Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da prøver jeg igjen....

 

Hvis jeg har en arcade som er chippet/flashet, som aldri er tilkoblet nettet og en elite som ikke er chippet/flashet, som er koblet til nettet, og jeg bruker f.eks. minnekortet som følger med arcaden og har Xbox Live profilen min på den, og setter den inni hvilket konsoll jeg skal spille i, kan da enten en av xboxene eller Live profilen bli bannet?

 

Takk til dem som vil svare :)

Lenke til kommentar
Ok, da prøver jeg igjen....

 

Hvis jeg har en arcade som er chippet/flashet, som aldri er tilkoblet nettet og en elite som ikke er chippet/flashet, som er koblet til nettet, og jeg bruker f.eks. minnekortet som følger med arcaden og har Xbox Live profilen min på den, og setter den inni hvilket konsoll jeg skal spille i, kan da enten en av xboxene eller Live profilen bli bannet?

 

Takk til dem som vil svare :)

Nei, du vil ikke bli bannet av dette.

Lenke til kommentar
Ok, da prøver jeg igjen....

 

Hvis jeg har en arcade som er chippet/flashet, som aldri er tilkoblet nettet og en elite som ikke er chippet/flashet, som er koblet til nettet, og jeg bruker f.eks. minnekortet som følger med arcaden og har Xbox Live profilen min på den, og setter den inni hvilket konsoll jeg skal spille i, kan da enten en av xboxene eller Live profilen bli bannet?

 

Takk til dem som vil svare :)

Nei, du vil ikke bli bannet av dette.

 

med mindre han kopierer profilen fra den hacka boxn til den han bruker live så...

Lenke til kommentar
Ok, da prøver jeg igjen....

 

Hvis jeg har en arcade som er chippet/flashet, som aldri er tilkoblet nettet og en elite som ikke er chippet/flashet, som er koblet til nettet, og jeg bruker f.eks. minnekortet som følger med arcaden og har Xbox Live profilen min på den, og setter den inni hvilket konsoll jeg skal spille i, kan da enten en av xboxene eller Live profilen bli bannet?

 

Takk til dem som vil svare :)

Nei, du vil ikke bli bannet av dette.

 

med mindre han kopierer profilen fra den hacka boxn til den han bruker live så...

Selv om han bruker profilen sin på den "hacka" boksen for så å flytte den over på en umodda for å spille live så vil ikke dette føre til banning.

Microsoft banner kun på grunnlag av maskinvare endringer (flashing og chipping), hvis de hadde bannet umodda maskiner p.g.a en spiller hadde brukt profilen sin på en hacka så hadde nok microsoft fått store problemer.

Hvis de skulle bannet i overnevnte situasjon så måtte de banne profiler og ikke maskiner, noe de ikke gjør.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

For litt siden modifiserte min Xbox 360 Lite-On hos en fyr i Desember og har problemer med den. Problemet er at cd-drevet har skikkelig problemer med å lese brente back-up cd-er. Er jeg heldig kommer jeg inn i spillet og den fungerer maks 10min så får jeg opp meldingen "disc is unreable". Men de fleste kommer jeg ikke inn i spillet i det hele tatt.

 

Har vært innom han tilbake en gang og du skyldte på at det er pågrunn av ripette cd-er. Har nå fått mange helt splitter nye brente backup cd'er av en kompis, og xboxen vil heller ikke lese dem.

 

Kom innom igjen, og han hadde byttet til splitter ny cd-drev. Kom hjem og fortsatt funker ikke spillene. Og han skyldte fortsatt på spillene.

 

Dette er bare latterlig når de funker helt perfekt i x-boxen til kompisen (ikke lite on)

 

Noen som har ideer hva som egentlig feiler med xboxen? Og hvordan jeg skal gå fram?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Heisann,

 

For litt siden modifiserte min Xbox 360 Lite-On hos en fyr i Desember og har problemer med den. Problemet er at cd-drevet har skikkelig problemer med å lese brente back-up cd-er. Er jeg heldig kommer jeg inn i spillet og den fungerer maks 10min så får jeg opp meldingen "disc is unreable". Men de fleste kommer jeg ikke inn i spillet i det hele tatt.

 

Har vært innom han tilbake en gang og du skyldte på at det er pågrunn av ripette cd-er. Har nå fått mange helt splitter nye brente backup cd'er av en kompis, og xboxen vil heller ikke lese dem.

 

Kom innom igjen, og han hadde byttet til splitter ny cd-drev. Kom hjem og fortsatt funker ikke spillene. Og han skyldte fortsatt på spillene.

 

Dette er bare latterlig når de funker helt perfekt i x-boxen til kompisen (ikke lite on)

 

Noen som har ideer hva som egentlig feiler med xboxen? Og hvordan jeg skal gå fram?

 

Takker for svar.

Høres snodig ut. Enten så er det laseren din som synger på siste verset, eller så er det at du brenner spillene dine på dvder av dårlig kvalitet. Bruk alltid Verbatim, og brenn på 2x hastighet. Fungerer ikke det får du bare bruke orginalene dine ;)

Lenke til kommentar
De er verbatim plater ja, og kompisen har aldri hatt problemer med platene sine på sin xbox. Utrolig kjipt dette..

Hva slags drev er det du har nå?, benq er jo kjent for å lese visse spill dårligere enn andre spillere.

Hva slags hastighet brukte du til å brenne platene? (Prøv å brenn ut backup'ene på 1x).

 

Funker orginalene?

Lenke til kommentar
Hva slags drev er det du har nå?, benq er jo kjent for å lese visse spill dårligere enn andre spillere.

Det er jo det første han skrev. Eller hvis du tenker på at han fikk byttet spilleren, så vil jeg nok tro ganske sikkert at han fikk samme modellen.

 

Heisann,

 

For litt siden modifiserte min Xbox 360 Lite-On hos en fyr i Desember og har problemer

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvilken drev jeg fikk nå jeg, han sa hvertfall det er den nyeste han har. Skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Det er ikke jeg som brenner mine backup's, det er kompisen som gjør det for meg. Har ikke brenner, så jeg vet ikke. At han aldri har hatt problemer med sine backup up, så stoler jeg at han vet hva han gjør..

Lenke til kommentar
Hva slags drev er det du har nå?, benq er jo kjent for å lese visse spill dårligere enn andre spillere.

Det er jo det første han skrev. Eller hvis du tenker på at han fikk byttet spilleren, så vil jeg nok tro ganske sikkert at han fikk samme modellen.

 

Heisann,

 

For litt siden modifiserte min Xbox 360 Lite-On hos en fyr i Desember og har problemer

Er jo ikke noen selvfølge det, hvis han leverte inn en lite-on til modifisering før 23. Desember så vil han nok ha ett benq drev da ixtreme 1.5 ikke var sluppet ennå.

 

Til namhp; få kompisen din til å brenne 1x backups og test om de funker, det er mulig han har ett eldre dvd-drev som er mindre sensitivt enn benq'en.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Kan også bruke Traxdata plater. Har brent 16 spill nå, ingen feilbrenninger. Brente alle på 2,0x, utenom 1 spill som jeg ved en feiltakelse brente på 4,1x. Men den funker som de andre! ;)

 

10 pk for 179 hos Clas Ohlson btw ;)

 

Må ikke være Verbatim ;D

Endret av timb
Lenke til kommentar

Då har eg eit litt generelt spørsmål. Har ikkje flasha sidan 1.4 fimrware-en (trur det var den), og det var før den store Live-oppdateringa. Er det nyare versjonar ute å går no for tida? Eller er eg fortsatt "up to date"? Har ikkje vore Live sidan rundt oktober, så..

Lenke til kommentar
Då har eg eit litt generelt spørsmål. Har ikkje flasha sidan 1.4 fimrware-en (trur det var den), og det var før den store Live-oppdateringa. Er det nyare versjonar ute å går no for tida? Eller er eg fortsatt "up to date"? Har ikkje vore Live sidan rundt oktober, så..

Har kommet iXtreme 1.5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...