kvkleppe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bare å ta kontakt hvis noen trenger å få sin xbox flashet i Oslo området Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bare å ta kontakt hvis noen trenger å få sin xbox flashet i Oslo området Hvor mye prater vi? Og hvor bor du? Lenke til kommentar
kvkleppe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bare å ta kontakt hvis noen trenger å få sin xbox flashet i Oslo området Hvor mye prater vi? Og hvor bor du? Har sendt deg en PM Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan du ikke heller legge ut tilbudet ditt her? Lenke til kommentar
kvkleppe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan du ikke heller legge ut tilbudet ditt her? Jo greit det. 600 kr for flashing med nyeste FW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Folk i Oslo kan sjekke qxl.no og finne det til 400kr og med gratis oppdatering av firmwaren hvis det kommer ny innen 2 måneder. Den aktuelle karen bor på grünerløkka. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Gjetter at activate.ISO fra 1.6 må brennes på en DL disc. Kan noen bekrefte det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Gjetter at activate.ISO fra 1.6 må brennes på en DL disc. Kan noen bekrefte det? høres mere ut som en trojan spør du meg Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Gjetter at activate.ISO fra 1.6 må brennes på en DL disc. Kan noen bekrefte det? høres mere ut som en trojan spør du meg Hæ? One shot boot mode allows you to boot a Wave X or non stealth game by using the activate.iso disk as a flag. Just insert the activate disc and the next disc inserted will boot without any strict checks. This will still utilise full stealth if available. As soon as that disc is booted the flag is cleared, and you will have to re-insert the activate disk again to enable one shot boot. As always use with caution. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Var nok bare en dum kommentar fra noen som ikke føger med i timen Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Søøøren. Xboxen min fikk RROD i dag. Den er moddet med iXtreme 1.51. Tenker å kjøpe med garanti klistremerke fra ebay. Men hvilket drev vil jeg sanssynligvis få tilbake? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sier seg selv at de ikke akkurat putter inn en fin Hitachi-disk, det er jo ikke vits. Tipper du får en Benq. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som kjenner til moddere i Bergen by? Helst i nærheten av sentrum. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg bor i Drammensområdet og flasher alle typer bortsett fra hitachi da disse er kranglete på min maskin.. Skal ha 250 eksklusive frakt. Lite-on skal jeg også ha 250 for. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Har gul ledning, hvilket drev har jeg da og hvordan skal jeg gå frem for å flashe xbox 360 en min? vil bare legge til at den ligner eksakt på den til høyre når jeg åpner DVD rommen. se link. http://www.llamma.com/xbox360/Xbox_360_DVD..._Comparison.htm Endret 26. mai 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 En gul eller to gule? To gule == LiteOn. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 En gul eller to gule? To gule == LiteOn. ser ut som om det er bare en gul, ihvertfall det eg kan se. man hadde vell sett lett om det var to gule ledninger? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har du ikke HDMI-port bakpå er det enten Toshiba Samsung eller Hitachi, såfremst konsollen ikke har vært innom MS for rep siden produksjon. Har du HDMI-port har du enten BenQ, LiteOn eller Hitachi. Åpne DVD-rommen og se på formen på skuffa: Skuffa på BenQ og Liteon er den samme, men om du har to gule ledninger i hullet foran er det LiteOn, ellers er det BenQ. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den ser ut som BenQ. med nærmere sjekk inni det lille hullet så kan det se ut som om det er en ledning bak eller en ledning som deler seg to veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå