AvidGamer Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Noen som vet om den siste oppdateringen til 360 er trygg for ixtreme 1.6? Den er trygg. Har du noe link eller plass der det bekrefter dette? Ikke at jeg ikke stoler på deg...eller jo...jeg stoler ikke på deg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nei har ikke noen link..men hvorfor skulle den ikke være safe? Jeg har spilt 4-5 forskjellige spill på 1.6 etter den oppdateringa. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nei har ikke noen link..men hvorfor skulle den ikke være safe? Hvorfor den ikke skulle være det? Se på historikken til Microsofts ban waves. Ingen har blitt bannet umiddelbart etter en dashboard update. Siste store ban wave kom flere måneder etter update, som julekvelda på kjerringa. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Noen peil på folk som modder i Fredrikstad/omegn ? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Noen i Oslo området som modder en xbox 360 Elite (Jasper) med DG16D2S drev? Endret 30. august 2009 av enox Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hvilke fordeler får man om man modder en xbox? Spør fordi jeg lurer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hvilke fordeler får man om man modder en xbox? Spør fordi jeg lurer Man kan spille brente spill. Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Som man laster ned fra webben? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Som man laster ned fra webben? Ja, eller som man kopierer fra sine egne kjøpte spill Lenke til kommentar
J0ll1 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hoy! jeg har ixtreme 1.5 (eller hva den heter) på min boks med ms28 drev. Maskinen har tatt gått i dvale, og viser 3 fine ringer. Tenkte jeg skulle sette den tilbake til orginal fw, før jeg sendte den inn.. Problemet er at jeg ikke husker hvordan jeg gjorde det! hvordan flasher jeg tilbake til std, når jeg har backupen? Takker for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
lolole Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hei Har fått tilbud om å kjøpe en 1 år gammel Xbox 360 som er chippet. Hva er forskjellen på en chippet og flashet xbox 360? Har prøvd å finne litt ut om det på nettet, men har ikke blitt helt klok... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 For å modde en 360 er det to metoder: Softmodding - Flashing av firmware i DVD-drevet. Chipping - En chip kobles mellom 360en og DVD-stasjonen. Chipping av 360en er lite utbredt og absolutt ikke å anbefale så jeg vil tro at selgeren roter litt med begrepene og at han egentlig mener at 360en er flashet. Det du vil ha (om du skal ha en som er "moddet") er en 360 med DVD-drev som er flashet med iXtreme 1,6 firmware. Lenke til kommentar
jeppsi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 For å modde en 360 er det to metoder: Softmodding - Flashing av firmware i DVD-drevet. Chipping - En chip kobles mellom 360en og DVD-stasjonen. Chipping av 360en er lite utbredt og absolutt ikke å anbefale så jeg vil tro at selgeren roter litt med begrepene og at han egentlig mener at 360en er flashet. Det du vil ha (om du skal ha en som er "moddet") er en 360 med DVD-drev som er flashet med iXtreme 1,6 firmware. Men er det noen måte selger lett kan sjekke om den er chippet eller flashet. Jeg anbefaller også å kjøpe en flashet maskin. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Ikke uten å åpne konsollen og fysisk se etter en chip. DVD-stasjonen må kobles til PC for å sjekke type og versjon på firmwaren. Lenke til kommentar
GTAddict Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Er på leting etter noen som kan hjelpe meg med å forklare over MSN hvordan jeg flasher xbox... Kan gjerne betale noen kroner over Paypal da jeg vet folk tar noen hundre kroner av å fysisk modde xbox. Har ikke vondt av å lære det selv. Trenger også hjelp til å modde GTA IV. Ta kontakt PM for MSN addresse. Mvh Ole Thomas Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 lykke til med den... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Noen som vet om onboard chipsettet på Asus p6t v2 deluxe hovedkortet støtter firmwaremodding? Prøver å bruke Jungleflasher med finner ikke Benq-driven noe sted. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Har en gammel premium med 1.4 , og en ny elite med 1.6 Men den nye xboxen tar ikke de nye backupsene, noe den gamle xboxen gjør! Hva er det som er problemet? Det står bare "play dvd" når jeg setter inn spillene i den nye boxen, men de funker fint på den gamle! Har det noe med selve brenningen/patchingen å gjøre? hm Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Sliter også med samme problem, dog jeg kjører 1,4fw på en Ben-q. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Prøvde det samme spillet på en kompis sin xbox med 1.5 og spillet funka!! Så må jo være noe med 1.6 som gjør at man må brenne spillene på en annen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå