Fruktkake Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Tellusalie! De er gode Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 ahh, takker og bukker for alle svar. Fint at jeg ikke har vargnatt da Grunnen til at jeg skrev 'ukjente' , var for å få fram musikk som kansje er ny for flere på forumet, og egentlig mest for ikke å få svar som Mira Craig, Kurt Nilsen osv Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 To jazz anbefalinger fra meg. Wibutee kan kanskje falle i smak. The Thing er også til å anbefale. (Jada, jeg vet at en av artistene i bandet er svensk.) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du hørt Vargnatt? Jeg kan knapt tenke meg verre musikk. Ulver er favorittbandet mitt, men jeg er faen ikke så blind at jeg kan like det makkverket her. 6833805[/snapback] Vargnatt tror jeg faktisk er en av alltime favorittene mine. Et fantastisk stykke musikkverk. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ikke så bra som f.eks Nattens Madrigal som er helt gudommelig, men Vargnatt funker fint det. Fins mye BM som er verre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Bergtatt er jo bedre enn Nattens Madrigal og da så Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Blues: Reidar Larsen. Rå gitarblues med en kul attitude og råtøff vokal. Hvis du vil høre et utrolig variert band; Motorpsycho. Demon Box er mitt favorittalbum. Alt fra jazz-fushion til thrash-metall og psykedelisk rock. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 -Woodleg Odd! -Big Bang -Jokke & Valentinerne, Jokke med Tourettes, Joachim Nielsen -Popium Du kan høre smakebiter av Woodleg Odd her: http://www.cdbaby.com/cd/woodlegodd Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvis du er ute etter litt rock, så er Return meget bra. Internasjonal kvalitet. Sjekk spesielt ut låtene Bye Bye Johnny, Can You Forgive Me og Sing Me a Song. 6832163[/snapback] Come on! ---- Orket ikke lese alt... mulig disse er foreslått: Jokke & Valentinerne Seigmen Motorpsycho Midnight Choir The Apple Falls Serena Maneesh Cloroform Madrugada William Hut Lionheart Brothers Kåre & The Cavemen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Manes Adorned In Silence Arcturus Ljungblut Green Carnation Krast Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Også har vi Xploding Plastix! Sjekk ut "Amateur girlfriend go proskirt agents" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Forøvrig kan jeg anbefale Thomas Dybdahl. Om han er så ukjent er meg likegyldig. Det er kvaliteten på musikken som teller. Og Oktober-trilogien hans er nydelig! Kjøp den spesialutgivelsen av ham, med Oktober-albumene, DVD og B-sider. Nydelig. Nydelig. 6833868[/snapback] Støttes til det fulle, Oktober platene hans er helt nydelige Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Gluecifer er vel norskt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du kan prøve å finne noe av Status Fatal. JR Ewing anbefales også. Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Prøv Bare Egil Band. Veldig morsom musikk! Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nils Petter Molvær lager bra musikk innen jazz. Og ikke minst Jan Garbarek, Sidsel Endresen, og Bugge Wesseltoft som allerede er nevnt. Kan anbefale deg å se nærmere på ECM-labelen også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Cateye er gøy Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Pogo Pops kan kanskje falle i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå