Øystein.F. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ein skulle tru at tøffe menn steinansikt på eit eller anna tidspunkt vil gå av moten. Den gang ei. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 tja, var vel en sånn karakter jeg renget med spillet ville få etter å ha prøvd demo'n får vente til spillet er å finne billig på nett før jeg kjøper det, men nå gleder jeg meg til å se omtalen av COJ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det latterlige med dette spillet, er jo at utviklerne, da de annonserte spillet, gikk ut og kalte spillet for et "taktisk skytespill". Dette spillet er like taktisk som ei flue i det den prøver å komme seg "gjennom" et vindu. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg tror at folk tror at hvis folk dør av mindre en 10 skudd i hode er det et taktisk spill Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du lar deg lure til å tru at dette faktisk er temmeleg tøft, før du blir dytta ut i kryssilden av ein såkalla alliert. HAHAHA. God til å skrive omtaler er du! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Meget bra omtale. Spillet virker ok, men kaskje litt for brukt konsept (Max Payne). Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Meget bra omtale. Spillet virker ok, men kaskje litt for brukt konsept (Max Payne). 6838912[/snapback] Max Payne kan vel neppe sammenlignes med dette spillet! Max Payne er orginalt på mange måter, det har et helt anderledes miljø, det har en dyp story osv. Ikke diss Max, da kommer'n og tar deg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Max Payne har en DEILIG film-noir-drevet (og veldig dyp og detaljert) historie, og dessuten er gameplay'et veldig bra der. El Matador er på det beste ekstremt hullete. Både gameplay og historie er ekstremt medicore, og det er som Zyko sier - De kan ikke sammenlignes bare fordi at de bruker samme motor. Lenke til kommentar
rapogfis Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 En artig bonus i dette spillet som er lite omtalt i anmeldelsene er muligheten for å finne og utnytte "gliper" i level designene som gjøre det mulig å utforske "off limits" omeråder på nivåene. Det kan til tider være vanskelig men desto mer artig og utfordrende å finne måter å komme seg opp på tak, ut i gater og rundt om i perifer grafikkens underlige verdner, dere ville bli overasket over alt det som kan gjøres i el matador.... her er ei side om dette ! : http://elmatador.freehomepage.com Et eksempel : I et av nivåene starter man i et havne omerådet hvor man må gå en utendørs trapp høyt oppe i et hus, hvis man cheater seg til evig liv og hopper fra toppen kan man lande utenfor gjerdene som begrenser spill arealet, derfra kan man utforske hele nivået fra utsiden, finne en del avskrudde AI folk som står skjult bak en conteiner og annen artig. RapogFis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg