MortenVatland Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Er det noen som har gode forslag til splatterspill her inne ? Jeg vet DeLutte prata om et sånt for en stund siden, men husker ikke navnet på det. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Vet ikke om jeg bare prater tull nå, men jeg tør påstå at det er temmelig mye blod og gørr i Quake 4. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Er du ute etter spill med blod og gørr? Da må du prøve Soldier of fortune 2! Edit: legger ved noen bilder så du ser hvordan det er. Mvh Erling Endret 9. september 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
MortenVatland Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Er du ute etter spill med blod og gørr? Da må du prøve Soldier of fortune 2! Edit: legger ved noen bilder så du ser hvordan det er. Mvh Erling 6831122[/snapback] > Takk for tipsene forløbig Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 FEAR har en del kosli blod og gørr ^^ Kroppsdeler rives av osv... Skikkelig kos med andre ord, hehe (litt som SoF2) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 er også mye blod i swat 4 Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Swat 4 er ikke særlig splatter, men FEAR er ganske gøy om man vil herje litt med ragdoll-effekter. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Quake4 har ikke noe blod og gørr i det hele tatt. Doom3 derimot har en del. Lenke til kommentar
MortenVatland Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 FEAR har en del kosli blod og gørr ^^ Kroppsdeler rives av osv... Skikkelig kos med andre ord, hehe (litt som SoF2) 6832018[/snapback] > Kroppsdeler som rives av, det liker jeg :-) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Da må jo AVP og AVP2 være noe for deg. Løse armer og bein samt fortering av mennesker er ett hot tema her. Lenke til kommentar
Per89 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Postal 2 er jo et splatterspill med litt humor. Endret 9. september 2006 av Per89 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Postal 2 er vel det eneste splatter-spillet vi har her i verden. Det eneste "moderne" splatter-spillet i allefall. FEAR er grøss, SWAT er taktisk action, og SoF2 er en vanlig (dog ganske brutal) skytter. I Postal kan man gjøre alle de tingene som andre utviklere ikke er syke nok til å tenke på. Det er ingen ting som slår det å hugge av hodet til en eller annen stakkar, spille fotball med det, og etterpå pisse på purken helt til han begynner å spy. Alt er dessuten gjort så humoristisk at det ikke virker alt for sykt heller. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 hehe ja:!: ingenting er som å bruke en katt som lyddemper :!: men blir ganske fort enformig med postal 2 da digger når man bruker "nailgun" i F.E.A.R. og nagler fienden på veggen Når ble sof2 utgitt egentlig? god grafikk? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 SOF2 kom vel tidlig 2000-tall ellerno...har Quake 3-grafikk, og den holder seg jo faktisk enda. Lenke til kommentar
andir Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Half-Life 2 med Garry's Mod 10, når det kommer. En god del blod. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) SoF2 kom vel ut i 2002, om jeg ikke tar heeelt feil. EDIT: Gamespot sier at jeg har rett. Ja, jeg kan konstatere at grafikken er fabelaktig. Jeg spilte det for noen måneder siden, og jeg ble imponert over hvor brukbar grafikken fortsatt er for et fire år gammelt FPS! Grafikken har dessuten i dette spillet mange smådetaljer som INGEN andre spill på den tiden hadde. Et eksempel er jo når man skyter i vinduer. Da knuses vinduene på samme måte som i HL2 (altså gradvis), noe som ingen andre spill hadde før flere år senere. Voldelig er spillet også. Anbefales på det sterkeste (spesielt med tanke på at spillet kun koster en hundrings uansett hvor du ser det). Endret 9. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Et eksempel er jo når man skyter i vinduer. Da knuses vinduene på samme måte som i HL2 (altså gradvis), noe som ingen andre spill hadde før flere år senere.6833826[/snapback] *host* Red Faction *host* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ok ok (dessuten var det at man kunne skyte seg gjennom vegger ganske tøff, dog ganske meningsløs), men det ble gjort mye bedre i SoF2. SoF2 kom visstnok noen måneder etter RF, men likevel, måten det ble gjort på i SoF2 er nesten like bra som f.eks. HL2 også gjør. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg får vel fortsette å promotere et spill jeg liker utrolig godt. "Severance: Blade Of Darkness" Et spill som etter min mening var forut for sin tid med grafikk og lyseffekter. Her kan du velge om du vil være ridder, dverg, viking type eller amazon kvinne type. Alle har sine forskjellige våpentyper og "special moves" Du kan hakke opp fienden for så å plukke opp armer å slå med. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Noen som har prøvd Rune ? det viking spillet. Syns å husker at man kunne kutte både, hode, armer og ben av andre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå