Gtyrte Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hva er vitsen, er vel ikke interesert i å høre lyden av vann som renner mens man sitter og leser it"nyheter", om det er nyheter kan jo diskuteres de er jo ikke akkurat nye. Det er ille at flere og flere sider tar til denne trenden, forpester vår skjære ting kalt internetten. Måtte bare skrive litt fikk et såkalt utbrudd. Lenke til kommentar
RedScorpion Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Helt enig! Ble helt løen i øra av det...stereoanlegget er tilkobla pc'en. Jeg syntes det ble noe rart med musikken plutselig :/ Foreslår at de som føler det samme sender en liten klage på det. Den slags lyd som går kontinuerlig er uakseptabelt. Det er ikke bare bare å skru av lyden i flash animasjoner (selv om lyd og animasjoner i IE er slått av kommer det likevel, det gjorde det her i hvertfall)...temmelig irriterende! Hvis dette fortsetter, blir jeg å installere Webwasher eller lignende, så får de klare seg uten reklameinntekter fra mine besøk! Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 for ikke å snakke om nokiareklamen. biiip-biiip. den har skremt rævskjegget av meg flere ganger... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jepp, sucks! Har lagt inn reklame-servarane i hosts-fila mi, så eg slepp det stort sett. [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-10-28 19:36 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er det ikke rart hvordan slike nettsteder fler år etter at "alle andre" mer enn godt nok vet at lyd på hjemmesider generelt er uønsket, kommer med slike "artige" påfunn? Kanskje ikke rart, mer ironisk. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 09:43, skrev Hidden:Er det ikke rart hvordan slike nettsteder fler år etter at "alle andre" mer enn godt nok vet at lyd på hjemmesider generelt er uønsket, kommer med slike "artige" påfunn?Kanskje ikke rart, mer ironisk. Sammenhengen er ofte slik: En får tilbud om en annonsekampanje fra ett eller annet mediebyrå/firma. Det er ofte slik at en enten tar kampanjen (slik de er) eller så blir det ikke noe annonser i hele tatt. MAO: Enten tar en kampanjene og tjener penger (som de fleste nettsteder trenger sårt) eller så blir det ikke noe. Videre er bransjen ofte slik at de som sier nei "for mye" til ulike formater blir droppet i fremtiden (nok av nettsteder som sier ja til så å si alt). Derfor er det til tider vanskelig for enkelte nettsteder å si nei til ting de selv ofte ikke vil si ja til. Spørsmålet en må stille seg er muligens: Er det ikke bedre at en har nettstedet med (litt) irriterende reklamer enn at de ikke er der? Personlig skulle jeg ønsker at ingen sa ja til slike formater. Da hadde det heller ikke vært noe som spurte oss om det heller :wink: Lenke til kommentar
10-ern Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Sende mail til Nettavisen for samme reklame, fikk svar om at lyden var fjernet. Det nytter å klage! :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Selvfølgelig er jeg klar over reklame dealene og at litt penger er bedre enn ikke noe penger, men om de skremmer bort folk er vel hensikten motsatt. Lyden av rennende vann får nok mange til å løpe på dass for å tømme belgen Er ikke og har aldri vært fan av lyder på websites, men det er individuelt. Jeg liker å ha muligheten til å velge å ha lyd eller ikke der, og at det er avslått by default. Musikk og slikt har så dårlig lydkvalitet p.g.a. lav bitrate og streaming at det blir irriterende å høre på i seg selv, men det kan selvfølgelig funke bedre med lydeffekter. Likevel, jeg føler alltid et gufs av "dette er min fine hjemmeside om meg og alle kattene mine, og favorittgruppa mi Army of lovers, hør på den teite fæle og grenseløst irriterende MIDI låten som går i bakgrunnen!" tiden når jeg hører lyder på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå