melli123 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som kan annbefale noen muligheter? Slik som jeg ser, så er vel denne den billigste løsningen, men spørsmålet er om det er den beste. Jeg vil også gjerne kunne spille mp3er på spillern, noe jeg ikke veit om den dvd/skjerm løsningen støtter. Noen som veit btw? Jeg har også lurt på å kjøpe en dvd spiller også heller koble opp en skjerm til den, men det blir fort litt dyrer, men er det kanskje bedre uansett? Kom gjerne med tips og ideer. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har selv denne spilleren stående in front of me. - Funker utrolig bra. Blir ikke varm. (Isåfall veeldig sakte). Bare spør om du lurer på noe ang. den skjermen! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Tøft. Ja den er grei? spiller den mp3er? isåfall, i et slikt et "operativsystem" hvror man kan velge sang ved å se på skjermen? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ja, da har vi pratet litt på MSN Den er utrolig bra, tror den kjører MP3 ja. Med et meny-program til å velge sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå