Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan noen anbefale meg Norske artister/band, helst ikke så veldig kjente. Veldig gjerne Jazz og Blues, men ellers alt annet Ikke HipHop, Trance, Techno, og lignende Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 ULVER 6830967[/snapback] Takker for rask svar...mangler bare en av utgivelsene dems Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvilken da? Du kan også sjekke ut Vamp. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Hvilken da? Du kan også sjekke ut Vamp. 6830984[/snapback] hmm, jeg manglet hvist flere Ondes Triumph, Vargnatt...nå ble jeg i det hele tatt usikker... Vamp er veldig fin musikk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jokke & Valentinerne eventuellt Jokke med Tourettes Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Big Bang er saker. Kanskje ikke helt den sjangeren du er ute etter men sjekk dem ut uansett. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vil anbefale Vamp - rolig og stemningsfull musikk. Se spesiellt etter De to siste albummene "Siste Stikk" og "Månemannen". Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvis du er ute etter litt rock, så er Return meget bra. Internasjonal kvalitet. Sjekk spesielt ut låtene Bye Bye Johnny, Can You Forgive Me og Sing Me a Song. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fru Pedersen, fra trønderhovedstaden Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Takker for alle svar, Blues og Jazz noen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hvilken da? Du kan også sjekke ut Vamp. 6830984[/snapback] hmm, jeg manglet hvist flere Ondes Triumph, Vargnatt...nå ble jeg i det hele tatt usikker... Vamp er veldig fin musikk 6831065[/snapback] Er nok ikke så farlig å ikke eie Vargnatt da det er en demo (ble released på vinyl i 2003 men det var bare 1000kopier så alle kan ikke ha den heller. Så den gå på ebay for 122$ for noen dager siden.) Endret 10. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ... men den er for så vidt helt grusom å høre på. Hvis du ikke er 1000% fan av Ulver og ALT de har gjort, så burde du ikke kaste bort penger på denne dritten. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg bydde på den på eBay. Vant ikke, men hadde jeg ikke akkurat vunnet andre greier til for mye penger så hadde jeg lett bydd mer enn det den gikk for. Verdt det syns nå jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du hørt Vargnatt? Jeg kan knapt tenke meg verre musikk. Ulver er favorittbandet mitt, men jeg er faen ikke så blind at jeg kan like det makkverket her. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har hørt den ja, fæl produksjon men kan glimse noe gull under overflaten. Hadde jeg kjøpt den hadde det vært som samlerobjekt uansett. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Criz er en super norsk artist! Har gitt ut en flott debutalbum for ca ett år siden.. Sjekk www.criz.no Tine Lenke til kommentar
supertine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har også låtene fra plata hans hvis du vil ha .. Tine Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Forøvrig kan jeg anbefale Thomas Dybdahl. Om han er så ukjent er meg likegyldig. Det er kvaliteten på musikken som teller. Og Oktober-trilogien hans er nydelig! Kjøp den spesialutgivelsen av ham, med Oktober-albumene, DVD og B-sider. Nydelig. Nydelig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Takker for alle svar, Blues og Jazz noen? 6832539[/snapback] Bugge Wesseltoft, jazz med noen elektroniske elementer Radka Toneff, jazzsangerinne av bulgarsk bakgrunn, fabelaktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå