DaCool_ck Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Vi er to kamerater som har tenkt i og invistere i hver sin Xbox 360 men vil chippe den med det første vi får de. Her en link til den vi kjøper Xbox 360 premium Har ikke noe spessielt peiling på dette, så vi kommer til og sende den til Bergen. Eller er det noen som vet om det er noen som gjør det i Vest-Agder's Området? Har selv en NEC 3520a DVD Brenner, leste at det skulle gå med den. men hordan blir det men frimware til denne brennern? trengs det eller er det bare jeg som har missfortått? Har Nero 7 premium så det bør være bra nok. Og vilket Frimware er best i Xbox'n hensyn til den brenneren jeg har. Beklager hvis jeg har oversett noen poster dette er blitt svart på Vil bare hvere helt sikker Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Er det ikke lettere å bare flashe dvd-firmware'n da? Da slipper du jo å lodde noe. 7121105[/snapback] Mister du mulighet for xbox live da? Da tenker jeg på dersom du booter orginalspill... Finnes det noen mulighet å flashe tilbake til orginal da? Endret 23. oktober 2006 av jij1984 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det ikke lettere å bare flashe dvd-firmware'n da? Da slipper du jo å lodde noe. 7121105[/snapback] Mister du mulighet for xbox live da? Da tenker jeg på dersom du booter orginalspill... Finnes det noen mulighet å flashe tilbake til orginal da? 7131751[/snapback] Er det ikke BIOSen på selve maskinen som sjekkes når du går på Live da? trodde jeg... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som har en step by step guide for å flashe en Hita./LG drive? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei. Vi er to kamerater som har tenkt i og invistere i hver sin Xbox 360 men vil chippe den med det første vi får de. Her en link til den vi kjøper Xbox 360 premium Har ikke noe spessielt peiling på dette, så vi kommer til og sende den til Bergen. Eller er det noen som vet om det er noen som gjør det i Vest-Agder's Området? Har selv en NEC 3520a DVD Brenner, leste at det skulle gå med den. men hordan blir det men frimware til denne brennern? trengs det eller er det bare jeg som har missfortått? Har Nero 7 premium så det bør være bra nok. Og vilket Frimware er best i Xbox'n hensyn til den brenneren jeg har. Beklager hvis jeg har oversett noen poster dette er blitt svart på Vil bare hvere helt sikker 7129664[/snapback] Nero kommer du ikke til og få brukt:P når du skal brenne Cd'ene så er det greiest og bruke et prog som heter clone cd.. og til firmware oppgradering trenger du egentlig ikke mer en, en Sata tilkobling på pcen. Men for og gjøre det lettest kan du jo kjøpe et connection kit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bruk heller Img burn, mye bedre enn Clone CD. Gratis er det også. Lenke til kommentar
xavi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hjelp!! Har problemer med å få brent backup av xbox 360 spillene mine! Laster ned de spillene jeg ønsker backup av, men når jeg brenner de ut, vil ikke xboxen lese de. Har gjort alt som er blitt sagt i tråden, skiftet til dvd-rom og brukt IMG burn. Xboxen har innlagt OPA-XTREME-HITACHI-8IN1-V2_2 firmware. DVD brenneren jeg har brukt er en ekstern LITEON DVDRW SOSW-852s. Har gjort flere forsøk, men ender alt opp med samme feil melding fra xboxen. Trenger jeg å installere noe firmware på selve DVD brenneren ? Det er vel riktig å brenne spillet som iso fil ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er spillene SS patchet? Er det PAL-spill du har? Lenke til kommentar
xavi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Er spillene SS patchet? Er det PAL-spill du har? 7132618[/snapback] Vet ikke, spillene blir lastet ned til mange winRAR filer som jeg extracter til en iso fil.. Så nå at det stod pal i torrent navnet, går utifra at det er PAL-spill da? Endret 23. oktober 2006 av xavi Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det ikke lettere å bare flashe dvd-firmware'n da? Da slipper du jo å lodde noe. 7121105[/snapback] Mister du mulighet for xbox live da? Da tenker jeg på dersom du booter orginalspill... Finnes det noen mulighet å flashe tilbake til orginal da? 7131751[/snapback] Det går fint å spille Online når du har brent spillene Bruker NEC 2500A ( 3 år gammel er noe sånt ) og alt funker perfekt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=513412 Står en del bra der. Har startet på min... Får se hvordan det går... Kan jo bare gå 2 veier.. enten bra eller rett til H* Endret 24. oktober 2006 av jij1984 Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Heisann, dette har 100% sikkert blitt besvart før men jeg har ikke funnet et svar på det selv. Har en backup av et xbox 360 spill på pc`n som jeg prøver å brenne ut.. I tekstdokumentet som følger med står det. "extract .rar filene"->"Brenn .img med clonecd"->"play :-)" Men når jeg .rar`R den ut så får jeg to filer, en .img fil og en .dvd fil Hva er denne .dvd filen? Skal jeg bare åpne .img filen i clonecd og det er det?? eller skal jeg åpne .dvd filen i clonecd å brenne?? Skjønner ingen ting, Prøver å åpne i .img filen og .dvd filen i cloneCd med den "finner ikke .img`n" og ".dvd filen" er "ikke gyldig fil"? På forhånd takk :-) Endret 24. oktober 2006 av kas86 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Heisann, dette har 100% sikkert blitt besvart før men jeg har ikke funnet et svar på det selv. Har en backup av et xbox 360 spill på pc`n som jeg prøver å brenne ut.. I tekstdokumentet som følger med står det. "extract .rar filene"->"Brenn .img med clonecd"->"play :-)" Men når jeg .rar`R den ut så får jeg to filer, en .img fil og en .dvd fil Hva er denne .dvd filen? Skal jeg bare åpne .img filen i clonecd og det er det?? eller skal jeg åpne .dvd filen i clonecd å brenne?? Skjønner ingen ting, Prøver å åpne i .img filen og .dvd filen i cloneCd med den "finner ikke .img`n" og ".dvd filen" er "ikke gyldig fil"? På forhånd takk :-) 7143986[/snapback] du bruker .dvd, fungerer ikke den , er det noe galt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Tiger Woods '07 is the latest game from EA, as such it has a "dummy SS" on it to stop it from booting on Hitachi drives using a "Xtreme firmware", it does boot on Samsung drives using the latest Xtreme firmware and of course the "backup" from the original will play fine, but want to play the original you will need to update the Hitachi firmware or restore to your original firmware. All future games from EA will more likely do this. Enkelt sagt, bruker dere OPA 2.1 /2.2 vil IKKE originalen fungere, men backupen fungerer vil dere at orginal spill skal fungere må dere flashe med nye OPA 2.3 merk: kun snakk om EA, et spill for øyeblikket (Tiger Woods) Endret 25. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har erfaring fra denne dvd-brenneren: Nero InfoTool 4.00 Drive Information ------------------ Drive : HL-DT-ST DVDRAM GMA-4080N Type : DVD-RAM Recorder Firmware Version : 0H35 Buffer Size : 2 MB Date : ? Serial Number : K04538F3449 Vendor Specific : Drive Letter : E:\ Location : 1:0 Mechanism : Tray Read Speed : 24 , 20 , 16 , 10 X Write Speed : 24 , 16 , 10 , 4 X Read CD Text : Yes Return C2 Pointers : Yes Read CD-R : Yes Read CD-RW : Yes Read DVD-ROM : Yes Read DVD-RAM : Yes Read DVD-R : Yes Read DVD-RW : Yes Read DVD-R DL : No Read DVD+R : Yes Read DVD+RW : Yes Read DVD+R DL : Yes Read BD-ROM : No Read BD-R : No Read BD-RE : No Read HD DVD-ROM : No Read HD DVD-R : No Read HD DVD-RW : No Read HD-BURN : No Read Digital Audio : Yes Read CD+G : No Read VideoCD : Yes Write CD-R : Yes Write CD-RW : Yes Write DVD-R : Yes Write DVD-RW : Yes Write DVD-R DL : No Write DVD+R : Yes Write DVD+RW : Yes Write DVD+R DL : Yes Write DVD-RAM : Yes Write BD-R : No Write BD-RE : No Write HD DVD-R : No Write HD DVD-RW : No Write HD-BURN-R : No Write HD-BURN-RW : No Buffer Underrun Protection : Yes Mount Rainier : No SolidBurn : No Modes : Packet, TAO, DAO, SAO, RAW SAO, RAW DAO, RAW SAO 16, RAW SAO 96, RAW DAO 16, RAW DAO 96 Region Protection Control : RPC II Region : 2 Changes User : 4 Changes Vendor : 4 Drive Information ------------------ Drive : DO1308Q BOC005T Type : DVD-ROM Drive Firmware Version : 1.0 Buffer Size : 512 KB Date : ? Serial Number Vendor Specific : Drive Letter : F:\ Location : 2:0 Mechanism : Tray Read Speed : 32 , 8 X Write Speed : n/a Read CD Text : Yes Return C2 Pointers : Yes Read CD-R : Yes Read CD-RW : Yes Read DVD-ROM : Yes Read DVD-RAM : Yes Read DVD-R : Yes Read DVD-RW : Yes Read DVD-R DL : No Read DVD+R : Yes Read DVD+RW : Yes Read DVD+R DL : No Read BD-ROM : No Read BD-R : No Read BD-RE : No Read HD DVD-ROM : No Read HD DVD-R : No Read HD DVD-RW : No Read HD-BURN : No Read Digital Audio : Yes Read CD+G : Yes Read VideoCD : Yes Write CD-R : No Write CD-RW : No Write DVD-R : No Write DVD-RW : No Write DVD-R DL : No Write DVD+R : No Write DVD+RW : No Write DVD+R DL : No Write DVD-RAM : No Write BD-R : No Write BD-RE : No Write HD DVD-R : No Write HD DVD-RW : No Write HD-BURN-R : No Write HD-BURN-RW : No Buffer Underrun Protection : No Mount Rainier : No SolidBurn : No Modes : n/a Region Protection Control : RPC II Region : None Changes User : 5 Changes Vendor : 4 Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ehh...denne kan vel ikke brenne platene som MÅ brukes til xbox spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nei, det er DVD+R DL som brukes til Xbox 360 spill. Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ok, noen som har et tips om hvilken jeg burde kjøpe? (dvd-brenner til pc for å brenne 360 spill) Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Går fint an å bruke den brenneren din. Øyvind så på dvd-romen din og ikke brenneren. Mao så funker brenneren din helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå