redflame Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har et spørsmål: Er det mulig å flashe hitachi-lg spilleren fra en usb stikke o.l slik som man kan med samsung spilleren når man bruker feks "X360SAM0" Grunnen til at jeg spør er at jeg har problemer med å få windows til å gjenkjenne dvd romen(alt det sata greiene) Har foresten connectivity kit fra xecuter. Lenke til kommentar
xavi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det noen som vet av noen dvd brennere for bærbar (eller er ekstern), som støtter OPA-XTREME-HITACHI-8IN1-V2_2 firmware ? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva anbefales for å flashe en Samsung? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er denne tråden i det heile tatt lov? Trudde diskusjon.no stengte alt som hadde med piratverksemd å gjer? Då det einaste grunnen til å flashe firmware er, nemlig, å få brent spel, som ein mest sannsynleg har lasta frå nettet, meinar eg at denne tråden burde stengast. Det er ikkje akuratt noko homebrew community der ute endo Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er denne tråden i det heile tatt lov? Trudde diskusjon.no stengte alt som hadde med piratverksemd å gjer? Då det einaste grunnen til å flashe firmware er, nemlig, å få brent spel, som ein mest sannsynleg har lasta frå nettet, meinar eg at denne tråden burde stengast. Det er ikkje akuratt noko homebrew community der ute endo 7162451[/snapback] For alt jeg vet er denne tråden om backup av spill som er fullt lovlig, og ser ikke noe galt i at diskusjonen fortsetter så lenge det ikke snakkes om piratkopiering Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Både eg og du veit godt at det ikkje er snakk om noko backup av spel. Men men... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) For meg er det helt klart snakk om backup av egne spill. Endret 27. oktober 2006 av jij1984 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er jo selvfølgelig noen som laster ned spill, men så lenge de har spillet selv orginalt ser jeg ikke problemet. Denne tråden blir det samme som chip-guiden i sticky. Blir denne stengt, burde chip-guiden også bli stengt. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Både eg og du veit godt at det ikkje er snakk om noko backup av spel. Men men... 7162465[/snapback] Hvordan kan du si noe sånt? Alle vet att ingen laster ned spill, det ER ULOVLIG og kan bli politianmeldt! Kun snakk om backup av spill her. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) sitter her med en backup av et spill jeg har. og det er 5 image filer av 1,1 gb image.000<-> image.001---> osv osv til image.004 bare å dra alle disse filene over i clonecd og så er alt gjort? hmm får jo bare valgt en og en fil i clonecd. hva skal jeg med fire da? vær så snill. trenger hjelp EDIT; trenger jeg ikke å gjøre _noen_ innstillinger i clonecd før jeg skal brenne ut spillet? Hørte noe om dvd-rom etc. Dumt å kaste bort dvd plater Endret 29. oktober 2006 av henrikr Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 sitter her med en backup av et spill jeg har. og det er 5 image filer av 1,1 gb image.000<-> image.001---> osv osv til image.004 bare å dra alle disse filene over i clonecd og så er alt gjort? hmm får jo bare valgt en og en fil i clonecd. hva skal jeg med fire da? vær så snill. trenger hjelp EDIT; trenger jeg ikke å gjøre _noen_ innstillinger i clonecd før jeg skal brenne ut spillet? Hørte noe om dvd-rom etc. Dumt å kaste bort dvd plater 7177150[/snapback] Bra guide kan finnes her. Når du brenner med clonecd skal mappa inneholde kun 1 Image/Iso fil og en dvd file med riktig nummer ( 1913760 ). Ja du må også ta dvd-rom, det kan du lese på den guiden jeg sendte, lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det er jo selvfølgelig noen som laster ned spill, men så lenge de har spillet selv orginalt ser jeg ikke problemet. Denne tråden blir det samme som chip-guiden i sticky. Blir denne stengt, burde chip-guiden også bli stengt. 7162920[/snapback] Denne typen modding er vel å betegne som "reverse engineering", noe som strider imot de fleste typer EULAer som tilhører de fleste spillkonsoller og spillene som hører til.Det er vel egentlig veldig gråsone, det blir som å diskutere hvordan man setter opp en DC-hub - alle vet at det vil være ulovligheter innvolvert uansett. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Trodde moderatorer hadde stengt dene tråden for lengst.. De klikker jo i vinkel bare man nevner ordet kopi. Dette er vell like ulovlig som og laste ned spill fra DC eller Torrent og spille dem på PC eller emulatorer.. EDIT: Dersom dette "plutselig" også ligge ri gråsonen så lurer jeg på om NFS-Carbon er kommet ut på nett Endret 30. oktober 2006 av Shoxx Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) tusen takk iceman22 Endret 30. oktober 2006 av henrikr Lenke til kommentar
S714N Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har akkurat brukt Birdy Hitachi-LG friendly Flasher v2.2 på min Hitachi spiller, det gikk feilfritt helt til jeg prøvde en backup. Det kommer opp en feil som sier "Please insert the disc into a xbox360 console" ser ut som den tror det er en dvd film, men jeg prøvde en annen backup da står det "unplayable" (Bruker Pioneer 111D brenner og Veratim 8.5gb dual layer cd'r) Noen som har hatt samme problem eller vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har akkurat brukt Birdy Hitachi-LG friendly Flasher v2.2 på min Hitachi spiller, det gikk feilfritt helt til jeg prøvde en backup. Det kommer opp en feil som sier "Please insert the disc into a xbox360 console" ser ut som den tror det er en dvd film, men jeg prøvde en annen backup da står det "unplayable" (Bruker Pioneer 111D brenner og Veratim 8.5gb dual layer cd'r) Noen som har hatt samme problem eller vet hva som er galt? 7199824[/snapback] Da har du nok brent feil eller så har du muligens flashet feil. Når du brenner så husk att du må bruke Clonecd med dvd fil, og sette dvd brenneren til DVD-R. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har akkurat brukt Birdy Hitachi-LG friendly Flasher v2.2 på min Hitachi spiller, det gikk feilfritt helt til jeg prøvde en backup. Det kommer opp en feil som sier "Please insert the disc into a xbox360 console" ser ut som den tror det er en dvd film, men jeg prøvde en annen backup da står det "unplayable" (Bruker Pioneer 111D brenner og Veratim 8.5gb dual layer cd'r) Noen som har hatt samme problem eller vet hva som er galt? 7199824[/snapback] Funker orginalplaten da? Lenke til kommentar
S714N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har følgt 2 forskjellige guider når det gjelder backup, Clone cd og dvd decrypter. Orginal platen funker fint, virker som den har blitt flashet ordentlig siden støy nivået er redusert. Men kan det være noe feil med dvd platene? bruker Verbatim plater. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det backup du har generert selv eller lastet ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg bruker Img Burn til å brenne platene, det funker som bare det. (: http://www.imgburn.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå