Goofee Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kjøpte meg nylig et asus a7n266-vm hk og slengte inn mitt POV Gf2ti kort med Chrontel tv-ut. Bildet var krystallklart på mitt gamle Epox 8kha+ kort. Men på dette hovedkortet så flimrer det noen skjeive striper over skjermen hele tiden. Helt fra bootup til inn i Winxp. Er det noen måte jeg kan få fixet dette på? Veldig takknmelig for svar. Hk'et er forøvrig veldig bra, go nforce! :smile: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 kjøpte du virkelig et kt266 kort nå? nå er jo kt400 ute da nforce2 kommer jo snart Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har samme hovedkort med Herkules 4500 KyroII skjermkort. Bruker kun TV ut på dette kortet. Knallbra kvalitet!! Prøver jeg å vise 3d er saken en annen. Da stivner maskina. Og de ganger jeg faktisk gidder å vente litt og ikke restarte med "svenske knappen" ser jeg striper over skjermen.... -Skal forsøke å formatere nok en gang. Problemet mitt ligger nok i skjermkortet, noe det virker til at det ikke gjør hos deg. Har du forsøkt ny bios? flere drivere? Om ikke se: http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp...=10&l3=16&mid=4 Lenke til kommentar
Goofee Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Lufen: Dette er min sekundære mp3/film/nedlasting/brenner maskin. Min primære spillmaskin har en a7v333-r. :smile: GeirBraaten: Bios kan kanskje være tingen å prøve ja, det tenkte jeg ikke på. Kvaliteten ut er levbar nå, men man blir bare sittende å se på de stripene når man ser film. Man bare må, og da er det til å bli sprø av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå