Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Nei men herregud, det sier seg selv.

Man trenger ikke gjøre seg dum her heller.

Er jo nesten USA-tilstander her.

"Jeg visste ikke at jeg kunne tørke katten min i microbølgeovnen min.. de på butikken sa den varmet alt mulig.."

Gå og kjøp deg en ny boks og slutt å sutre ;)

Du har spart flere tusen bare på de spillene du nevner.

NB: Jeg vet hva saken dreier seg om, men blir bare patetisk å skulle krangle over noe slikt.. hvis du hadde chip så er det ennå verre.

1.4 firmware er det som duger.

*zinna*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

optional: 100% Live secure when playing Backups

er i direkte hentydning til:

- optional: disables the network when playing backups

- optional: disables the rear USB connection when playing backups (for disabling USB Wlan)

Altså, man kan gjøre xboxen "live sikker", ved at man modder chippen med de valgfrie konfigurasjonene. Slik at chippen forhindrer at man _greier_ å koble til live både aksomt og uaksomt.

Zinna/Lindquist:

"1.4 firmware er det som duger."

Ta en tur på xbox-scene, ban tråden. Det er INGENTING som duger for tiden. MS greier å ta de fleste til tross for at alle "sikkerhetsregler" er fulgt. Det er ingen direkte sammenheng mellom de som er bannet. Alt er random. Eller jo, de som har spilt online med moddet firmware er i faresonen. Inkl de som har spilt online med chippen aktivert såklart.

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på å kjøpe meg ny 360, da den jeg har nå er flashet.

Grunnen til dette er at sjangsen for å bli bannet er stor for tiden.

Tenker jo da på å bruke den gamle til offline spilling.. jeg kommer jo da til å flytte over hdd`n ifra den gamle til den nye, alt ettersom jeg spiller brente eller originale spill. Kan den nye også bli bannet, bare fordi hdd`n er brukt på brente spill? :hmm:

Lenke til kommentar

Fant ikke noe på søk, så jeg prøver her.

Er det noen her på forumet som har byttet 2.5" hardisken som sitter i inni hardiskkabinettet.

Tenkte å skaffe meg en 20gb fra xboxstorageupgrade til min arcade, for så å plukke ut 20gb disken inni der og sette inn en 120gb eller større.

Dette skal være fullt mulig i følge denne videoen, men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb, så alt over det vil være bortkastet.

Se filmen hos Youtube

Noen tanker her folkens?

Lenke til kommentar
Fant ikke noe på søk, så jeg prøver her.

Er det noen her på forumet som har byttet 2.5" hardisken som sitter i inni hardiskkabinettet.

Tenkte å skaffe meg en 20gb fra xboxstorageupgrade til min arcade, for så å plukke ut 20gb disken inni der og sette inn en 120gb eller større.

Dette skal være fullt mulig i følge denne videoen, men leser litt motstridene meldinger om at Xbox 360 kun klarer å registrere maks 120gb, så alt over det vil være bortkastet.

Noen tanker her folkens?

Er fullt mulig å bytte ut 20GB med en 120GB, men det går ikke å sette inn noe større enn det.

Dessuten er det bare WD bevs disker som funker.

Lenke til kommentar

Huskar at nokon nemte ein fyr som solgte xbox live kodar. Kva var sida,epost eit eller anna til den personen? Evt andre billige personar som selger kodar billigare enn t.d. i butikken.

Og kva var den store forskjellen mellom gull og sølv? Gull var at ein kunne spele online, og sølv var at ein kunne laste ned demoar og sånn, eller?

Lenke til kommentar

Jeg har innstallert oppdateringa nå uten og blitt bannet. Så får man bare se om det varer.

Testet å legge CoD5 inn på harddisken også. Innstalasjonen i seg selv tok jo en liten evighet, men det hjalp veldig på loading tiden. Støynivået merker jeg ingen forskjell på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...