milkshake1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har no bestemt meg for å kjøpe flash-utstyr og flashe xbox`n min. Har funnet ut at eg ikkje har lite-on. Kva utstyr (gjerne med link) bør eg kjøpe da? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor kjøper dere verbatim platene i fra? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kjøpte mine fra komplett, men prøv prisguide.no først og se litt. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvor kjøper dere verbatim platene i fra? dvdink.no Lenke til kommentar
helgerh Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Finnes det måter å modde xbox 360en på uten å være nødt til å ha pc med SATA chipset? Er det mulig å bruke en SATA til usb-adapter til å flashe xboxen med? (har dessverre bare bærbar pc) Drevet i xboxen min er forresten av typen Toshiba Samsung ms25, hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei Har en Philips dvd rom på xbox arcade. Er den til venstre. Kan den flashes? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) EDIT: Glem det, lønner seg å lese før man spør:P Endret 27. mars 2009 av Borden Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan den flashes? Alle drevene kan flashes. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det nokon som har ck3 til salgs? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Disse folka har: http://www.modnet.no/index.php?cPath=78_120 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kva bør/skal eg bruke til Phillips Lite-on? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vittig du. Litt av poenget med denne tråden og generelt for andre trådar og ellers i livet er jo å spørje om det du lurer på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, og litt av livets bratte trapp er å finne sine holdepunktet. Du er like vittig du å Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 For LiteOn trenger du en PC med SATA-porter tilgjengelig, noen ledninger, to motstander og en NPN-transistor. Softwaremessig holder det med Jungleflasher. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 For LiteOn trenger du en PC med SATA-porter tilgjengelig, noen ledninger, to motstander og en NPN-transistor. Softwaremessig holder det med Jungleflasher. Eg har ikkje utstyret tilgjengelig. CK3-en går ikkje på mi rekning, så det blir nok til at eg kjøper eit kit. Det eg lurer på er kva slags kit eg skal kjøpe. Han som skal ha det vil jo sjølvsagt ikkje betale unødvendig mykje. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 CK3 med probe er vel det enkleste og beste alternativet. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei hei. Jeg har en Xbrikke (lanseringskonsoll) som jeg vil softmodde. Kjører NXE, og drevet er av typen Toshiba/Samsung. Finner intet guide via google, bare spørsmål og ingen lenker i foreslåtte hjelpetråder. Lurer også på om jeg kan spille spill fra harddisk, istedenfor å brenne dem ut? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei hei. Jeg har en Xbrikke (lanseringskonsoll) som jeg vil softmodde. Kjører NXE, og drevet er av typen Toshiba/Samsung. Finner intet guide via google, bare spørsmål og ingen lenker i foreslåtte hjelpetråder. Lurer også på om jeg kan spille spill fra harddisk, istedenfor å brenne dem ut? Last ned denne pdfen. Du kan ikke spille spill direkte fra harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå