Gå til innhold

Dårligere bildet på tv-ut med annet hk?


Goofee

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig et asus a7n266-vm hk og slengte inn mitt POV Gf2ti kort med Chrontel tv-ut. Bildet var krystallklart på mitt gamle Epox 8kha+ kort. Men på dette hovedkortet så flimrer det noen skjeive striper over skjermen hele tiden. Helt fra bootup til inn i Winxp. Er det noen måte jeg kan få fixet dette på?

 

Veldig takknmelig for svar. Hk'et er forøvrig veldig bra, go nforce! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme hovedkort med Herkules 4500 KyroII skjermkort. Bruker kun TV ut på dette kortet. Knallbra kvalitet!!

Prøver jeg å vise 3d er saken en annen. Da stivner maskina. Og de ganger jeg faktisk gidder å vente litt og ikke restarte med "svenske knappen" ser jeg striper over skjermen....

-Skal forsøke å formatere nok en gang.

 

Problemet mitt ligger nok i skjermkortet, noe det virker til at det ikke gjør hos deg.

 

Har du forsøkt ny bios? flere drivere? Om ikke se:

 

http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp...=10&l3=16&mid=4

Lenke til kommentar

Lufen: Dette er min sekundære mp3/film/nedlasting/brenner maskin. Min primære spillmaskin har en a7v333-r. :smile:

 

GeirBraaten: Bios kan kanskje være tingen å prøve ja, det tenkte jeg ikke på. Kvaliteten ut er levbar nå, men man blir bare sittende å se på de stripene når man ser film. Man bare må, og da er det til å bli sprø av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...