Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding på diverse fotografier

SebRamsland

Anbefalte innlegg

Alle fotografiene ble tatt i ferien i Tyskland. Ønsker veldig gjerne tilbakemeldinger, dette er vel så og si mine første fotografier utenom skolearbeid :!:

Tatt i hamburg, senere eksperimentert litt med fargene og beskjært bildet.

http://www.sebastianramsland.com/images/ph..._of_hamburg.jpg

Tatt i Hamburg Zoo (juksa litt :blush: ) - Liker veldig godt olje-effekten på vannet.

http://www.sebastianramsland.com/images/photo/lonebear.jpg

(også) tatt i Hamburg, på vei til storskjerm-arenaen for å se litt fotball :w00t:

Ble ganske fornøyd med fargene.

http://www.sebastianramsland.com/images/ph..._of_hamburg.jpg

(også) tatt i Hamburg Zoo - Ble ganske fornøyd med fargen på vannet og "plaskinga".

http://www.sebastianramsland.com/photo/a_penguins_joy.jpg

Endret av Seb.R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har visst glemt å legge til bildet ? :)

EDIT:

Der kom det ja! Fint bilde, men jeg synes det blir litt for lyst. Dessuten savner jeg et bittelite skille i vannkanten, kan fikses ved å gjøre enten øverste eller nederste delen mørkere enn den andre.

6831217[/snapback]

Takk for svar. Ganske enig med deg, det blir litt lyst, spesielt oppe ved masta der. Beklager rotet, men la til flere fotografier og endret tittelen istedet for å lage en tråd for hvert av bildene :D

Lenke til kommentar
Digget bjørnebildet veldig godt, de andre hadde noe tamme farger. Prøv å få vekk den vegatasjonen som er på bjørnebildet.

6849000[/snapback]

Takk for det. Grunnen til at vegetasjonen er der, er for å skape litt dybde i bildet. Men det er godt mulig at du har rett med at det ville tatt seg bedre ut uten vegetasjonen. :)

Lenke til kommentar
Digget bjørnebildet veldig godt, de andre hadde noe tamme farger. Prøv å få vekk den vegatasjonen som er på bjørnebildet.

6849000[/snapback]

Takk for det. Grunnen til at vegetasjonen er der, er for å skape litt dybde i bildet. Men det er godt mulig at du har rett med at det ville tatt seg bedre ut uten vegetasjonen. :)

6849237[/snapback]

Syns linjene i vannet gir mer enn nok dybde.

Lenke til kommentar

6849000[/snapback]

6849237[/snapback]

Syns linjene i vannet gir mer enn nok dybde.

6849292[/snapback]

Ja, godt mulig det! Takk for den konstruktive kritikken, så skal jeg se om jeg får sett hvordan det blir uten det muligens forstyrrendet elementet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fine bilder! Nydelig.

Men for å være litt kresen:

Bilde 1, seilbåtene: Litt "flatt". Får på en måte ikke noe dybde i bildet.

Jeg personlig synes det burde vært litt bredere.

Nå har jeg ikke tid til å kommentere de andre bildene. Får se på det en annen gang.

Men som sagt; nydelige bilder.

- Skogli

Lenke til kommentar
bjørnebildet var det beste.. ville hatt mer luft på høyre side, synd bjørnen er kutta.. ville også fått bort det grønne, for i mine øyne er det bare i veien

6850757[/snapback]

Skal jeg ha luft på høyre siden er jeg iallefall nødt til å klone litt, for det der er enden på høyresiden på råfila. Bra flere mener at vegetasjonen bør gå vekk! :)

Fine bilder! Nydelig.

Men for å være litt kresen:

Bilde 1, seilbåtene: Litt "flatt". Får på en måte ikke noe dybde i bildet.

Jeg personlig synes det burde vært litt bredere.

Nå har jeg ikke tid til å kommentere de andre bildene. Får se på det en annen gang.

Men som sagt; nydelige bilder.

- Skogli

6850846[/snapback]

Skal prøve å få mer dybde i bildet neste gang. Tenker du da på å for eksempel ta motivet fra en høyere vinkel, slik at man får med elementer bak også? Kan forsøke å fikse på bredden neste gang og, men kom frem til at croppinga jeg har gjort ble det beste etter mange forsøk.

Takk for all kritikk hittil! :thumbup:

Endret av Seb.R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...