Duckhunter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Blir så oppgitt av folk som dette! http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27...Nr=1&Catg=22641 Har til og med henvist til QXL.no sine regler... Noen som er enig med meg i at dette er ulovlig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Selvsagt er dette ulovlig. Rapportert. (Ikke tråden din altså. auksjonen ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Neimen om jeg vet. Jeg har aldri hørt om at det er forbudt å gi bort noe. Et backupspill er ikke en ulovlig gjenstand slik som f. eks. narkotika. Hvis jeg gir bort et gram hasj så skjønner jeg at folk reagerer i og med at selve gjenstanden er ulovlig, men det er lov å ta backup av egne spill/ CDer/ filmer etc... Ok, denna karen er tilbakestående. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ny informasjon ble lagt til av selger, den 8/9/2006 19:08 :Det har vært en del spørsmål om hvorvidt dette er lovlig. Derfor selger jeg nå kun PSPen og stativet, DVDene med spill og filmer legger jeg ved gratis!! På den måten tråkker jeg ingen fintfølere på tærne. Fortsatt lykke til med budgivingen, takk for interessen så langt Mvh David Ny informasjon ble lagt til av selger, den 9/9/2006 08:15 : Til alle dere som setter spørsmålstegn ved lovligheten her: Jeg håper virkelig ingen av dere noensinne har lastet ned en mp3-fil ulovlig, eller fått en kopi av CDen til en kamerat, eller på noen annen måte brutt regler eller lover om kopibeskyttelse og opphavsrett. I så fall er dere de største hyklerne her på QXL. Dersom dette er ulovlig så synes jeg fortsatt ikke synd på Sony, de tjener nok millionene sine uansett. Herregud, sammenligner dette med å kopiere en cd-plate fra en venn... Har uansett gjort han klar over at det er ulovelig, men den posten ble på mystisk vis fjernet I beste fall spiller denne personen dum! Håper bare QXL får stengt denne auksjonen før den er over!! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 for en retard, burde anmeldes, håper selgern blir busta å må betale i dyre dommer=D Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 for en retard, burde anmeldes, håper selgern blir busta å må betale i dyre dommer=D 6831490[/snapback] Dette var en skikkelig mindre begavet selger. Det blir ikke bedre av at han gjør seg dum når folk sier at det ikke er lov. Tror'n det er helt greit da? uff. Fikk ihvertfall fram latteren på meg idag Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Denne auksjonen blir helt sikkert ikke stoppet nei. Kan dere som har rapportert denne sendt meg en PM? Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Syns QXL er usedvanlig slappe når det kommer til å tillate salg av piratkopier. Nesten alle GBA spillene som selges der er også piratkopier, og dette bryr de seg katta om når sakene blir rapportert. Også veldig vanlig at Dreamcaster selges med 50 spill (derav 40 piratkopier) uten av QXL tar tak i det. Ufattelig, hvis noen brude bøtelegges her burde det vært QXL! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Piratkopier? Det står jo backup, det betyr jo ikke det samme! For å sette det på kanten! Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har virkelig folk ikke viktigere ting å gjøre enn å tyste på folk.. La QXL finne ut slikt selv, hvis ikke det er snakk om mere alvorlige ting da! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har virkelig folk ikke viktigere ting å gjøre enn å tyste på folk.. La QXL finne ut slikt selv, hvis ikke det er snakk om mere alvorlige ting da! 6833068[/snapback] synes du det er riktig at folk skal tjene penger på piratkopierte spill? Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har virkelig folk ikke viktigere ting å gjøre enn å tyste på folk.. La QXL finne ut slikt selv, hvis ikke det er snakk om mere alvorlige ting da! 6833068[/snapback] synes du det er riktig at folk skal tjene penger på piratkopierte spill? 6833091[/snapback] Han gir dem vel med gratis som innlegget sier, og det må da være kjekt siden du slipper å laste de ned selv!! Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Har virkelig folk ikke viktigere ting å gjøre enn å tyste på folk.. La QXL finne ut slikt selv, hvis ikke det er snakk om mere alvorlige ting da! 6833068[/snapback] Tenk om alle tenkte som deg, da ville det ikke vært noen nye spill til slutt. Lekkert... You go girl Piratkopier? Det står jo backup, det betyr jo ikke det samme!For å sette det på kanten! 6833061[/snapback] Ikke sant... Backup my b-hind, særlig han har "kjøpt" 70 PSP spill... *host* Sjørøver *host* Endret 9. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har virkelig folk ikke viktigere ting å gjøre enn å tyste på folk.. La QXL finne ut slikt selv, hvis ikke det er snakk om mere alvorlige ting da! 6833068[/snapback] Tenk om alle tenkte som deg, da ville det ikke vært noen nye spill til slutt. Lekkert... You go girl Piratkopier? Det står jo backup, det betyr jo ikke det samme!For å sette det på kanten! 6833061[/snapback] Ikke sant... Backup my b-hind, særlig han har "kjøpt" 70 PSP spill... *host* Sjørøver *host* 6833961[/snapback] Excelsion; Blir litt feil å sette det på kanten slik når han selv sier at kviteringene har blitt sendt videre med spillene. 8/9/2006 14:14 Spørsmål fra grobbbo (24) Hei. Hvis jeg vinner denne auksjonen kan jeg da få med kviteringer på alle de 70 "backup" spillene? 8/9/2006 17:03 Svar fra maquefort (172) Hei! Nei, kvitteringene er gitt videre med originalspillene. Takk for henvendelsen! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Uansett om man kaller det backup eller kopi, eller sier man gir det med gratis, så er det ulovlig... Han spekulerer jo i å tjene penger på noe han ikke har lisens på... Fatter bare ikke at QXL ikke stenger den auksjonen!! Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Uansett om man kaller det backup eller kopi, eller sier man gir det med gratis, så er det ulovlig... Han spekulerer jo i å tjene penger på noe han ikke har lisens på... Fatter bare ikke at QXL ikke stenger den auksjonen!! 6834167[/snapback] Stenger de den taper de kommisjonen hvis han faktisk selger den. QXL har aldri stengt en eneste auksjon jeg har meldt i fra om, til og med når selgeren skriver "uorginale spill" lar de auksjonen gå. Sånn skjer heldigvis ikke hos ebay... Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Uansett om man kaller det backup eller kopi, eller sier man gir det med gratis, så er det ulovlig... Han spekulerer jo i å tjene penger på noe han ikke har lisens på... Fatter bare ikke at QXL ikke stenger den auksjonen!! 6834167[/snapback] Hadde jeg vært deg hadde jeg meldt han til politiet med èn eneste gang.. den tyven! FY PÅ SEG! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Virker ikke som QXL bryr seg om rapportene. Nevnarion skrev i begynnelsen av tråden at han hadde rapportert auksjonen, og jeg gjorde det samme bare for å være sikker på at de skulle se det, men flere titalls timer senere er auksjonen der fortsatt. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Virker ikke som QXL bryr seg om rapportene. Nevnarion skrev i begynnelsen av tråden at han hadde rapportert auksjonen, og jeg gjorde det samme bare for å være sikker på at de skulle se det, men flere titalls timer senere er auksjonen der fortsatt. 6835389[/snapback] De pleier som regel ikke å fjerne dem før akkurat aksjonen skal til å løpe ut. Aner ikke hvorfor, men det er slikt jeg erfarer QXL. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det der er latterlig, synes politiet skulle stått på døra hans jeg.. uffameg! btw. hadde vært morsomt å sett han gjøre det der i usa Endret 10. september 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå