NoNamesLeft Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Modding med chip på 360en er ikke noe gunstig. Softmod dvd-stasjonen din istedet. På norsk? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 som thklinge påpeker, har 360 en mye bedre attach rate enn både PS3 og Wii. http://www.gamer.no/article.php?articleId=17767 http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=1479930 http://www.spillverket.no/artikler/ps3-spi...t_i_norge/67278 Dette er bare i Norge, det er sikkert annerledes i andre land. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 som thklinge påpeker, har 360 en mye bedre attach rate enn både PS3 og Wii. http://www.gamer.no/article.php?articleId=17767 http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=1479930 http://www.spillverket.no/artikler/ps3-spi...t_i_norge/67278 Dette er bare i Norge, det er sikkert annerledes i andre land. Og ingen av artiklene du linker til kommenterer det vi snakket om, attach-rate. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Antar du ikke har en LiteOn stasjon, og da er det veldig enkelt med Jungleflasher, lettere enn tidligere. Vet ikke hva en LiteOn er jeg men er det type dvdrom i xboxen? vist så er det ikke det jeg har nei, har en Tohsiba/samsung. Oki hørtes bra ut at det er blitt lettere da! Er det noe spess jeg trenger btw? liksom annet en programmer på pcen,sata kabel og hovedkort med sata ingang? Synest å huske at man måtte ha ett spesielt hovedkort for at det skulle funke da jeg prøvde? kan det stemme, og er det fremdeles slik. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har en xbox 360 som er moddet men no er det kommet ny sånn programvare ller hva det er, så jeg kan ikke ta sikrets kopi av mine nyeste spill så jeg lurer på om dett finnes en guide for opgradering eller om jeg må betale noen å gjøre det. Jeg har en xbox 360 fra lanserings datoen og har lite erfaring med modding. Viss noen har en som kan opgradere i bergen hadde det også verdt flott. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hvor farlig er det å spille på live med spill som er patched med "wave3 patcher"? Har kun 1.4 og jeg aner ikke hvordan jeg skal få 1.51 eller 1.6...BIOS finner drevet men ikke windows. Endret 31. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da tror jeg legger min moddede 360 med rrod på hyllen. Og kjøper meg en billig arcade for 999 på gamespot. Kan man få noe særlig for en defekt xbox? Er hitachi drev i den forresten. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Kan vel kanskje få noe for den. Er den bare software-moddet eller er hw-en byttet? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Den er bare software moddet. Fungerte helt perfekt, helt til jeg skulle oppdatere til ixtreme 1.51. Da ga maskinen opp etter 2 dager. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Sikkert noen som vil ha den som bokstøtte. Selv bruker jeg xboxene mine til ben-støtte. Har to ødelagte (prøvde å sende de til MS, men fikk de i retur) som jeg bruker under bena. Hadde vært fint med en til, så kommer bena litt høyere opp. Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Tenkte meg rundt 300kr for den. Si ifra på pm om du er interessert da Lenke til kommentar
Parted Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor farlig er det å spille på live med spill som er patched med "wave3 patcher"? Har kun 1.4 og jeg aner ikke hvordan jeg skal få 1.51 eller 1.6...BIOS finner drevet men ikke windows. Du bør nok oppdatere boxen pronto! 3rd wave spill gå gammel firmware = sikker ban! Hvilket DVD-drev har du? Hvis du er i oslo området kan jeg ordne det for deg. Bare send PM. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor farlig er det å spille på live med spill som er patched med "wave3 patcher"? Har kun 1.4 og jeg aner ikke hvordan jeg skal få 1.51 eller 1.6...BIOS finner drevet men ikke windows. Du bør nok oppdatere boxen pronto! 3rd wave spill gå gammel firmware = sikker ban! Hvilket DVD-drev har du? Hvis du er i oslo området kan jeg ordne det for deg. Bare send PM. Hva må du gjøre for å fikse det? jeg har hitatchi tror jeg (xboxen er kjøpt på lanseringsdatoen) Lenke til kommentar
Parted Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) ^Du må reflashe med nyere firmware. Du kan bruke et program som heter jungelflasher til å få hitachi drev i mode b. Da blir den også synlig i windows. Endret 5. juni 2009 av Parted Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) jeg har lest litt på denne guiden og har noen spørsmål. Jeg har en toshiba/samsung spiller, skal jeg da følge guiden fra side 19-30? Jeg har allerede iXtreme 1.4 eller noe slikt på xboxen fra før av, er det noen steg jeg my droppe eller er viktig at jeg gjør siden den allerede er flashet? Endret 4. juni 2009 av Maxiraze Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) 3rd wave spill gå gammel firmware = sikker ban! Hvor har du det fra? 3rd wave spill på gammel firmware = spillet vil ikke boote. Thats it. Grunnen er at gamlere iXtreme oppfatter wave 3 som bad stealth og nekter derfor å boote spillet, og vil derfor IKKE føre til ban. Kun non-boot. Fatter ikke hvorfor folk driver å legger frem sine egne antagelser som fakta. Endret 4. juni 2009 av TorgeirS Lenke til kommentar
Parted Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tenkte mer på det at man patcher et 3rd wave spill til å funke på pre iX-1.51 firmware. Dette er faktisk et veldig populært tema om dagen, særlig for folk som ikke har fått oppdatert firmwaren sin enda. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 ja, da blir det en annen sak. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Er firmware endringsmetoden komt så langt det er sikkert å spille med på Live nå om dagen eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå