Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

2600 watts forsterker på netthandelen. Rimelig?

Espein

Anbefalte innlegg

Jaggu, her har dere subwoofern også

Enjoi   :tease:

1300 watt gitt  :!:

Edit: Skriveleif

De har vist kondensator også..

6844608[/snapback]

Den er blitt ekstremt populær:)

6845028[/snapback]

Om man kjøper en/flere vare® fra dere. Da f.eks høytalere, sub, forsterker og kondensator. Og bilen tar senere fyr, må da dere erstatte det?

6845213[/snapback]

Dette blir vel mest sansynligvis en forsikringssak:).

Det blir det samme som om du kjøper en pizza på rimi og setter en matbit i halsen og dør. Skal rimi være ansvarlig for det?

Einar

Endret av Netthandelen_Norge_AS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spill så høyt du vil og nyt kraftig bass uten å tappe batteriet!

Lei av at batteriet dør hver gang du spiller høy musikk? Med denne kraftkondensatoren kan du spille så høyt du vil og nyte kraftig bass uten bekymringer! Kondensatoren har til og med digital visning av volt slik at du alltid vet hvor mye spenning som benyttes… Du holder jevn spenning og unngår spenningstap.

At netthandelen i det hele tatt skriver dette sier bare litt om kompetansen når det angår bilstereo.

Rett og slett tragisk lite.

Tips: Finn en annen butikk å handle hos om du er ute etter kvalitet og kompetanse.

Lenke til kommentar
Spill så høyt du vil og nyt kraftig bass uten å tappe batteriet!

Lei av at batteriet dør hver gang du spiller høy musikk? Med denne kraftkondensatoren kan du spille så høyt du vil og nyte kraftig bass uten bekymringer! Kondensatoren har til og med digital visning av volt slik at du alltid vet hvor mye spenning som benyttes… Du holder jevn spenning og unngår spenningstap.

At netthandelen i det hele tatt skriver dette sier bare litt om kompetansen når det angår bilstereo.

Rett og slett tragisk lite.

Tips: Finn en annen butikk å handle hos om du er ute etter kvalitet og kompetanse.

6847219[/snapback]

Hei Techpoint, det hadde vært fint om du sender meg en epost om hva dumener er galt med teksten så skal jeg be noen fikse opp i dette.

Send den da til einar ( a ) netthandelen.no

Einar

Lenke til kommentar

Hei Techpoint, det hadde vært fint om du sender meg en epost om hva dumener er galt med teksten så skal jeg be noen fikse opp i dette.

Send den da til einar ( a ) netthandelen.no

Einar

6847239[/snapback]

Ikke vondt ment Einar, men sist jeg sjekket stod ikke mitt navn på deres lønningslister.

Og jeg står fortsatt for hva jeg mener, og det er at man bør ha kunnskaper om tingene man selger..

Teksten ang. kondensatoren er faktisk så gal at jeg vil kalle det villedende markedsføring, og skal man dra det ekstra langt kunne dere også blitt dømt for det, så gæli er faktisk det som står der.

Men nok off topic.

Lenke til kommentar

LOOOOOOOOL.

Beklager off-topic, men klarer ikke la være å skrive her. Blir litt provosert av dette

"Spill så høyt du vil og nyt kraftig bass uten å tappe batteriet!

Lei av at batteriet dør hver gang du spiller høy musikk? Med denne kraftkondensatoren kan du spille så høyt du vil og nyte kraftig bass uten bekymringer!

Så om batteriet mitt dør når jeg spiller høyt, så kan jeg bare kjøpe den kondisen på netthandelen også dør det ikke ut lenger når jeg spiller høyt? L-O-L. Ved å koble til kondensator blir det faktisk brukt MER strøm fra batteriet. Det er minimalt, men det er fortsatt MER strømforbruk.

Og hvis en kondensator på 2f er en "kraftkondensator", hva er da en på 10F eller 50F?

Einar, dette blir for dumt, ikke kom inn på et forum for å "forsvare" bedriften du jobber for. Jeg mener det er synd at folk som ikke vet bedre blir "lurt" av deres velskrevende og velformulerte salgstekster. En fornøyd kunde sier det til 5 personer, en ufornøyd kunde sier det til 50 (uten at de opplyser dere om dems misnøye).

Lenke til kommentar
LOOOOOOOOL.

Beklager off-topic, men klarer ikke la være å skrive her. Blir litt provosert av dette

"Spill så høyt du vil og nyt kraftig bass uten å tappe batteriet!

Lei av at batteriet dør hver gang du spiller høy musikk? Med denne kraftkondensatoren kan du spille så høyt du vil og nyte kraftig bass uten bekymringer!

Så om batteriet mitt dør når jeg spiller høyt, så kan jeg bare kjøpe den kondisen på netthandelen også dør det ikke ut lenger når jeg spiller høyt? L-O-L. Ved å koble til kondensator blir det faktisk brukt MER strøm fra batteriet. Det er minimalt, men det er fortsatt MER strømforbruk.

Og hvis en kondensator på 2f er en "kraftkondensator", hva er da en på 10F eller 50F?

Einar, dette blir for dumt, ikke kom inn på et forum for å "forsvare" bedriften du jobber for. Jeg mener det er synd at folk som ikke vet bedre blir "lurt" av deres velskrevende og velformulerte salgstekster. En fornøyd kunde sier det til 5 personer, en ufornøyd kunde sier det til 50 (uten at de opplyser dere om dems misnøye).

6860005[/snapback]

Hei zettas. Som jeg skrev tidligere så ville jeg få noen til å se på saken og produktet er rettet. Beskrivelsen som du tar med er der ikke lenger.

Dette er ordnet opp i:)

Vi er bare mennsker vi også og kan i enkelte tilfeller skrive feil. Det kommer vi også til å gjøre i fremtiden desverre:(

Så alt er i skjønneste orden nå .

Einar

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men.. skrive feil? Jeg kan ikke skrive i en salgsannonse for bilen min at den har 200 hk og firehjulstrekk, for senere å påstå at jeg "skrev feil"? (For ordens skyld; bilen min er en Fiat Punto med forhjulstrekk og 75 hk..). Jeg synes i utgangspunktet det var positivt at Netthandelen svarte på innlegg her på forumet, men nå har situasjonen blitt ganske pinlig...

Forlang pengene tilbake fra personen dere betalte for å skrive ny produkttekst og få noen med peiling til å gjøre det. Det er NOE riktig i den, men fremdeles en hel masse salgspjatt som jeg ikke engang tror dere skjønner så mye av selv :no:

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men.. skrive feil? Jeg kan ikke skrive i en salgsannonse for bilen min at den har 200 hk og firehjulstrekk, for senere å påstå at jeg "skrev feil"? (For ordens skyld; bilen min er en Fiat Punto med forhjulstrekk og 75 hk..). Jeg synes i utgangspunktet det var positivt at Netthandelen svarte på innlegg her på forumet, men nå har situasjonen blitt ganske pinlig...

Forlang pengene tilbake fra personen dere betalte for å skrive ny produkttekst og få noen med peiling til å gjøre det. Det er NOE riktig i den, men fremdeles en hel masse salgspjatt som jeg ikke engang tror dere skjønner så mye av selv  :no:

6876676[/snapback]

Jeg skal få noen til å se på dette igjen.

Ellers må jeg si at hvis kunder opplever dette som mye feilaktig informasjon så går det kun utover os selv. Så her forsøker vi ikke bevist å skrive at produktet er noe helt annet en det er.

Når vi først gjør slike feil kommer alt tilbake i retur og kunden er sur og vi får masse ekstra arbeid og kostnader. Her har du nok rett i at personen som har skrevet om produktet ikke helt har forstått hva han da har skrevet om.

Vi tar dette til etterretning.

Einar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...