Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nei men herregud, det sier seg selv. Man trenger ikke gjøre seg dum her heller. Er jo nesten USA-tilstander her. "Jeg visste ikke at jeg kunne tørke katten min i microbølgeovnen min.. de på butikken sa den varmet alt mulig.." Gå og kjøp deg en ny boks og slutt å sutre Du har spart flere tusen bare på de spillene du nevner. NB: Jeg vet hva saken dreier seg om, men blir bare patetisk å skulle krangle over noe slikt.. hvis du hadde chip så er det ennå verre. 1.4 firmware er det som duger. *zinna* Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) optional: 100% Live secure when playing Backups er i direkte hentydning til: - optional: disables the network when playing backups - optional: disables the rear USB connection when playing backups (for disabling USB Wlan) Altså, man kan gjøre xboxen "live sikker", ved at man modder chippen med de valgfrie konfigurasjonene. Slik at chippen forhindrer at man _greier_ å koble til live både aksomt og uaksomt. Zinna/Lindquist: "1.4 firmware er det som duger." Ta en tur på xbox-scene, ban tråden. Det er INGENTING som duger for tiden. MS greier å ta de fleste til tross for at alle "sikkerhetsregler" er fulgt. Det er ingen direkte sammenheng mellom de som er bannet. Alt er random. Eller jo, de som har spilt online med moddet firmware er i faresonen. Inkl de som har spilt online med chippen aktivert såklart. Endret 17. november 2008 av JoaJoa Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg ble også bannet i denne runden. Har sluppet unna de andre gangene... Var ikke værre enn at jeg kjøpte meg bare en ny Elite 20 minutter etterpå Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har tenkt litt på å kjøpe meg ny 360, da den jeg har nå er flashet. Grunnen til dette er at sjangsen for å bli bannet er stor for tiden. Tenker jo da på å bruke den gamle til offline spilling.. jeg kommer jo da til å flytte over hdd`n ifra den gamle til den nye, alt ettersom jeg spiller brente eller originale spill. Kan den nye også bli bannet, bare fordi hdd`n er brukt på brente spill? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) The StigMeister: Nei Hva er vitsen å svare på et spørsmål som jeg allerede har svart på jij1984? Endret 19. november 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det eneste de banner er selve konsollen. Ikke gamertag eller utstyr som HDD osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jaja, blir jeg bannet hvis jeg laster ned den nye xbox-updaten mon tro? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jaja, blir jeg bannet hvis jeg laster ned den nye xbox-updaten mon tro? Det er i alle fall DET jeg sitter å venter på at noen skal si ifra om før jeg laster ned oppdateringen Så, for all del, bare last ned oppdateringen du, så sier du hvordan det gikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Haha! Hold skikkelig kjeft Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fant ikke noe på søk, så jeg prøver her. Er det noen her på forumet som har byttet 2.5" hardisken som sitter i inni hardiskkabinettet. Tenkte å skaffe meg en 20gb fra xboxstorageupgrade til min arcade, for så å plukke ut 20gb disken inni der og sette inn en 120gb eller større. Dette skal være fullt mulig i følge denne videoen, men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb, så alt over det vil være bortkastet. Se filmen hos Youtube Noen tanker her folkens? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ble ikke bannet da jeg lastet ned NXE værtfall Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb Du kan ikke få større hd enn 120gb nei. Du bruke en av hd størrelsene som allerede eksisterer (20/60/120), filsystemet må være identisk med en av disse for at disken skal kunne brukes. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fant ikke noe på søk, så jeg prøver her. Er det noen her på forumet som har byttet 2.5" hardisken som sitter i inni hardiskkabinettet. Tenkte å skaffe meg en 20gb fra xboxstorageupgrade til min arcade, for så å plukke ut 20gb disken inni der og sette inn en 120gb eller større. Dette skal være fullt mulig i følge denne videoen, men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb, så alt over det vil være bortkastet. Noen tanker her folkens? Er fullt mulig å bytte ut 20GB med en 120GB, men det går ikke å sette inn noe større enn det. Dessuten er det bare WD bevs disker som funker. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke jeg heller. Nå vet ikke jeg hva som skjer når jeg går online i et spill. Så jeg skal bare kose meg med Tomb Raider ikveld, for å se hva som skjer med andre som har modda xbox Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Huskar at nokon nemte ein fyr som solgte xbox live kodar. Kva var sida,epost eit eller anna til den personen? Evt andre billige personar som selger kodar billigare enn t.d. i butikken. Og kva var den store forskjellen mellom gull og sølv? Gull var at ein kunne spele online, og sølv var at ein kunne laste ned demoar og sånn, eller? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som også kan si om de har lastet ned updaten å sjekki hvordan det gikk? Link til noen som har gjort det F.eks? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ble bannet. men no som jeg ikke kan spille på live, da kan jeg vell laste ned NXE updaten på stick og bruke den. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har innstallert oppdateringa nå uten og blitt bannet. Så får man bare se om det varer. Testet å legge CoD5 inn på harddisken også. Innstalasjonen i seg selv tok jo en liten evighet, men det hjalp veldig på loading tiden. Støynivået merker jeg ingen forskjell på. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ble bannet. men no som jeg ikke kan spille på live, da kan jeg vell laste ned NXE updaten på stick og bruke den. Hvordan drev har du? Hørt noe om at det kan ha noe å si om det er nytt eller gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå