DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Heisann! Prøvde meg såvidt det var med et barnebilde her. Av 2 år gamle August! - Ikke gjort så mye i Photoshop, dog litt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Litt kornete? Synes det var veldig fint, men jeg ville iallefall likt det bedre hvist den lyse deln, var lysere...søt unge Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ja, det er litt kornete, gjort dette med vilje.. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fin skyggevirkning der man også aner andre bildehalvdel. Synest det var litt for mye rødskjær. "Korneffekten" fungerer i lite format, men ikke i full størrelse Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Syntes bildet var fint, men den korn greia passet ikke, det ser ut som det er kamera som er et problem og ikke at det skal være med vilje, kanskje du prøve å få det til å ligne film? Ikke helt velykket, da bør nok kornene være mer tydelig og ikke bare jevnt over. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Passa ikke helt med kornet nei. Hadde vært mye bedre helt clean. Ser og ut som om det er litt ute av fokus litt nede på høyresiden. (heter guttn august? spesielt navn isåfall) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (heter guttn august? spesielt navn isåfall) 6834916[/snapback] Så bare det, måtte bare komentere. En venninne av meg fikk en lillebror i sommerferien engang, prøv å gjett hva han heter Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Håper da for guds skyld at han ikke heter sommferie? Ellers juni/juli? Blir vel det som er det nye "in"? Så om 13-14 år heter alle fjortissene det samme som måneder? woho [/ot] Prøv å fiks noen flere versjon DE, så får vi se Endret 9. september 2006 av SvennAndre Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fint bilde, det her. Likte ikke den kornete effekten i større skala, som olar0701 nevner over her.. Men alikevel bra fanget. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Håper da for guds skyld at han ikke heter sommferie? Ellers juni/juli? Blir vel det som er det nye "in"? Så om 13-14 år heter alle fjortissene det samme som måneder? woho [/ot] Prøv å fiks noen flere versjon DE, så får vi se 6834945[/snapback] erhm...når jeg quoter Augsust, å du sier at August er et uvanlig navn, så trodde jeg du klarte å gjette riktig Han ble døpt August, tror faktsik det var et vanlig navn før Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Ja, han heter August. Hørt det en gang før også! Lenke til kommentar
perottol Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 KLarer ikke å venne meg til rødfargen. Prøvd med sorthvit? Mitt tips: sorthvit, litt lysere og rettet det opp. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Slik? Sånn ca.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Mye bedre i svart hvitt enn den orange toninga. Sikkert helt greit lys og utsnitt. Potrett er min svakere side så vet ikke helt hva jeg kan si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå