Neptun_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Halo. I går skulle jeg starte min pc nr.2 (specs i profil), og selv om jeg hadde lyst var det tydelig at den ikke ville. Etter klabb og babb i windows startet jeg maskina i sikkerhetsmodus, og avinstallerte driverne til skjermkortet, da jeg skjønte at det var disse som gjorde at windows ikke ville starte opp. Når jeg prøver å installere nvidia-driverne (samme med Omega-drivere), går installasjonsbaren litt over halvveis, og der skjermen normalt blir svart i et par sekunder under installasjonen til vanlig, restarter maskina seg på det punktet. Hver gang. Har nylig formatert, kunne installert på nytt men jeg har windows-cden på internatet på skolen min nå, og jeg er særdeles hypp på å teste ut min nye 2ms LCD (hirr hirr^^). Selvfølgelig starter også den idiotiske windows-harfunnetnymaskinvare-tingen hver gang også, men tviler på at det har noe å si. Har prøvd med de nyeste Omega-driverne, og 91.37 og 91.47 driverne til nvidia Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Lagt inn de nyeste driverne til hovedkortet? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Drivere til dette hovedkortet er ikke å oppdrive på internett. Dog, det har alltid fungert uten. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Drivere til dette hovedkortet er ikke å oppdrive på internett. Dog, det har alltid fungert uten. 6830592[/snapback] Ok,hender det er nødvendig for at hw skal gjenkjennes riktig. Hvilket hovedkort er det? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Columbia VI (GA-8SIML-NF6) Sakset & limt inn Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Fant drivere til kortet nå, men det fungerte ikke. Åpna Oppgavebehandling når jeg installerte, og der var det to nvidia-greier som kjørte, et av de svarte ikke. Så restarta maskina seg. For noe jævla dritt. Homowindows lar meg ikke ha driver til skjermkort installert og kortet aktivert i systembehandling samtidig. Så jeg må vente til neste helg med å fikse faenskapet. Fy faen, jeg HATER Windows. Oppdatering: Tok ut DVI-kabelen av skjermen, plugga inn VGA-kabelen og plugga den inn i overgangen som fulgte med skjermkortet. Nå funker alt, altså med VGA-utgangen i stedet for DVI. Endret 9. september 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå