Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det måter å modde xbox 360en på uten å være nødt til å ha pc med SATA chipset? Er det mulig å bruke en SATA til usb-adapter til å flashe xboxen med? (har dessverre bare bærbar pc)

 

Drevet i xboxen min er forresten av typen Toshiba Samsung ms25, hvis det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar
For LiteOn trenger du en PC med SATA-porter tilgjengelig, noen ledninger, to motstander og en NPN-transistor. Softwaremessig holder det med Jungleflasher.

 

Eg har ikkje utstyret tilgjengelig. CK3-en går ikkje på mi rekning, så det blir nok til at eg kjøper eit kit. Det eg lurer på er kva slags kit eg skal kjøpe. Han som skal ha det vil jo sjølvsagt ikkje betale unødvendig mykje.

Lenke til kommentar

Hei hei. Jeg har en Xbrikke (lanseringskonsoll) som jeg vil softmodde. Kjører NXE, og drevet er av typen Toshiba/Samsung.

 

Finner intet guide via google, bare spørsmål og ingen lenker i foreslåtte hjelpetråder.

 

Lurer også på om jeg kan spille spill fra harddisk, istedenfor å brenne dem ut?

Lenke til kommentar
Hei hei. Jeg har en Xbrikke (lanseringskonsoll) som jeg vil softmodde. Kjører NXE, og drevet er av typen Toshiba/Samsung.

 

Finner intet guide via google, bare spørsmål og ingen lenker i foreslåtte hjelpetråder.

 

Lurer også på om jeg kan spille spill fra harddisk, istedenfor å brenne dem ut?

 

Last ned denne pdfen.

Du kan ikke spille spill direkte fra harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...