Jajcan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan noen forklare litt mer om hvordan 360 Extractor fungerer og hvor man kan kjøpe den(Helst på en norsk side) Lenke til kommentar
larriss Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 kan noen fortelle meg hva jeg trenger for og flashe min Lite-On spiller har, nå bestilt Connectivity Kit V3 Pro for Xbox 360 og Connectivity Kit V3 Probe fra ModNet.... er det noe mere jeg trenger da...? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 er det noe mere jeg trenger da...? Bare programvaren, som du kan hente ned fra hjemmesiden til Team Xecuter. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 har iXtreme 1.5 & Jungle Flasher 0.26 BETA... bør holde det eller...? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 har iXtreme 1.5 & Jungle Flasher 0.26 BETA... bør holde det eller...? Jungle Flasher er plaget med masse bugs, jeg ville råde deg til å bruke Firmtool, dvdkey32 samt dosflash, men Jungle Flasher er jo lettest å bruke dersom det funker . Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som har fått til med linux på xbox 360? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Har prøvd å lese meg fram i denne tråden, men har ikke blitt noe klokere. Jeg har en premium launch xbox "til overs" nå som jeg har skaffet meg en elite og lurer på det er noen mods som går rundt region lock på xbox. Finnes det en enkel og relativt sikker måte å spille NTSC-U og NTSC-J spill på min PAL xbox? Jeg regner med at garantien på xboxen snart har gått ut så jeg har ikke så alt for mye å tape om det gjøre garantien ugyldig. Å spille kopierte spill og andre "ulovlige" ting er ikke viktig. Endret 19. januar 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Les litt innom Cygnos 360, kanskje den er aktuell. Vet ikke om den er lansert ennu. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Men Cygnos 360 er ikke akkurat en enkel løsning. Utstyr for å programmere kernel-brikker trengs, og Infectus mod-chip må også installeres. Det kan fort bli kostbart om man ikke har det som trengs tilgjengelig. To kernels vil uansett ikke bedekke alle regioner. Ville heller gått til anskaffelse av en amerikansk Arcade. Prismessig er det helt kurant. Det holder for majoriteten av region-låste titler. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kanskje er et fint ord Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå rakket han ikke ned på forslaget ditt heller da, men kom med opplysninger rundt fremgangsmåten. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det er hovedsaklig NTSC-J spill og noen NTSC-U spill det er snakk om så om xboxen mister muligheten til å spille PAL spill er helt greit. Er det ikke da mulig å ha to kernels som er NTSC-J og NTSC-U? Endret 20. januar 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skal flashe en lite-on nå. Trenger jeg noe mer enn denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...819f1bda23fed77 Tenkte og bruke denne tutorial: http://dwl.xbox-scene.com/iriez/N00B_LiteO...sh_with_VIA.pdf Noe annet jeg trenger? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Nå rakket han ikke ned på forslaget ditt heller da, men kom med opplysninger rundt fremgangsmåten. Nå har jeg ikke gjort noe for å forsvare meg. Men får allikevel et innlegg rettet mot meg. Du trenger EasyXbins, iXtreme Firmware og hell. Endret 20. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som har fått til med linux på xbox 360? Har ikke gjort det personlig nei, men ja... det er noen som har fått det til. Vel og merke må du nedgradere til en tidligere versjon av kjernen som lot seg hacke for å få det til. Nedgradering av kjernen betyr at du ikke kan bruke konsollet online og heller ikke spille spill som er gitt ut etter den datoen hullet i kjernen ble tettet av Microsoft. (Ettersom begge deler forutsetter at du har en nyere versjon av kjernen enn den som lar seg Hacke) Hullet i kjernen ble tettet av MS for 2 år siden. De versjoner av kjernen som er gitt ut etter det vil ikke la seg hacke på samme måten. Pr dags dato må du altså gjøre et valg mellom å bruke konsollet til å kjøre LIVE og nye spill eller til å kjøre unsigned code / Linux. I og med at det nesten ikke finnes noe homebrew til Xbox360 er valget enkelt for de fleste. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ok, va det eg tenkte. Noen som veit om noen jobber med å hacke den nye kjernen da? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sei ifrå i tråden når Hitachi 79fl 1.5 hack kjem. Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nokon som har ein chip å anbefale her? Gjerne med link til kor eg kan få kjøpt den. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nokon som har ein chip å anbefale her? Gjerne med link til kor eg kan få kjøpt den. Flashing er sikrere og bedre. Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nokon som har ein chip å anbefale her? Gjerne med link til kor eg kan få kjøpt den. Flashing er sikrere og bedre. Fordi? Får ein spelt backup-spel med flashing? Ingen som har link til chip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå