Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikkje firmware 1.5 komt til Hitachi 79fl disk?

Er ikke kommet til hitachi ennå, men skal visst komme ganske snart.

 

Veit du kortid ca? Fordi eg hadde tenkt å selge xboxen, men helst ikkje utan at den er heilt oppdatert..

For å sitere TEAM JUNGLE

Hitachi 1.5 is set to be released shortly. Hold onto your pants Hitachi owners! =)

M.a.o snart, men noen eksakt dato er ikke annonsert.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke dette lengre. Du kan kjøpe en "360 extractor", et lite kretskort du kobler drevet på. Dette koster 400kr (jeg har i alle fall ikke funnet noe billigere).

 

Loddebolt.no fikser alt for deg for 800kr. De holder til i Trondheim og på Lillehammer. Men såklart er det jo morsomt å fikse dette selv.

Sitter faktisk å vurderer å kjøpe en slik extractor selv.

Lenke til kommentar
Nei, du trenger ikke dette lengre. Du kan kjøpe en "360 extractor", et lite kretskort du kobler drevet på. Dette koster 400kr (jeg har i alle fall ikke funnet noe billigere).

 

Loddebolt.no fikser alt for deg for 800kr. De holder til i Trondheim og på Lillehammer. Men såklart er det jo morsomt å fikse dette selv.

Sitter faktisk å vurderer å kjøpe en slik extractor selv.

 

Har samme problemet som crom...

Er det ingen annen mulighet en dette?

Lenke til kommentar

Ja du kan bruke på så mange 360er som du vil.

 

Probe er bare den pinnen som gjør at du slipper og lodde. Det er en ekstrasak til selve Connectivity Kit. Jeg ville anbefalt CK3 Pro siden den har USB tilkobling, Lite versjonen har kun serial port tilkobling (men er litt billigere). Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Pro + Probe.

 

Skal du slippe å lodde med 360 Extractor må du i tillegg kjøpe den Spear tilleggssaken. Samme opplegg som CK3 + Probe.

 

De fungerer likt. Du trenger i tillegg programvare for å hente ut nøkkelen, men den kan du laste ned gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...