med 1.6

Men den nye xboxen tar ikke de nye backupsene, noe den gamle xboxen gjør! Hva er det som er problemet? Det står bare "play dvd" når jeg setter inn spillene i den nye boxen, men de funker fint på den gamle!

Har det noe med selve brenningen/patchingen å gjøre? hm

 

Brente spillet på en annen måte. Er en kompis som fikser, så jeg vet ikke helt hva det er han gjør

 

Definisjonen av "backup" er vel at du gjør det av spill du har kjøpt, ikke får dem av kompisen din. Dette høres heller ut som piratkopiering, som ikke er tillatt å prate om på forumet.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar
Kan man installere og spille et spill man har kjøpt på flere konsoller hjemme? Hvis jeg har en Arcade med HDD og en Elite i to forskjellige rom? Hvis det ikke går med to forskjellige brukerprofiler, går det da med samme brukerprofil på begge maskiner?

 

Du kan installere et spill til harddisken på så mange 360-er som du vil, men siden du må ha platen i for å spille det, så kan du bare det i en 360 om gangen (og nei, du kan ikke starte spillet, ta ut platen, spille videre, og sette platen i en annen 360 etc).

Lenke til kommentar

Jerken:

Takker, det er bare så jeg vet at både min datter og jeg kan spille samme spillet på hver vår Box, med unntak av samtidig såklart. Men selv med NXE så kan man ikke kjøre spillet videre etter oppstartsjekk mot DVD, mens man laster platen på en annen Box?

 

Må man logge seg på Live for å spille med hverandre på 2 Box'er hjemme i eget hjem? Ingen 360 spill som har ren LAN modus? Altså jeg forstår at folk tar backup av egne plater for å kunne spille med hverandre i egen familie hjemme i eget hus.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Så med systemlink og NXE skal man kunne spille med hverandre på samme plate? Flott at den kan benytte eksisterende LAN som da også kan gå gjennom en WiFi router?

 

Såframt spillet støtter systemlink så kan du spille mot hverandre over LAN, eller rett og slett bare koble to stykker sammen med nettverkskabel. Men hver 360 trenger hver sitt eksemplar av spillet.

 

For ja, som jeg sa, platen må stå i så lenge man spiller. Du kan jo bare prøve å åpne skuffen og ta ut platen om du spiller et spill fra harddisk :) (resultat: spillet stanser).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...