olar0701 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Håper på litt kritikk her og kanskje noen tips til beskjæring. Andre bildet har høyre øye litt ute av fokus, men ellers folkens ? Endret 9. september 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Synes det var bra jeg, særlig det siste. Litt dystert. Kanskje fjerne noen av flekkene i ansiktet til unge nr. 1. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Synes det var bra jeg, særlig det siste. Litt dystert. Kanskje fjerne noen av flekkene i ansiktet til unge nr. 1. 6831097[/snapback] Vært inne på tanken ang. fjerning av flekker (rester fra ispinne ) men føler det gir litt "liv" i bildet ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Vært inne på tanken ang. fjerning av flekker (rester fra ispinne ) men føler det gir litt "liv" i bildet ? 6831116[/snapback] Ja, det kan du si. Det jeg tenkte på var litt mer den pirkete biten. Der du går inn og fjerner de minste feil.. Edit: Men de flekkene som skulle vært bevart var "sårene" han har. Er vel de som gir litt liv og historie i bildet. Imotsetning til litt sjokolade i munnkroken. Endret 9. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Sjokolade fjernet Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Her skjønner du kanskje litt mer av hva jeg mener... Bilde 1 = Orginalbilde Bilde 2 = Litt pirk Bilde 3 = Slik jeg ville hatt det Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Her skjønner du kanskje litt mer av hva jeg mener... Bilde 1 = Orginalbilde Bilde 2 = Litt pirk Bilde 3 = Slik jeg ville hatt det 6831237[/snapback] Litt usikker om sårene burdes redigeres vekk, men rammen på nr. 3 passet bra Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ja, var selv litt usikker på det. Alt ettersom egentlig. Vil du ha veldig liv og historie så for all del, la dem være Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg synes sårene er det som gjør hele bildet. Når han leker og smiler allikevel er det et bra bilde av vilter og uvøren guttelek (urgh... det finnes en teori om at du kan sette "gutte-" foran ethvert ord, og det vil få en ekkel bismak). Tror jeg ville beholdt dem, og trukket rødt og grønt litt opp for å gi bildet et litt varmere preg. Men dette er kanskje tabu? Jeg gjør det mye må jeg innrømme, bruker lette fargestikk for å gi bildet den riktige emosjonelle tonen. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Tror jeg ville beholdt dem, og trukket rødt og grønt litt opp for å gi bildet et litt varmere preg. Sånn kanskje ? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Hvorfor ha sårene i trynet når man kan ta det vekk? Mye finere uten. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Hvorfor ha sårene i trynet når man kan ta det vekk? Mye finere uten. 6837901[/snapback] Personlighet. Kanskje fotografen ønsker å framheve at gutten er en liten rakkerunge Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Hvorfor ha sårene i trynet når man kan ta det vekk? Mye finere uten. 6837901[/snapback] Personlighet. Kanskje fotografen ønsker å framheve at gutten er en liten rakkerunge 6839745[/snapback] Hehe.Synes det er fint slik det er nå jeg - Men at en liten ramme hadde gjort seg. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 UOTE(Mottiman @ 10/09-2006 : 17:37)Hvorfor ha sårene i trynet når man kan ta det vekk? Mye finere uten. * Personlighet. Kanskje fotografen ønsker å framheve at gutten er en liten rakkerunge new_yes.gif Akkurat. Han er nok en rakkarunge til sine tider. Kloremerkene fra en "fight" i barnehagen setter en liten "spiss" på bildet. Guttungen ville ikke at jeg skulle klone vekk sårene Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Hvorfor ha sårene i trynet når man kan ta det vekk? Mye finere uten. 6837901[/snapback] Absolutt uenig i akkurat det. Gutten er riktignok fotogen og har et godt uttrykk på bildet, men uten sårene ville bildet bare vært ett i mengden. Sårene gjør faktisk ganske mye med bildet. Selvfølgelig skal de være der! Ellers er jeg delvis motstander av at en skal fjerne alle "ulumskheter" på et menneske. Ingen er perfekte, og en kvise/sår/fregner/føflekk/rynker etc er heller bare med på å gjøre et bilde mer personlig. Greit, det finnes noen unntak (derfor bare delvis motstander), men dette bildet er definitivt ikke et unntak... Lenke til kommentar
perottol Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Bilde2 var knallbra! Men hvorfor er det ingen som kommenterer den tunge belysningen? Synes bildet kan gjøres en god del lysere, samt en ekstra dæsj gult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå