Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du spiller et spill MS har grunn til å banne deg for så skjer det uansett om du er online eller ikke når du spiller det. 360en tar vare på informasjon om hva du har spillt og sender dette inn til MS neste gang du kobler konsollen på Xbox Live. Bans skjer vanligvis en gang i året, på høsten.

 

1 stk xbox i året har vel de fleste råd til ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis du tenker på meg så bør du dra til helvete. Vinningskriminalitet er det siste jeg sitter og ser på.

Hvorfor i helvette ber du folk om å dra til helvette?

 

Dessuten kommer ikke politiet til å gjøre noe med denne saken, siden de før det første ikke har kapasitet til det.

Hadde selgeren solgt KUN piratkopierte spill, så hadde det vært noe annet.

I denne artikkelen så kan du ikke si at han tar betalt for piratkopierte spill.

 

QXL er den riktige å kontakte for dette.

Lenke til kommentar
Hadde selgeren solgt KUN piratkopierte spill, så hadde det vært noe annet.

I denne artikkelen så kan du ikke si at han tar betalt for piratkopierte spill.

 

Eh, han lister opp spillene og kunn 2 av dem er orginale. Så han sitter der og innrømmer han har lastet ned piratkopierte spill.

 

Bare det at han inkluderer disse spillene i salget ER det å selge piratvarer. Så ja. politiet har full rett å gripe inn.

 

Om de gjøre noe med det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i at han har tråkket litt over grensen til hva som er "smart" å legge ut, men hvis man ser bort ifra de brente spillene, og ser på alt det andre, så er ikke prisen unormalt høy. Men nå skyldes jo vel dette egentlig bare at det er en bud auksjon.

Lenke til kommentar
Hvis du tenker på meg så bør du dra til helvete. Vinningskriminalitet er det siste jeg sitter og ser på.

 

Dessuten kommer ikke politiet til å gjøre noe med denne saken, siden de før det første ikke har kapasitet til det.

Hadde selgeren solgt KUN piratkopierte spill, så hadde det vært noe annet.

I denne artikkelen så kan du ikke si at han tar betalt for piratkopierte spill.

 

QXL er den riktige å kontakte for dette.

Hadde det virkelig vært noe annet? Nei, nå må du se til å få orden på synspunktene dine her. Piratspill er piratspill, om det så er ett eller 5 oppi en haug med originale spill gjør ingen forskjell hvis vi ser bort i fra at tapet blir større om mengden spill er det.

Hvorfor kan ikke jeg si at han tar betalt for spillene? Det er da helt feil. Konsollen er jo tross alt brukt og hardwaren er gammel . Det vil si at bruktverdien er så mye redusert at spillene og kontrollene veier opp en god del.

Om den prisen blir drevet litt mer opp så har han skapt seg mer verdier enn han betalte.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jo, det har veldig mye å si om hvor mange spill det er snakk om for hvor høyt prioritert det vil være for politiet. Det du sier om at det er gammel hardware spiller nok heller liten rolle for kjøper sin del. Dette er mest trolig et falcon chipset, siden den er kjøpt i februar 2008, men det er tilbehøret som trekker opp. Siden prisen har lagt seg på 1500kr, så har ikke spillene trukket noe opp.

Dette er alt for mye papirarbeid for politiet at de skal gjøre noe med dette. Om noe, så vil jeg tro de kontakter QXL selv. Noe hjemmebesøk tror jeg du skal se langt etter.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne se hvor jeg har gjemt ordet hjemmebesøk i mine innlegg, derimot er jeg ikke stolt av min "dra til helvete", men følte meg litt irritert over dine utspill.

Papirarbeid og arbeid, vedkommende har allerede tatt bilde av innholdet. En hver rettsinstans vil si det er tilstrekkelig bevis.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...