Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ikke kontakte de og be om ny da, siden det er deres feil? De har jo tross alt garantert dette for deg.

Jeg kontaktet de. Da fikk jeg beskjed om at den garantien kun gjelder hvis man spillte med orginale spill. Jeg sa at det var allt jeg hadde gjort, men da fikk jeg beskjed om at jeg maatte ta det opp med Microsoft kundeservice. Altsaa er garantien deres sprøyt fra ende til annen. Jeg laget like godt en traad om det i butikkdiskusjoner: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1036158&hl=

Lenke til kommentar
Du har vel ditt på det tørre?

Har du en advokat i familien eller lett tilgjenglig du kan forhøre deg med?

Ja jeg må si jeg ble en smule irritert over svaret deres. Men jeg kjenner ingen advokater eller lignende, så jeg tror ikke det er mye annet jeg kan gjøre enn å godta at XB Live er borte... 

Lenke til kommentar
Men det trenger du strengt tatt ikke så lenge butikken garanterer noe.

Vel, Live er jo alltid i utvikling, og man kan jo umulig være uvitende om at modifiserte xboxer ikke er ønsket der. Jeg er ikke uenig i at Mobilbutikken har holdt deg for narr, men det blir litt for enkelt å si at de har skylden fordi du stolte blindt på dem...

Lenke til kommentar
Da var min konsoll bannet. Jeg hadde en NME2 chip som hadde blitt installert av www.mobilbutikken.com. Litt festlig at de faktisk skriver "100% XB Live sikker" paa deres hjemmeside. Det stemte jo daarlig. 

100% XB live sikker ja. Så fremt du har spillt kun originale spill online,og backups offline.

Har man spillt backups online så er man dømt til bli bannet, pga nme2 chippen har en gammel firmware som ikke tillater spill som er patchet med de nyeste stealth metodene.

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Da var min konsoll bannet. Jeg hadde en NME2 chip som hadde blitt installert av www.mobilbutikken.com. Litt festlig at de faktisk skriver "100% XB Live sikker" paa deres hjemmeside. Det stemte jo daarlig. 

100% XB live sikker ja. Så fremt du har spillt kun originale spill online,og backups offline.

Har man spillt backups online så er man dømt til bli bannet, pga nme2 chippen har en gammel firmware som ikke tillater spill som er patchet med de nyeste stealth metodene.

Det er jo selvfølgelig åpenlyst for meg nå. Men det er ikke det som blir lovet på mobilbutikken sine sider...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...