JerkenovDecoq Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg kan også ikke forstå at man kan bli bannet når man ikke har en sikkerhetskopi i spilleren. Så lenge du drar ut internet kabelen (for å være helt sikker) når du spiller sikkerhetskopier så skal vel ikke Microsoft finne ut noe av det. Kan ikke forstå det akkurat. 360 kan i teorien loggføre om man spiller backups, til f.eks. interne flashminnet (nand) som så sendes til MS når du en annen gang går online. I praksis er det nok mindre sannsynlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 JASPER kortene har jo innebygd minne som er større, det tyder på at Microsoft muligens ønsker å lagre større logger. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 JASPER kortene har jo innebygd minne som er større, det tyder på at Microsoft muligens ønsker å lagre større logger. Og med "Xbox 360 Live Vision" kamera ser Bill Gates alt som skjer i stua di også :!:. (Kunne ikke dy meg, hehe). Uansett så er nok ikke det større minnet beregnet til logggfiler, men heller til nxe og framtidige oppdateringer. Når det gjelder banning så diskuteres dette opp og ned i alle forum, men det er ingen som vet hva ms sjekker, tviler også på at vi noen gang får vite det. Så hvis man vil være 100% så er det bare å ikke modde, når det er sagt så koster jo en ny arcade ca 1000,- så det vil jo ikke være ett enormt økonomisk tap . Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, det er beregnet til NXE og savegames, men poenget er at det er en god sjanse for at Microsoft ønsker enda mer detaljerte logger. Vi får uansett ikke utnyttet hele minnet. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Er det nå mulig å spille uten å ha spillet i maskina? Hvis den er chippa da, selvsagt... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Er det nå mulig å spille uten å ha spillet i maskina? Hvis den er chippa da, selvsagt... Nei, du må fortsatt ha spillet i konsollen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Hvor kjøper dere billige 8,5GB double layer plater? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Hvor kjøper dere billige 8,5GB double layer plater? Jeg kjøper på Clas Ohlson. 179 kr for 10 Traxdata +R DL plater. Har brent 13 og alle funker som de skal Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Javel. Var jo ikke så billig men man slipper jo frakt og sånn. Sjekket på DVDink.no og der var det brukbar pris. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Javel. Var jo ikke så billig men man slipper jo frakt og sånn. Sjekket på DVDink.no og der var det brukbar pris. Netopp, regner det blir ca det samme i nettbutikk pga frakt. Uansett er det ikke dyrt for 18 kr pr spill da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Uansett er det ikke dyrt for 18 kr pr spill da Nok en gang, denne tråden handler om å ta backup, ikke piratkopiering. Endret 13. desember 2008 av Steina Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 fikk rrod idag, men det er så mange fix guider på xbox-scene at jeg vet ikke hva jeg skal velge mellom. noen som kan anbefale en av de? jeg har flashet xboxen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 ***... Lever den en tur innom Xunlock du. Har du først fått faenskapen så hadde jeg overlatt resten til proffa og kjøpt en intercooler. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som vet om en guide om hvordan man skifter ut et LiteOn drev til BenQ? LiteOn drevet må vel chippes før ID-en kan hentes ut? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 hvilken xbox er best når den skal moddes? brodern får sin egen til bursdagen:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 hvilken xbox er best når den skal moddes? brodern får sin egen til bursdagen:) En fra mai eller tidligere. Ellers må du bytte ut dvd spillern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Dårlig formulert fra min side, hvilken modell? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Dårlig formulert fra min side, hvilken modell? Arcade, pro og elite er alle like på innsiden... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Da var iXtreme 1.5 firmware'en lansert http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=670883 Har flashet min første Lite-on . Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Da var iXtreme 1.5 firmware'en lansert http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=670883 Har flashet min første Lite-on . Er den noe tryggere enn 1.4? eller er det bare lite on støtte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå