wil Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei. I går tok jeg å satt sammen PC`en min med det nye kabinettet (Chiftec Bigtower). Det gikk i og for seg greit, har 7 disker inni tilsammen, men jeg synes det er så liten plass inni kabinettet nå, selv med Bigtower. Jeg lurer litt på hvordan jeg får litt bedre plass inni der. Eventuelt hva jeg kan gjøre for å få det til. Jeg vet at CPU Kjølern har endel av skylda, ingen tvil, men det var da voldsomt liksom. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvis du slenger ut et bilde så kan det sikkert være lettere å komme med kommentarer Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du noen bilder til oss? Hadde vært flott. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Vent da. Må bare få tatt et bilde først. Gjør det senere i dag. En løsning er å kjøpe noen oringer og noen strips og sette diskene i 5.25 brønnene istede. Det går akkurat. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Vent da. Må bare få tatt et bilde først. Gjør det senere i dag.En løsning er å kjøpe noen oringer og noen strips og sette diskene i 5.25 brønnene istede. Det går akkurat. 6830801[/snapback] Det er en løsning ja, men da må du få festet en vifte foran eller bak hddene som du har i brønnene. Endret 9. september 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Eller du kan bruke en slik. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=STB3T4E1&mcat=c327 Jeg bruker den i mitt http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CA01SLSLB&mcat=c433 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå