Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Severance, ja. Utilgivelig at jeg har glemt det. Et veldig gammelt spill, men fortsatt utrolig bra. Det òg var veldig fremfor sin tid når det kom til det tekniske. Rune var også temmelig tøft, men Sp synes jeg var kjedelig. MP, derimot... Lenke til kommentar
Bio Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Fant bilde fra Rune, det er jo litt da armen datt av hvertfallhttp://www.mobygames.com/game/windows/rune...meShotId,30412/ Endret 9. september 2006 av Bio Lenke til kommentar
Agg Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fant bilde fra Rune, det er jo litt da armen datt av hvertfallhttp://www.mobygames.com/game/windows/rune...meShotId,30412/ I Rune kunne man kappe av litt avhvert ja, spesielt artig i mulitplayer hvor man kunne kappe av armen på en kar, plukke den opp og så slå ham til døde med den Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 WARNING SPOILERS! Quake 4 har en scene der du blir gjort om til en cyborg..og den scenen er faktisk ganske gory! Resten av spillet er jo kanskje ikke det da. Men hvis jeg skal legge med noen andre spill her med blod og gørr: Resident Evil spillene har litt av hvert. Vampire the Masquerade: Bloodlines har litt gørr men det fremste er at det er ganske mørkt og dystert. Og gode gamle Fallout... der du blåser halve kropsdelene av iblandt når du får en bra critical...å det var tider det. Jeg husker ikke flere nå sorry..men jeg husker kanskje på noe senere.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Kan jeg bare spørre om en ting..RougeAlien, var det meningen at nicket ditt skal uttales "Råog-alien" altså en skurkete alien. Eller Ruuusj-alien, som i rouge damer smører i ansiktet-sminke? Skurkevarianten skrives hvertfall sånn: ROGUE Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Slenger meg på Severance - Blade of Darkness Selv om det er gammelt vekker det gode minner. Blod og avrevne kroppsdeler er det rikelig av også! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jo det er visst det Bitex jeg har skrevet det helt feil.. Jeg mente det som i en skurkete alien..men siden jeg kommer fra en annen planet er jeg tilgitt da? Jeg vet ikke hvordan eller om jeg kan skifte det heller.. Endret 10. september 2006 av RougeAlien Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Postal 2 er jo et splatterspill med litt humor. 6832827[/snapback] Postal 2 er skikkelig GØY Men har noen noe info om Postal 3? Så i ett forum at gikk noe rykter om det, men ingenting konkret. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Noen som har prøvd Rune ? det viking spillet. Syns å husker at man kunne kutte både, hode, armer og ben av andre der. 6834852[/snapback] Ja! Det er utrolig morro, spesielt på LAN. Det er forskjellige modes, bla. deathmatch og arena-kamper med to stk. i hver kamp. Anbefales . Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Postal 2 er jo et splatterspill med litt humor. 6832827[/snapback] Postal 2 er skikkelig GØY Men har noen noe info om Postal 3? Så i ett forum at gikk noe rykter om det, men ingenting konkret. 6841602[/snapback] Det er nok fordi det ikke finnes noe konkret enda. Det er enda ingen som offisielt har gått ut og sagt at spillet er på vei. Vi får vel bare leve i håpet. Hadde vært virkelig grisetøft å se Postal 3 i U3-motoren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå