head_hunter Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Xboxen min er kjøpt på lanserings datoen. Viss det hjelper. Endret 19. november 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Should I take the risk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Såklart skal du det... Du MÅ jo ;] Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Should I take the risk? Du får jo ikke spillt online hvis du ikke oppdaterer, så det er vel ikke så mye å risikere. Blir du bannet kan du jo fortsatt spille offline. Min maskin ble heldigvis ikke bannet . Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ble ikke bannlyst etter oppdateringen. Men så har jeg også kun så vidt prøvd meg på 30-dagers abbonement, så sannsynligheten var vel liten for å bli bannlyst... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ble ikke banna takk gud! Edit: Men sannheten er at de samler alle modderne i en svær gruppe i ca 1 uke så når alle sammen har updata slår de til med den farlige ban hammeren Edit2: Greit at det støtter 1680x1050, men da blir det jo widescreen i widescreen! Endret 19. november 2008 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Edit: Men sannheten er at de samler alle modderne i en svær gruppe i ca 1 uke så når alle sammen har updata slår de til med den farlige ban hammeren Ser ikke helt bort i fra dette, hadde jo hvertfall vært veldig smart. La alle som sitter på gjerdet å tro at det er trygt å oppdatere forså og slå til plotselig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Oppdaterer man ikke, så får man jo ikke koblet til LIVE uansett. Så da har man jo INGEN ting å tape på å oppdatere heller. Endret 19. november 2008 av Steina Lenke til kommentar
J0ll1 Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Ikke bannet! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Fant ikke noe på søk, så jeg prøver her. Er det noen her på forumet som har byttet 2.5" hardisken som sitter i inni hardiskkabinettet. Tenkte å skaffe meg en 20gb fra xboxstorageupgrade til min arcade, for så å plukke ut 20gb disken inni der og sette inn en 120gb eller større. Dette skal være fullt mulig i følge denne videoen, men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb, så alt over det vil være bortkastet. Noen tanker her folkens? Er fullt mulig å bytte ut 20GB med en 120GB, men det går ikke å sette inn noe større enn det. Dessuten er det bare WD bevs disker som funker. Sier du at det må være Western Digital HDD? Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Puh, jeg ble heller ikke bannet etter NXE-oppdateringen! Har gammel box med iXtreme firmware 1.4... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Fant ikke noe på søk, så jeg prøver her. Er det noen her på forumet som har byttet 2.5" hardisken som sitter i inni hardiskkabinettet. Tenkte å skaffe meg en 20gb fra xboxstorageupgrade til min arcade, for så å plukke ut 20gb disken inni der og sette inn en 120gb eller større. Dette skal være fullt mulig i følge denne videoen, men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb, så alt over det vil være bortkastet. Noen tanker her folkens? Er fullt mulig å bytte ut 20GB med en 120GB, men det går ikke å sette inn noe større enn det. Dessuten er det bare WD bevs disker som funker. Sier du at det må være Western Digital HDD? Ja, det må være en Western Digital SATA BEVS HDD Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har tenkt å bytte ut 20gb hardisken med en 120 gb. Det ble fort fult når man kunne installere spillene To ting jeg lurer på. Funker denne? Hvordan kan jeg flytte filer over fra den ene hardisken til den andre? Tenker spesielt på saved games. Kan jeg overføre de på en ekstern harddisk elns? Har ikke memorystick. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har innstallert oppdateringa nå uten og blitt bannet. Så får man bare se om det varer. Testet å legge CoD5 inn på harddisken også. Innstalasjonen i seg selv tok jo en liten evighet, men det hjalp veldig på loading tiden. Støynivået merker jeg ingen forskjell på. Hvis du ikke merker forskjell på støyen, da må du være døv! Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hvis du ikke merker forskjell på støyen, da må du være døv! Er nok langt ifra døv. Men nå kjører dvd-drevet mitt på 8x i utgangspunktet, så da hører jeg ikke forskjell på om dvd-plata står i eller ikke. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hvordan legger man inn spillet på hardisken egentlig? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hvordan legger man inn spillet på hardisken egentlig? Stå på spillet i dashbord - istedet for A for launch game - trykk Y. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har tenkt å bytte ut 20gb hardisken med en 120 gb.Det ble fort fult når man kunne installere spillene To ting jeg lurer på. Funker denne? Hvordan kan jeg flytte filer over fra den ene hardisken til den andre? Tenker spesielt på saved games. Kan jeg overføre de på en ekstern harddisk elns? Har ikke memorystick. Den disken funker, kjøpte selv en slik fra netonnet. Når det gjelder overføring av data fra den gamle til den nye uten hverken overføringskit eller minnekort er jeg litt usikker. Ta ihvertfall en backup av 20GB ved hjelp av Xplorer360 før du gjør noe som helst. Tror også du kan manuelt overføre savedgames til pc'en via dette programmet for så å kopiere de over på den nye. Men, det beste er overføringskabel . Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Heisann. Jeg så en film på Youtube her en dagen om en som koblet x360 harddisk til pcen, ved å bytte Kabelen som går fra harddisk til xboxen men en som går fra pc til pc harddisk. Så jeg lurer litt på om det går ann å kun kjøpe den kabelen som går fra harddisk til 360'e, slik at jeg kan bruke pc harddisk til xbox'en. Omvendt av det han i filmen gjorde Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Heisann. Jeg så en film på Youtube her en dagen om en som koblet x360 harddisk til pcen, ved å bytte Kabelen som går fra harddisk til xboxen men en som går fra pc til pc harddisk. Så jeg lurer litt på om det går ann å kun kjøpe den kabelen som går fra harddisk til 360'e, slik at jeg kan bruke pc harddisk til xbox'en. Omvendt av det han i filmen gjorde Du kan kun bruke WD Sata BEVS disker, og da maksimalt 120GB. Denne må i tillegg gjøres om til en "360 disk" ved å bruke hddhackr programmet. Man kan m.a.o ikke bare koble en pc hardisk direkte til 360'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå