-Teddy- Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har prøvd å lage et utkast til en porteføljeside til meg selv. Feedback ønskes. http://home.no.net/teodor89/div/txt.png Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har prøvd å lage et utkast til en porteføljeside til meg selv.Feedback ønskes. http://home.no.net/teodor89/div/txt.png 6830920[/snapback] Litt for enkel og spesiell side for min del, falt ikke helt i smak. Men den var i det minste unik! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Spenstig layout, men veldig basic og kjedelig fargevalg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 God idè, dårlig gjennomført. Syns du burde prøve deg litt mer fram egentlig. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 veldig klint opp i høyre kant synes jeg... men artig ide kan være inne på noe, men ja.. veldig mye luft og tomrom på venstresiden synes jeg. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Is there a reason that I was not informed? Enig med Tussi_qwerty her... God idé men ble kanskje litt mye noen plasser og litt lite andre plasser... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 SALG! Du skal selge din kreativitet, oppfinnsomhet og estetiske sans! Det var portefølje du sa, ikke sant? Sett at jeg har tenkt til å holde en markering av at min datter eller sønn er født. Da kan jeg for eksempel velge å gå til en synagoge eller en moske, de er oppfinnsomme og er kreative. Men jeg velger å gå til kirken, fordi det ligger nærmest det jeg liker. Kreativ og oppfinnsom er du, men jeg deler ikke din estetiske sans. Dermed ville jeg ikke brukt deg hvis jeg skulle kjøpe tjenesten din. Artig idé, men den er nok nytteløst å bruke som grunnlag på siden din. Det kan aboslutt være en artig effekt, som et lite bilde. Kanskje det samme bildet på hver eneste side, men teksten former forskjellige figurer for hver gang. Jo mer jeg tenker på det, jo artigere blir det. Eeeeeh ilderne slåss igjen, du får keeep up the good work, men ikke bli så fascinert av fantasien at du glemmer hva som fungerer. For meg fungerer det ikke at over halve teksten på siden ikke står på en vannrett linje. *løpe og redde ilderne* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Godt innlegg Gilbert, skal huske dette. Ser for meg noe i hodet mitt, men da jeg er overarbeidet med lekser får jeg ikke gjort noe med det på en god stund. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå