danand13 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, jeg har mista produknøkkelen min.. jeg tror jeg har hørt om et program eller noem sånt men jeg husker ikke navne. kan noen hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei, jeg har mista produknøkkelen min.. jeg tror jeg har hørt om et program eller noem sånt men jeg husker ikke navne. kan noen hjelpe meg ?? 6829939[/snapback] Hmm, ja skal finne det for deg, bare vent noen minutter Vent på Edit Edit: Ok, gå på start menyen -> Kjør -> skriv regedit -> OK. Så går du under kategorien HKEY_LOCAL_MACHINE og velger "Software" deretter "microsoft" så windows NT. Da skal du få opp masse, så dobbeltklikker du på den som heter ProductID, da skal du få den Edit: Er frekk nok til å anta at du bruker windows XP Endret 9. september 2006 av glucchip Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 for å hente ut nøkkelen kan du bruke f.eks: rockxp: http://www.snapfiles.com/get/rockxp.html metoden over med å gå inn i registeret funker ikke, da nøkkelen der er "omgjort" til bare tall Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ikke noe problem Har et program som får fram nøyaktige nøkkelen! Vent litt Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Finner det du trenger her. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Keyfinder Enkleste og beste programet for å finne sin xp seriall Endret 13. september 2006 av SupRnova Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå