Scarn Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Må eg gjere heile greia om att eller er det ein lettvint måte å oppdatere? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikkje firmware 1.5 komt til Hitachi 79fl disk? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikkje firmware 1.5 komt til Hitachi 79fl disk? Er ikke kommet til hitachi ennå, men skal visst komme ganske snart. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikkje firmware 1.5 komt til Hitachi 79fl disk? Er ikke kommet til hitachi ennå, men skal visst komme ganske snart. Veit du kortid ca? Fordi eg hadde tenkt å selge xboxen, men helst ikkje utan at den er heilt oppdatert.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikkje firmware 1.5 komt til Hitachi 79fl disk? Er ikke kommet til hitachi ennå, men skal visst komme ganske snart. Veit du kortid ca? Fordi eg hadde tenkt å selge xboxen, men helst ikkje utan at den er heilt oppdatert.. For å sitere TEAM JUNGLE Hitachi 1.5 is set to be released shortly. Hold onto your pants Hitachi owners! =) M.a.o snart, men noen eksakt dato er ikke annonsert. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Dette har stått helt siden de først slapp 1.5 firmwaren, så det har allerede gått en liten stund. Vil ikke tro det er så lenge igjen da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Har planer om og gjøre dette. Er det noen som kan si hva jeg først skal starte med for og få dette til? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Planer om å gjøre hva? Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har planer om å flashe xbox'en min men har et lite problem, har funnet ut at jeg har lite-on og når jeg har lest på noen av guidene for å flashe den så står det at man må lodde, stemmer dette? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Behøver ikke lodde. Du kan bruke CK3 Probe (den bruker ihvertfall jeg), eller du kan leke Petter Smart og lage din egen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, du trenger ikke dette lengre. Du kan kjøpe en "360 extractor", et lite kretskort du kobler drevet på. Dette koster 400kr (jeg har i alle fall ikke funnet noe billigere). Loddebolt.no fikser alt for deg for 800kr. De holder til i Trondheim og på Lillehammer. Men såklart er det jo morsomt å fikse dette selv. Sitter faktisk å vurderer å kjøpe en slik extractor selv. Lenke til kommentar
Jajcan Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, du trenger ikke dette lengre. Du kan kjøpe en "360 extractor", et lite kretskort du kobler drevet på. Dette koster 400kr (jeg har i alle fall ikke funnet noe billigere). Loddebolt.no fikser alt for deg for 800kr. De holder til i Trondheim og på Lillehammer. Men såklart er det jo morsomt å fikse dette selv. Sitter faktisk å vurderer å kjøpe en slik extractor selv. Har samme problemet som crom... Er det ingen annen mulighet en dette? Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 ok, takker for svar :!: Men er dette noe de fleste klarer? tenker da på både selve flashinga og dette med 360 extractor, eller CK3 Probe. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Selve flashingen av Lite-On er relativt lett. Å hente ut drevnøkkelen er mesteparten av arbeidet. Ligger instruksjonsvideoer på Youtube. F.eks. denne. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jajcan Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Er det såkalte CK3 Probe gratis ? eller er det en del til xboxen :S Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Er det såkalte CK3 Probe gratis ? eller er det en del til xboxen :S Hahaha, gratis? Ja, de deler det ut på kjøpesentre. Men seriøst, du kan bestille det fra f.eks. http://www.modnet.no , evt. billigere fra utlandet. Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Den 360 extractor eller CK3 probe, kan disse brukes på mer enn en xbox? Hvordan fungerer 360 extractor og hva er lettest? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Ja du kan bruke på så mange 360er som du vil. Probe er bare den pinnen som gjør at du slipper og lodde. Det er en ekstrasak til selve Connectivity Kit. Jeg ville anbefalt CK3 Pro siden den har USB tilkobling, Lite versjonen har kun serial port tilkobling (men er litt billigere). Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Pro + Probe. Skal du slippe å lodde med 360 Extractor må du i tillegg kjøpe den Spear tilleggssaken. Samme opplegg som CK3 + Probe. De fungerer likt. Du trenger i tillegg programvare for å hente ut nøkkelen, men den kan du laste ned gratis. Lenke til kommentar
Jajcan Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Vil det si , at jeg og en kamerat kan spleise på CK3 Probe ? Så kan begge bruke den? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Vil det si , at jeg og en kamerat kan spleise på CK3 Probe ? Så kan begge bruke den? Ja, begge kan bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå