Blacki Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hæ? kan mån nå bruke kun en usb minne brikke for å flashe xboxen? kilde 7844220[/snapback] Jeg orker ikke å lete frem en kilde, bare bruk xtreme boot maker. Jeg flashet min i går med USB penn.. 7844245[/snapback] hehe.. tror jeg ikke noe på ;p så får vell vente til jeg får en kilde her, så det du sier er at du slipper å åpne xboxen? tviler, blir for lett 7844410[/snapback] er jo snakk om å bytte floppy bruken i pc'n med USB pinne i pc!! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hmm, står i readme en til Xtreme 5.2 at det er mulig å bruke både Dual Layer + og - til Xbox 360 spill, noen som kan bekrefte/avkrefte dette? DL- plater er jo sinnsykt mye billigere =/ Lenke til kommentar
hmz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er usikker, men mener jeg har Xtreme 5.2 i min Xbox, og DL- funker IKKE! Klarte å kjøpe feil, tenkte ikke over at det var noe forskjell. Fant da ut at det var cd-ene som var feil. Så hos meg funket det ikke med DL- plater. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen som kan forklare hvordan brenne et Xbox (1) spill så det funker på 360? Skal jeg brenne iso filen med Nero? ...... Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 lurer på akkurat det samme. Finnes jo ikke noen .dvd fil. Lurer også litt på dette med å brenne på singeldvd (skal funke med nyeste versjon av extreme firmware) Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har prøvd å finne noen enkle tutorials på å modde 360'n uten suksees. Noen som har en link til det? Hvertfall hvert kjekt med en liste over hva man trenger av utstyr. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kan jo ta en titt på FAQen min. Se i signatur. Du trenger i allefall: - En diskett/USB-Penn - Firmware som du har lastet ned - S-ATA kabel - S-ATA kort på PCen - 10'' Torx skrujern - Xbox 360 Det er det grunnleggende. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sjekk ut hvilken s-ata kontroller du har før du begynner med noe som helst, noen kontrollere funker det nemmelig ikke å flashe med. Se forøvrig denne siden for informasjon og guider: http://xbox-scene.com/xbox360-tutorials.php Lenke til kommentar
Jamie03 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei. Har lest alt jeg kommer over nå angående flashing av xbox360. Veit at jeg bør ha enten ett vt6421L eller ett VT6421A chipset på sata kontrolleren. Trenger ett pci kort. Noen som har noe merke å anbefale/erfaring med? Finnes jo mye billig på ebay.... Takk Jamie03 Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei. Har lest alt jeg kommer over nå angående flashing av xbox360. Veit at jeg bør ha enten ett vt6421L eller ett VT6421A chipset på sata kontrolleren. Trenger ett pci kort. Noen som har noe merke å anbefale/erfaring med? Finnes jo mye billig på ebay.... Takk Jamie03 7897435[/snapback] Det kortet bør være billig, hvis det ikke skal være billigere å få noen andre til å gjørre moddinga for deg. Med mindre du trenger et ekstra sata kontroller da... Lenke til kommentar
Jamie03 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei. Har lest alt jeg kommer over nå angående flashing av xbox360. Veit at jeg bør ha enten ett vt6421L eller ett VT6421A chipset på sata kontrolleren. Trenger ett pci kort. Noen som har noe merke å anbefale/erfaring med? Finnes jo mye billig på ebay.... Takk Jamie03 7897435[/snapback] Det kortet bør være billig, hvis det ikke skal være billigere å få noen andre til å gjørre moddinga for deg. Med mindre du trenger et ekstra sata kontroller da... 7897453[/snapback] Trenger ett kort til å gjøre det selv. Har fått det gjort av andre før men vil kunne ha muligheten til å endre firmware som jeg vil og når jeg vil. ;-) Noen forslag på kort? :-) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) http://tekgems.com/Products/la-pci22-vt6421a.htm Betalte ca 150,- NOK inkl porto, gikk riktignok 3 uke fra jeg bestilte til kortet var framme. Har flashet alle typer DVD-rom med det kortet. Endret 8. februar 2007 av phoen|x Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Finnes det noen raske og enkle måter å lage backups på egentlig? Eller er det fortsatt litt vrient.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Trenger ett kort til å gjøre det selv. Har fått det gjort av andre før men vil kunne ha muligheten til å endre firmware som jeg vil og når jeg vil. ;-) 7898348[/snapback] Det var jo forsåvidt et veldig bra argument... Lenke til kommentar
Jamie03 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 http://tekgems.com/Products/la-pci22-vt6421a.htm Betalte ca 150,- NOK inkl porto, gikk riktignok 3 uke fra jeg bestilte til kortet var framme. Har flashet alle typer DVD-rom med det kortet. 7898393[/snapback] Takk for svaret. :-) Har sett på dette kortet og siden du går god for det så bestiller jeg ett sånt. :-D PS: Sata kabelen som følger med er den lang nok eller må jeg kjøpe en ekstra kabel? Lenke til kommentar
Jamie03 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Glemte en ting... Noen som har erfaring med hva som er beste verktøy for å åpne xbox360? Team Xecuter's unlock kit kanskje? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Glemte en ting... Noen som har erfaring med hva som er beste verktøy for å åpne xbox360? Team Xecuter's unlock kit kanskje? 7898817[/snapback] Leatherman og en torx trekker. Er ikke noen a-bombe, men en plastikkboks. Lenke til kommentar
Jamie03 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Glemte en ting... Noen som har erfaring med hva som er beste verktøy for å åpne xbox360? Team Xecuter's unlock kit kanskje? 7898817[/snapback] Leatherman og en torx trekker. Er ikke noen a-bombe, men en plastikkboks. 7899246[/snapback] hehe :-) Ikke noe billigere enn leatherman? ;-) Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 det eneste jeg vet er at kameraten min betalte 350 kr for chipping av boksen sin så laster han ner spill fra nettet og brenner de ut.har over 30 spill nå. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Glemte en ting... Noen som har erfaring med hva som er beste verktøy for å åpne xbox360? Team Xecuter's unlock kit kanskje? 7898817[/snapback] Leatherman og en torx trekker. Er ikke noen a-bombe, men en plastikkboks. 7899246[/snapback] hehe :-) Ikke noe billigere enn leatherman? ;-) 7901233[/snapback] Jeg klarer ikke en dag uten Leatherman, hvordan gjør dere andre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå