Reeve Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, jeg er blitt en liten fan etter å ha sett på Stargate Atlantis, men det er en ting jeg lurer på: Hvor kommer det snille romskipet "Deadolus" elns fra? Og hvem har laget det og sånn. Har jeg hoppet over en episode kanskje?? Og i hvilken sesong/episode får man vite dette om det skipet?. (vet det er i 1. sesong, forid de vet om det i siste episode i sesong 1. Takk for alle svar 1 Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du ikke sett Stargate SG-1? Hvis ikke anbefaler jeg deg det! Deadleous kommer fra jorden. Det er "vi" som har laget det med teknologi vi har lånt fra andre. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) enda et eksempel på at man ikke kan se Atlantis før man har sett de 8 første sesongene av SG-1 http://en.wikipedia.org/wiki/Daedalus_class_battlecruiser Endret 9. september 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er tøv da, SGA er såpass enkeltstående at man helt fint kan starte med SGA og følge serien uten å bry seg med SG-1. Er jo en viss fare for at man blir hekta på Stargate og ender opp med å ville se alt av SG-1 også, og de er på 10'ende sesongen så det tar mye tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå